Montserrat Cabbalé Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
De visvijver is hier ook wat kleiner. Neem de VS bijvoorbeeld, daar kun je als minilandje gewoon niet tegenop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik moet bekennen dat Richy wel een goeie performance neerzette, maar die 2 vet valse noten waren helaas wel heel erg vet vals. Dan krimp je gewoon in elkaar.
Dat doet weer realiseren dat we in NL zitten en de kwaliteit gewoon niet toereikend is om 10 artiesten te hebben die een liedje wel foutloos kunnen brengen zoals in veel andere landen
Een bijwoord teveel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef --Globe-- het volgende:
Oja, en over Hearts mocht het ook wel kritischer zeg.. soms was het best vals.
Montserrat Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
Barcelona? Madam Butterfly?quote:
jij bent vast doof.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Nou. Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef amaranta het volgende:
ik hoor dat melanie goed was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |