Ze mogen als jury niet bij de repetities zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet denk ik wel hoe het zit met die commentaren... die worden namelijk al bedacht na de (generale) repetitie neem ik aan, dus hadden ze even geen rekening gehouden met het feit dat het live wel eens vals zou kunnen zijn.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Why tell me why en The alternative Way zijn de ander nummers
*top 2000 ff nagekeken heet
Montserrat Cabbalé Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
De visvijver is hier ook wat kleiner. Neem de VS bijvoorbeeld, daar kun je als minilandje gewoon niet tegenop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik moet bekennen dat Richy wel een goeie performance neerzette, maar die 2 vet valse noten waren helaas wel heel erg vet vals. Dan krimp je gewoon in elkaar.
Dat doet weer realiseren dat we in NL zitten en de kwaliteit gewoon niet toereikend is om 10 artiesten te hebben die een liedje wel foutloos kunnen brengen zoals in veel andere landen
Een bijwoord teveel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef --Globe-- het volgende:
Oja, en over Hearts mocht het ook wel kritischer zeg.. soms was het best vals.
Montserrat Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |