dat stoort me nog niet eens, dat het slecht is... maar beoordeel het dan ook zo en doe niet alsof ik zojuist naar een wereldster heb zitten luisteren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk, maar hoop wel dat het niveau snel omhoog gaat. Want het was niet veel bijzonders vandaag. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Die rock-avond blijft me nog altijd bij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef Svensational het volgende:
Wat een stomme vraag, natuurlijk kijk ik nog.
Zó slecht was de avond toch nietBij Idols zijn er slechtere geweest hoor
!
Leuk om te lezen dat er ook nog mensen zijn die het met me eens kunnen zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, fir3. We zitten behoorlijk op een lijn vanavond. (net als Shining en zus heb ik al gemerkt)
Kijk maar naar de herhalingquote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Niek. het volgende:
Heb het niet gezien vanavond, wat was er allemaal mis?
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kijk maar naar de herhaling
Het was erg beroerd iig.
Viel echt reuze mee, vond ik. Oké, niet alles was goed, maar om dan direct te stoppen met kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kijk maar naar de herhaling
Het was erg beroerd iig.
Welke uitslag?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik geloof niks van deze uitslag.
Omdat? Slechts een procent of 12,5 kijkt in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik geloof niks van deze uitslag.
Denk je dat die andere 87,5 % de moeite neemt om in een poll in een XFA-forum te stemmen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? Slechts een procent of 12,5 kijkt in Nederland hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Denk je dat die andere 87,5 % de moeite neemt om in een poll in een XFA-forum te stemmen?
Dat vind ik dan vreemd. Zelf zou ik niet de moeite nemen om in een - laten we zeggen - SPT-poll te stemmen, ook niet als het in de AT staat.quote:
Gebeurt altijd wel. "Goh een poll, eens kijken" en dan stemmen maar niet posten wat je stemt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:53 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat vind ik dan vreemd. Zelf zou ik niet de moeite nemen om in een - laten we zeggen - SPT-poll te stemmen, ook niet als het in de AT staat.
Jij kijkt zelfs al zou er totaal geen geluid zou zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wel. Ik blijf hoop houden.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij kijkt zelfs al zou er totaal geen geluid zou zijn![]()
Dat jij geen zang nodig hebt om te kunnen genieten van jouw favoriete kandidaad!quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat jij geen zang nodig hebt om te kunnen genieten van jouw favoriete kandidaad!
Ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:21 schreef Biancavia het volgende:
Die uitslag he, is dat écht de volgende dag?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:36 schreef chansadres het volgende:
Ik doel er op dat Melanie een lekker ding is
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef chansadres het volgende:
als ik zin had
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef chansadres het volgende:
terugkomen met wat ik zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |