Vooral ook als er mensen op je deur staan te kloppenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
Ik ga niet uit het raam kijken, weet je hoe eng dat is?![]()
ga jij eens heel snel naar de FPquote:
ik vraag ieder week slayer aan, maar dat wordt nooit gedraaidquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan is het de ActionRadio top 100, met ook veel platen die aangevraagd worden tijdens FOK!radio
nee de Actionradio Top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
morgen ook de hele dag geen fok!radio![]()
Hier durven geen mensen te komen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vooral ook als er mensen op je deur staan te kloppen
Vinje het gek als er zo'n roze panda voor de deur staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier durven geen mensen te komen, dat scheelt.
Een smart met olifantjes?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen Panda.![]()
Mijn auto is veel erger.
die is toch dood of niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef Norrage het volgende:
Yes...we krijgen weer indie
Maar Jeff is wel goed gelukkig
Dat zeg je bij elke beetje alternatieve / independent plaat!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef Norrage het volgende:
Yes...we krijgen weer indie
Maar Jeff is wel goed gelukkig
www.slachtofferhulp.nl?quote:
ja, verdronkenquote:
Klopt..Het zit me diep dat er teveel van in de top 100 zit...Maar elke keer dat ik er iets over zeg is wel net toevallig als het wel een goede plaat isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zeg je bij elke beetje alternatieve / independent plaat!
zeg wie leeft er eigenlijk nog in die lijstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |