Is dat zo? Ik meen me alleen een foto te herinneren waar de achterkant van zijn hoofd op staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, bij WFL juni geloof ik.....Hij zat volgens mij nogal vrij centraal in beeld op die ene foto...![]()
En vrouwen zonder goedkeuringsbutton voor de risicozoekersquote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, en dan moeten ze (de vrouwen iig) een goedkeuringbutton dragen als ze SOA vrij zijn.........Wel zo handig..![]()
Er schijnen wel eens parenclub-meets te worden gehouden, dus grijp je kans, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Een SEX meet is wat dat betreft interessanter.
Nee, ik herinner me dit nog........quote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik meen me alleen een foto te herinneren waar de achterkant van zijn hoofd op staat.
Voor de waaghalzen...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En vrouwen zonder goedkeuringsbutton voor de risicozoekers.
Ik denk het ook...... Anders heb je kans dat Sigme niet komt.....quote:Toch denk ik dat ouderwets bier drinken zoals op een POL meet een stuk eenvoudiger is.
Ja dat is goed........Maar ik google ook ff......Was daar volgens mij er gezellig...en druk...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef Reya het volgende:
Ik zal degene die tzt de foto's heeft gemaakt er een keer naar vragen![]()
Zowel FuifDuif als Triggershot is nog nooit op een (WFL-)meet geweest, en voor de rest zijn WFL-meets best redelijk, een beetje dezelfde luchtige sfeer die op veel andere meets ook bestaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik mijzelf daarbij moet voorstellen. Een WFL meet dan. De mod Alicy, Fuifduif en Triggershot. Een uitstekend platform om het katholieke aluminiumfolie-omwikkelde islamitische bevrijdingsfront tegen het kapitalisme te beginnen..
Ik ben geen onderdeel van een paar.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef Reya het volgende:
Er schijnen wel eens parenclub-meets te worden gehouden, dus grijp je kans, zou ik zeggen![]()
Die blijf je toch houden.quote:
De effecten indien het fout gaat zijn ook wat minder erg. Boven de wc hangen en dat soort standaard day after ongein.quote:Ik denk het ook...... Anders heb je kans dat Sigme niet komt.....
Wat denk je van nee doe maar nietquote:Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef Reya het volgende:
Misschien heeft SCH interesse om met je mee te gaan.
Mjah, om die reden valt het ook niet aan te raden twee dagen achter elkaar een meet te hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
De effecten indien het fout gaat zijn ook wat minder erg. Boven de wc hangen en dat soort standaard day after ongein.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, om die reden valt het ook niet aan te raden twee dagen achter elkaar een meet te hebben![]()
Zal ik hem dan weghalen.......?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:18 schreef Reya het volgende:
In de gestreepte blouse inderdaad, maar ik weet niet of hij ervan gediend is dat er foto's van hem hier worden gepost![]()
Doe maarquote:
Mijn foto maakt weinig uit, die staat tenslotte ook in mijn fotoboek.quote:Jou foto ook?
Ok, das goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Doe maar
[..]
Mijn foto maakt weinig uit, die staat tenslotte ook in mijn fotoboek.
Twee fok meetings achter elkaar?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef Reya het volgende:
Ja.
Bas zal er s over nadenken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Als hij vanuit Groningen komt kunnen we vast een aardig reisgezelschap vormen. Misschien reist Rock ook mee? Du_ke wou niet op zaterdag, dus die verwacht ik niet.
Zeker weten......quote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm patholoog-anatoom, interessant beroep. Doet het ongetwijfeld goed op verjaardagen.
Ja, echt alles lieten ze zienquote:Lieten ze wel alles zien ipv censuur toe te passen zoals bij Dr. G op Discovery Channel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef problematiQue het volgende:
Golden Oldie: http://www.youtube.com/watch?v=4zbmENT4D0k
Mohammed Saeed al-Sahaf
Ja, das waar ook..........quote:
Het is weer eens wat anders dan al die andere Talpa programma's.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker weten......
Ja, echt alles lieten ze zienEcht luguber......
Voor het gezicht hadden ze een masker gedaan, zodat je het niet kon herkennen....
Het was die Duitser die lijken spaart om ze tentoon te stellen....(en geld mee wilt verdienen)...
Bij de Mol..........vast sensatie........Ik geloof niet in de Mol's goede bedoelingen om de kijker wijzer te maken, maar ja, eerlijk is eerlijk ik heb er wel na gekeken......Maar wel blij dat ik gegeten had.....Was echt goor.....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan al die andere Talpa programma's.
Is het sensatie tv of willen ze de kijker echt iets leren.
Lijk mij wel leuk.....volgens mij ben je best daarin begaan, niet.....Je wilt ook naar Kenia, toch...?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue] gaat morgen naar [url=http://www.wefeedtheworld.nl]We Feed the World[/url
Uhuh, en dat kan opzich best, alleen moet je dan wel serieus oppasen met drinken.quote:
Niet enorm lang, maar wel in de tussentijd al aardig wat fokkers gemeetquote:Nooit geweten dat je hier al zolang meedraait.
Het eventuele leereffect van zo'n programma lijkt me ook vrijwel nihil. Sensatie is inderdaad wel waarschijnlijker. Misschien ga ik ook maar eens kijken als ik Talpa kan vinden op mijn tvquote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij de Mol..........vast sensatie........Ik geloof niet in de Mol's goede bedoelingen om de kijker wijzer te maken, maar ja, eerlijk is eerlijk ik heb er wel na gekeken......Maar wel blij dat ik gegeten had.....Was echt goor.....
Ze lieten zien hoe die Duitser in de lijken aan het snijden was, sneed een penis longitudinaal door om de zwellichamen te laten zien...![]()
Een vrouwelijke lijk lag er naast, en daar hadden ze alle onderdelen van de voortplanting uitgesneden..![]()
De baarmoeder dwars door de midden met een groot mes om te kijken of ze zwanger was..![]()
En zo ging dat 2 uur door.......
Maar was wel leerzaam, ik kijk alle medische programma's , ben wel wat gewend us...![]()
![]()
Of half brak en je reputatie te grabbel gooien maar drinken met mate lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:42 schreef Reya het volgende:
Uhuh, en dat kan opzich best, alleen moet je dan wel serieus oppasen met drinken.
Het is altijd wel leuk om gezichten achter users te zien. Wordt het Fokken toch wat persoonlijker voor zover dat mogelijk is.quote:Niet enorm lang, maar wel in de tussentijd al aardig wat fokkers gemeet![]()
Ik ben een paar maanden geleden vegetariër geworden en daarbij is mijn intresse in de voedselindustrie ook toegenomen. Ik heb laatst Super Size Me gezien, en hoe stupide je het uitgangspunt van die documentaire ook mag vinden, de statistieken en verhalen die tussen de bedrijven door naar voren worden geschoven zijn verontrustend. Dat we zoiets essentiëels als voedsel toevertrouwen aan bedrijven die niets liever willen dan winst kan tot gevaarlijke dingen leiden. "Ze" (ik heb geen idee wat voor percentage van de bedrijven zo denkt, of het er alle, veel of weinig zijn weet ik niet, maar ze zijn er wel) hebben liever dat je meer eet dan dat je gezond eet, terwijl dat laatste nou juist zo belangrijk is. Zelfs in het nuchtere Nederland stoppen supermarkten stoffen in brood om het donkerder te maken dan het eigenlijk is, zodat we denken dat het gezonder brood is en het zodoende kopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijk mij wel leuk.....volgens mij ben je best daarin begaan, niet.....Je wilt ook naar Kenia, toch...?
En ja, ik ga inderdaad naar Kenia.quote:Met even wonderschone als onvergetelijke beelden ontrafelt We Feed the World het bizarre verhaal van ons voedsel, alvorens het in de schappen van de supermarkt belandt. Regisseur Erwin Wagenhofer onderzoekt de marktmechanismen die ten grondslag liggen aan onze voedselindustrie en roept verschillende interessante vragen op. Waarom is strooizout bijvoorbeeld meer waard dan graan? En hoe kan het dat dagelijks 100.000 mensen omkomen van de honger terwijl er wereldwijd genoeg voedsel wordt geproduceerd voor 12 miljard mensen?
De film laat zien dat in Wenen elke dag evenveel vers brood wordt weggegooid als dat er in de tweede stad van het land wordt geconsumeerd. Brazilië offert duizenden hectares regenwoud op om soja te verbouwen - niet voor de honger lijdende bevolking, maar voor Europese pluimveehouders die er vleeskuikens mee vetmesten. Ondertussen subsidiëren we in het westen onze eigen boeren jaarlijks met 349 miljard dollar aan landbouwsubsidies. De overschotten worden in Afrika gedumpt en aangeboden voor slechts een derde van de lokale marktwaarde.
Ja, mooi om dit te lezen.....Zeker, ik vind het ook tartend.......Duizenden vragen hoe het zo kan zijn...en waarom.. Heb daar ook moeite mee.....Ik ben trouwens ook vegatarier...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden vegetariër geworden en daarbij is mijn intresse in de voedselindustrie ook toegenomen. Ik heb laatst Super Size Me gezien, en hoe stupide je het uitgangspunt van die documentaire ook mag vinden, de statistieken en verhalen die tussen de bedrijven door naar voren worden geschoven zijn verontrustend. Dat we zoiets essentiëels als voedsel toevertrouwen aan bedrijven die niets liever willen dan winst kan tot gevaarlijke dingen leiden. "Ze" (ik heb geen idee wat voor percentage van de bedrijven zo denkt, of het er alle, veel of weinig zijn weet ik niet, maar ze zijn er wel) hebben liever dat je meer eet dan dat je gezond eet, terwijl dat laatste nou juist zo belangrijk is. Zelfs in het nuchtere Nederland stoppen supermarkten stoffen in brood om het donkerder te maken dan het eigenlijk is, zodat we denken dat het gezonder brood is en het zodoende kopen.
Enfin, vandaar dat ik deze documentaire wel eens wil zien.
[..]
Ja, mooi. Volgende maand al, dacht ik....Ik hoop dat je een mooie tijd zal hebben.....Je gaat toch niet alleen, hoop ik?quote:En ja, ik ga inderdaad naar Kenia.
Tja, ik stuitte per toeval op die zender toen die lessen Anatomie bezig waren...Ik kijk eigenlijk nooit naar die zender....Het heeft iets ballorigs.....staat me tegen.....En ze hebben gewoon voor mij amper aanbod .......Maar ja, hij zit er nu eenmaal op.....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het eventuele leereffect van zo'n programma lijkt me ook vrijwel nihil. Sensatie is inderdaad wel waarschijnlijker. Misschien ga ik ook maar eens kijken als ik Talpa kan vinden op mijn tv.
Dat is zeker waar..Ik houd ook niet van censuur......quote:Je moet het ze wel nageven dat ze alles laten zien ipv laf censureren.
Ik ook, welteruste.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef Reya het volgende:
Ik wil morgen nog productief zijn, dus ik denk dat ik maar eens ga slapen.
Ik ga 5 februari weg. Ik ga in princiepe alleen - dat is, niet met een groep - maar wel via een organisatie. Als het goed is zit ook met meerdere vrijwilligers (van over de hele wereld) op één project.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, mooi. Volgende maand al, dacht ik....Ik hoop dat je een mooie tijd zal hebben.....Je gaat toch niet alleen, hoop ik?
Het is vooral veel van hetzelfde maar dan in een ander jasje. Er zijn zoveel Nederlandse zenders en zoveel bagger. Het nut van extra tv kanalen ontgaat mij volledig.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, ik stuitte per toeval op die zender toen die lessen Anatomie bezig waren...Ik kijk eigenlijk nooit naar die zender....Het heeft iets ballorigs.....staat me tegen.....En ze hebben gewoon voor mij amper aanbod .......Maar ja, hij zit er nu eenmaal op.....
Zeker bij zo'n onderwerp is het idioot. Zend het dan niet uit.quote:Dat is zeker waar..Ik houd ook niet van censuur......
idd, het is alleen maar minder geworden....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is vooral veel van hetzelfde maar dan in een ander jasje. Er zijn zoveel Nederlandse zenders en zoveel bagger. Het nut van extra tv kanalen ontgaat mij volledig.
Welterusten.quote:Zeker bij zo'n onderwerp is het idioot. Zend het dan niet uit.
Welterusten voor de mensen die gaan slapen.
Ik vind het wel knap dat je het aandurft.......Nou ik zou zeggen, doe wel voorzichtig ,he...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ga 5 februari weg. Ik ga in princiepe alleen - dat is, niet met een groep - maar wel via een organisatie. Als het goed is zit ook met meerdere vrijwilligers (van over de hele wereld) op één project.
Je komt maar gewoon naar Utrecht.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga maar lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |