Check de plaatjes op de vorige pagina. Nog wel even afwachten natuurlijk, maar dit zit nu al een tijd lang consistent in de kaartenquote:
Ja, ben ik wel met je eens. Al is het wel wat bizar dat het nu zo warm is...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Heerlijk weertje vandaag, zon, harde wind en heerlijke temperatuur.
ik zie hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:14 schreef mrdjey het volgende:
man m'n hele haar zit door de war.
Dat worden dus nog drukke tijden voor Pieterburen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:08 schreef IkWilbert het volgende:
verwachting voor donderdag qua wind
Windkracht 10 op texel?
[afbeelding]
rond een uur of 16.00. Windkracht 7 a 8 in het binnenland.
[afbeelding]
Ik hoop echt niet dat dat komt, want ik moet Donderdag om 4 uur naar huis fietsen, 12km door bijna alleen maar weilanden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:08 schreef IkWilbert het volgende:
verwachting voor donderdag qua wind
Windkracht 10 op texel?
[afbeelding]
rond een uur of 16.00. Windkracht 7 a 8 in het binnenland.
[afbeelding]
Als je wind mee hebt hoef je niet te fietsen....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat dat komt, want ik moet Donderdag om 4 uur naar huis fietsen, 12km door bijna alleen maar weilanden.![]()
Welke kant fiets je op? N O Z Wquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat dat komt, want ik moet Donderdag om 4 uur naar huis fietsen, 12km door bijna alleen maar weilanden.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je wind mee hebt hoef je niet te fietsen....
Storm op zee en wat waddeneilanden ja, aan de kust geven de vaantjes 40 knopen aan, dat is een windkracht 8, en in het binnenland windkracht 6 tot 7.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, lang stormpje voor sommige delen![]()
Maar dit lijkt wel meer op een stromdepressie. Een hoop stormen die wij gehad hebben waren meer uitdiepende randstoringen, en duurden daarom ook niet zo lang.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Storm op zee en wat waddeneilanden ja, aan de kust geven de vaantjes 40 knopen aan, dat is een windkracht 8, en in het binnenland windkracht 6 tot 7.
Past ook in de trend een beetje van de afgelopen jaren, 2002 was de laatste keer dat er gewoon echt overduidelijk een storm in het hele land was. Daarna is het altijd maar zeer plaatselijk geweest of kwam de wind net 10 minuten boven de windkracht 9. Oke, dat zijn stormen, maar ook niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |