Ze mogen als jury niet bij de repetities zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet denk ik wel hoe het zit met die commentaren... die worden namelijk al bedacht na de (generale) repetitie neem ik aan, dus hadden ze even geen rekening gehouden met het feit dat het live wel eens vals zou kunnen zijn.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Why tell me why en The alternative Way zijn de ander nummers
*top 2000 ff nagekeken heet
Montserrat Cabbalé Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
De visvijver is hier ook wat kleiner. Neem de VS bijvoorbeeld, daar kun je als minilandje gewoon niet tegenop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik moet bekennen dat Richy wel een goeie performance neerzette, maar die 2 vet valse noten waren helaas wel heel erg vet vals. Dan krimp je gewoon in elkaar.
Dat doet weer realiseren dat we in NL zitten en de kwaliteit gewoon niet toereikend is om 10 artiesten te hebben die een liedje wel foutloos kunnen brengen zoals in veel andere landen
Een bijwoord teveel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef --Globe-- het volgende:
Oja, en over Hearts mocht het ook wel kritischer zeg.. soms was het best vals.
Montserrat Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
Barcelona? Madam Butterfly?quote:
jij bent vast doof.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Nou. Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef amaranta het volgende:
ik hoor dat melanie goed was?
jongens, jullie vergeten Ruben hoor!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon: prima gedaan!
Hearts: vielen flink door de mand, die kerel zong slecht
Melanie: au dat deed zeer aan de horen, ze verknalde een enorm mooi nummer
Richy: matigjes, sound blijft mooi
wel hoog sky radio gehaltequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Oei, weer een mooi nummer...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zit ze nu compleet naast de melodie?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben geen fan van Dorine, maar dit is wel erg goed gezongen..
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit jij naar de video van vorige week te kijken ofzo ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
grapje zeker??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
nouuuuquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb iig geen valse noot gehoord.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef Natalie het volgende:
Sorry hoor, maar als Henk hier kippenvel van krijgt, dan moet ie eens een trui aantrekken.
Als ik dit had geweten, had ik bij de prono iets heel anders voorspeldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De voorspelling voor morgen wordt moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |