Ga je nu ook gillen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef pfaf het volgende:
Little Arithematics, ook prachtig.
Schaam jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Skaai het volgende:
Er is hier een vette liveband, even geen Fokradio vandaag
Morgen ook de hele dagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Skaai het volgende:
Er is hier een vette liveband, even geen Fokradio vandaag
Inderdaad, alleen nog even Venus in Furs, Neighbourhood en Get Me Away From Here, I'm Dying luisterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef zjroentje het volgende:
Veel soeps komt er niet meer.
Ga jij dat dan ook eens doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
Er komt nog een boel Radiohead en B&S, genoeg reden om te blijven luisteren.
Dat valt nog maar te bezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen nog even Venus in Furs, Neighbourhood en Get Me Away From Here, I'm Dying luisteren
Voor Massive Attack en Metallica ben ik bereid de radio even uit te doen.
We hebben weer het weerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk wel.
Is die herrie al bijna voorbij? Kan ik Joanna Newsom afzetten.
morgen ook de hele dag geen fok!radioquote:
Dan is het de ActionRadio top 100, met ook veel platen die aangevraagd worden tijdens FOK!radioquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
morgen ook de hele dag geen fok!radio![]()
Vooral ook als er mensen op je deur staan te kloppenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
Ik ga niet uit het raam kijken, weet je hoe eng dat is?![]()
ga jij eens heel snel naar de FPquote:
ik vraag ieder week slayer aan, maar dat wordt nooit gedraaidquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan is het de ActionRadio top 100, met ook veel platen die aangevraagd worden tijdens FOK!radio
nee de Actionradio Top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
morgen ook de hele dag geen fok!radio![]()
Hier durven geen mensen te komen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vooral ook als er mensen op je deur staan te kloppen
Vinje het gek als er zo'n roze panda voor de deur staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier durven geen mensen te komen, dat scheelt.
Een smart met olifantjes?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen Panda.![]()
Mijn auto is veel erger.
die is toch dood of niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef Norrage het volgende:
Yes...we krijgen weer indie
Maar Jeff is wel goed gelukkig
Dat zeg je bij elke beetje alternatieve / independent plaat!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef Norrage het volgende:
Yes...we krijgen weer indie
Maar Jeff is wel goed gelukkig
www.slachtofferhulp.nl?quote:
ja, verdronkenquote:
Klopt..Het zit me diep dat er teveel van in de top 100 zit...Maar elke keer dat ik er iets over zeg is wel net toevallig als het wel een goede plaat isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zeg je bij elke beetje alternatieve / independent plaat!
zeg wie leeft er eigenlijk nog in die lijstquote:
En Harrison.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Norrage het volgende:
Ze hadden het nog niet eens over dat Lennon dood is
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klopt..Het zit me diep dat er teveel van in de top 100 zit...Maar elke keer dat ik er iets over zeg is wel net toevallig als het wel een goede plaat is
ohja die is ook al weer een tijdje doodquote:
gek he neigboorhood #1 (tunnels ) hadden ze moeten draaienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Norrage het volgende:
Welja zeg, laten we eens een indie plaat opzetten
En nee, deze vind ik dan dus echt niet leuk
Heeft Glacier vooral uitgezochtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:22 schreef postmortum het volgende:
complimenten voor Mutz dat ze bij iedere plaat achtergrond info geeft![]()
durft die dan niet voor de micquote:
Die hoor je ook regelmatig hoorquote:
daar staat niet alleen altarnatief in hoor : massive attack staat er ook inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Norrage het volgende:
krijgen jullie nou niet goed genoeg van het naar allemaal dezelfde muziek luisteren? Een beetje indie/alternative vind ik echt wel cool, maar als je die hele top 100 bekijkt heb ik het gevoel dat jullie allemaal 100 indie albums luisteren en dat dan ook nog eens heeeeel vaak doen...Mijn probleem met die muziek vind ik vooral dat het werkelijk allemaal op elkaar lijkt...Onderling verschillen de artiesten nog wel een beetje, maar als je kijkt naar hun eigen werk?
Of gaan jullie nu lekker zeggen dat ik er niet genoeg verstand van heb?(want dat heb ik dan waarschijnlijk ook niet....)
Doe het een paar weken van te voren, dan kunnen we daar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef postmortum het volgende:
oh ja volgende keer spam ik ff de lijst vol met verzoeknummers
oh ik dacht dat het nolius en martijn warenquote:
En DJ Shadowquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar staat niet alleen altarnatief in hoor : massive attack staat er ook in![]()
Natuurlijk is het niet allemaal alternatief, ik overdreef het een beetjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar staat niet alleen altarnatief in hoor : massive attack staat er ook in![]()
ja sorry kom weinig in MUZ, rtevaal omte klagen en over ONZ topics over aan te makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe het een paar weken van te voren, dan kunnen we daar rekening mee houden
nee wij heben jou gepowndquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet allemaal alternatief, ik overdreef het een beetje
We zitten hier met 4 mensen in de studio... Je ziet ons ook op de webcamquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het nolius en martijn waren![]()
Ik vond het al zo'n goede georganiseerde uitzending![]()
die wekt hier nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
We zitten hier met 4 mensen in de studio... Je ziet ons ook op de webcam
Je kan je ook niet als een klein kind gedragen en proberen serieus te reagerenquote:
Toch maar eens vaker doen zo aan het eind van het jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja sorry kom weinig in MUZ, rtevaal omte klagen en over ONZ topics over aan te maken![]()
Is dit dan niet ONZ danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan je ook niet als een klein kind gedragen en proberen serieus te reageren
zeg 1 cd = geen cdquote:
Dat wordt eng en begint op stalking te lijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik ga dit jaar dan ook 5x naar Spinvis. Voorlopig. Wordt vast wel meer..
je kunt natuurlijk ook alles indie noemenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Norrage het volgende:
Ohjee, weer een indie nummer..of nouja, dit is dan weer niet helemaal indie maar weer alternatief...ik snap het ook niet meer
Maar dit nummer is wel leuk...had ik niet verwacht..De rest van het album vind ik namelijk schijt
Latente Indieslacker.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Norrage het volgende:
Ohjee, weer een indie nummer..of nouja, dit is dan weer niet helemaal indie maar weer alternatief...ik snap het ook niet meer
Maar dit nummer is wel leuk...had ik niet verwacht..De rest van het album vind ik namelijk schijt
Toch nog wat geleerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Norrage het volgende:
Ik ga er bijna standaard van uit dat alles in de top 100 indie/alternative is jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook alles indie noemen![]()
dadelijk the smiths goede indie![]()
![]()
The Bendsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:44 schreef postmortum het volgende:
zeg op welk album staat street spitit (fade out ) ?
024 (065) Radiohead - The Bends [1995]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:44 schreef postmortum het volgende:
zeg op welk album staat street spitit (fade out ) ?
ok dank je heb al die muziek wel maar weet nooit op welk album welk liedje staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
024 (065) Radiohead - The Bends [1995]
Nu weet je het en vergeet je het niet meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok dank je heb al die muziek wel maar weet nooit op welk album welk liedje staat![]()
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dit het langste is dat ik ooit naar een Nederlandse radio heb geluisterd.
Als dat geen compliment is.![]()
Leuk om te horen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dit het langste is dat ik ooit naar een Nederlandse radio heb geluisterd.
2 : jij en ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben jullie nou eigenlijk?
Bij een gemiddelde FOK!radio luisteren er 500 verschillende mensen. Niet allemaal tegelijk, maar over de hele uitzendingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben jullie nou eigenlijk?
Niet gek! Jullie doen het dan ook erg goed. Mijn complimenten. Het toppunt vond ik het verhaal over McCartheyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde FOK!radio luisteren er 500 verschillende mensen. Niet allemaal tegelijk, maar over de hele uitzending
Het zal vandaag wel minder zijn. Want je moet er wel echt van houden
Dank jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Quannum het volgende:
vandaag doen ze het goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet gek! Jullie doen het dan ook erg goed. Mijn complimenten. Het toppunt vond ik het verhaal over McCarthey
we werken vandaag zelfs met draaiboekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
vandaag doen ze het goedWacht maar tot je de volgende fok!radio hoort, totale choas daar altijd
![]()
wat luister je nu vooral eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
VOlgens mij moet ik gewoon maar indie-fan worden, want dit is toch ook zo'n geniaal nummer
Check me lastfm maar...(in mijn sig)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat luister je nu vooral eigenlijk?
Doe dat danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
VOlgens mij moet ik gewoon maar indie-fan worden, want dit is toch ook zo'n geniaal nummer
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Norrage het volgende:
Maar nu ga ik er vandoor...Nu komen Interpol (), Radiohead (
) en SMiths (die zijn dan wel weer leuk) maar ik moet één excuus hebben om weer te gaan studeren en niet hier te gaan chatten.
Dus toedeledokies!
Bedankt voor de leuke radiouitzending Fok
Dat laatste stukje maakt ook niet meer uit, dus blijf nog ff gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Norrage het volgende:
Maar nu ga ik er vandoor...Nu komen Interpol (), Radiohead (
) en SMiths (die zijn dan wel weer leuk) maar ik moet één excuus hebben om weer te gaan studeren en niet hier te gaan chatten.
Dus toedeledokies!
Bedankt voor de leuke radiouitzending Fok
Luisteren zou ik zeggen, dan merk je het vanzelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef postmortum het volgende:
die uitzending van morgen : staat lemon tree er ook in![]()
ga niet 10 uur luisteren voor 1 liedjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Luisteren zou ik zeggen, dan merk je het vanzelf
zetten jullie ook ff de hele top 100 van vandaag online , kan ik zien wanneer lemon tree komtquote:Op zondag 7 januari 2007 10:42 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, tot vandaag!
De Top 100 is al begonnen
Maar gisteren was het ook tof, bedankt allen!
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=3&topicId=3319quote:Op zondag 7 januari 2007 11:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
zetten jullie ook ff de hele top 100 van vandaag online , kan ik zien wanneer lemon tree komt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |