Nou, vooruit. Het feit dat deze opmerking tt zo'n discussie leidt, toont wel aan dat de rest van Anja geweldig goed is. Oftewel: we moeten toch iets hebben om over te zeiken hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je die voor mij even uitleggen?
Of het toont aan dat eigenlijk aan het optreden vrij weinig wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Het feit dat deze opmerking tt zo'n discussie leidt, toont wel aan dat de rest van Anja geweldig goed is. Oftewel: we moeten toch iets hebben om over te zeiken he.
quote:Anja
Anja zingt het nummer ‘License to Kill’ van Gladys Knight. Hoewel het publiek in de zaal laaiend enthousiast is over de vertolking van het lied uit de gelijknamige Bond-film, is de zangeres minder tevreden: direct na haar optreden geeft Anja aan dat ze tijdens het zingen wat technische problemen had, waardoor ze niet goed kon horen hoe ze zelf zong.
Het jurycommentaar
Haar jurylid/ coach Henk vindt het zonde dat de zangeres de nadruk op legt op de randzaken: “Ik vind dat je dat niet moet zeggen. Het was zo ontzettend goed. Het was een overdonderend optreden. Klaar!”
Ook Henkjan heeft genoten: “Je moet een ijspegel zijn als je hier niet van kunt genieten. Wat ik mis in Anja is haar eigen sound, hoe geweldig ik haar als zangeres ook vind. En dat is toch belangrijk voor een X Factor.”
Marianne, tot slot, is ook onder de indruk van Anja: “Ze heeft het geweldig gedaan, zoals ik verwachtte. Wel zou ik haar wel eens een ballad willen horen zingen.”
Het optreden was kwalitatief gewoon - op Sharon na - zo ontzettend veel beter dan de rest, dat kan niemand eerlijk ontkennen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of het toont aan dat eigenlijk aan het optreden vrij weinig was. En het toont zeker aan dat Anja dit niet heel professioneel oplost.
Klopt. Maar toch bleef het niet hangen. Bij mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het optreden was kwalitatief gewoon - op Sharon na - zo ontzettend veel beter dan de rest, dat kan niemand eerlijk ontkennen.
Je schiet vooral in heftige verdediging, maar ach, dat is waarschijnlijk gewoon fanatisme. Ik kan niet zeggen dat ik niet hetzelfde zou doen bij Sharon.quote:Voor de rest zeg ik toch niks extreems positiefs over d'r?. Alleen dat ik die opmerking niet onvergeefelijk en wel begrijpelijk vind. Wat doe ik overdreven positief dan?
Wat voor kritiek moet ik leveren dan, buiten het feit da het een domme en onverstandige opmerking was? Ook over d'r neus beginnen? Of dat ze lelijk is? Ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is ook wel logisch dat je je favoriet wilt verdedigen, maar je moet ook kritiek kunnen geven. Mensen kunnen niet perfect zijn.
Je hebt gelijk.quote:
Dat had hele andere redenen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid en flapt er af en toe rare dingen uit. Dat ze goed kan zingen lijkt me duidelijk. Dat ze nog niet is doorgebroken bij het grote publiek zegt voor mij wel genoeg.
Ik heb enkel gezegd dat zij qua optredens gewoon in de finale hoort. Voor de rest niets. Niet dat ze zo knap is, niet dat ze zo'n onwijs boeiende persoonlijkheid is, niet dat haar opmerking slim was, nietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Je komt zo nu en dan over alsof ze in jouw ogen helemaal niets fout kan doen.
Al zie ik je nu wel weer wat posten wat dit een beetje tegenspreekt..
Dat vind ik dus ook, en dat is juist jammer. Ik mis daar ook de x-factorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid
Als ik Henkjan moet geloven zijn die eerste twee echt wereldsterren in wordingquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheid?
Wat HJ tenminste nog is, is eerlijk over de act van de andere juryleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik Henkjan moet geloven zijn die eerste twee echt wereldsterren in wording
Bewijst maar weer dat die vent er gewoon echt totaal geen verstand van heeft
Nou, als je bij Anja de opmerking durft te maken dat je nu wel eens de echte Anja wil zien terwijl ik bij zijn kandidaten ook alleen maar (slechte) klonen zie van sterren die al een carriere hebben opgebouwd vind ik dat toch discutabel hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat HJ tenminste nog is, is eerlijk over de act van de andere juryleden.
Dat 1 van haar oortjes weer niet werkte.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Wat had ze nu eigenlijk precies gezegd?
Ik heb maar met een half oor geluisterd.
uitstraling dat mist ze !quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik vind haar prachtig zingen maar ik mis iets aan haar.
Volgens mij zoek je deze: Sharon #2: "Geen kandidate, maar een artiest"quote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stem eigenlijk ondertussen helemaal niet zo heel prima meer. Ik krijg het gevoel alsof ze heel erg moet forceren en haar keel dichtknijpt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je deze: Sharon #2: "Geen kandidate, maar een artiest"Ze zingt gewoon erg Anja-erig, wat ik ook niet altijd even fijn vind. "I've got a license to kill-hueeeeuh!"
Maar als ze die riedeltjes achterwege laat is het wel een "benadigd zangeres".
De eerste twee hebben wel iets innemends, iets boeiend qua persoonlijk niet zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheid?
Ik vind haar ook erg onzeker overkomen, dat kan wel eens haar ondergang worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef poohy het volgende:
Ik denk dat het meer onzekerheid is wat zich uit in arrogantie![]()
Ik was ook niet heel serieusquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef poohy het volgende:
Ik denk dat het meer onzekerheid is wat zich uit in arrogantie![]()
Misschien. Maar ik vind haar onzeker overkomen. En ik ben niet de enige.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel serieus.
Arrogantie zie ik ook totaal niet nee. Wel een neurotisch iemand die alles zo goed wil doen dat ze wat onzeker en streberig overkomt, misschien is dat het.
Nee grapje, ik zie het arrogante echt nietquote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef Svensational het volgende:
Als arrogantie nog niet bestond, had Anja het uitgevonden.
Ik was zojuist aan het overwegen mijn studie op te geven en me vol op Anja te storten!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef PeRi het volgende:
Blijf je echt alles tot in het detail analyseren BVO?.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee grapje, ik zie het arrogante echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |