Leuk om te horen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dit het langste is dat ik ooit naar een Nederlandse radio heb geluisterd.
Als dat geen compliment is.![]()
2 : jij en ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben jullie nou eigenlijk?
Bij een gemiddelde FOK!radio luisteren er 500 verschillende mensen. Niet allemaal tegelijk, maar over de hele uitzendingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel luisteraars hebben jullie nou eigenlijk?
Niet gek! Jullie doen het dan ook erg goed. Mijn complimenten. Het toppunt vond ik het verhaal over McCartheyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde FOK!radio luisteren er 500 verschillende mensen. Niet allemaal tegelijk, maar over de hele uitzending
Het zal vandaag wel minder zijn. Want je moet er wel echt van houden
Dank jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Quannum het volgende:
Ik denk dat dit het langste is dat ik ooit naar een Nederlandse radio heb geluisterd.
Als dat geen compliment is.![]()
vandaag doen ze het goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet gek! Jullie doen het dan ook erg goed. Mijn complimenten. Het toppunt vond ik het verhaal over McCarthey
we werken vandaag zelfs met draaiboekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
vandaag doen ze het goedWacht maar tot je de volgende fok!radio hoort, totale choas daar altijd
![]()
wat luister je nu vooral eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
VOlgens mij moet ik gewoon maar indie-fan worden, want dit is toch ook zo'n geniaal nummer
Check me lastfm maar...(in mijn sig)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat luister je nu vooral eigenlijk?
Doe dat danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
VOlgens mij moet ik gewoon maar indie-fan worden, want dit is toch ook zo'n geniaal nummer
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Norrage het volgende:
Maar nu ga ik er vandoor...Nu komen Interpol (), Radiohead (
) en SMiths (die zijn dan wel weer leuk) maar ik moet één excuus hebben om weer te gaan studeren en niet hier te gaan chatten.
Dus toedeledokies!
Bedankt voor de leuke radiouitzending Fok
Dat laatste stukje maakt ook niet meer uit, dus blijf nog ff gezelligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Norrage het volgende:
Maar nu ga ik er vandoor...Nu komen Interpol (), Radiohead (
) en SMiths (die zijn dan wel weer leuk) maar ik moet één excuus hebben om weer te gaan studeren en niet hier te gaan chatten.
Dus toedeledokies!
Bedankt voor de leuke radiouitzending Fok
Luisteren zou ik zeggen, dan merk je het vanzelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef postmortum het volgende:
die uitzending van morgen : staat lemon tree er ook in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |