Belachelijke temperaturen.. ik zat (uit gewenningquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:46 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
boven de 13°C zo 's ochtends vroeg, das wel lekker warm of niet.
het was de hele nacht lekker warm:
[afbeelding]
nou heerlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:30 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, het is nog lekker weer in Nederland zie ik wel.
Een das om?? Ik heb sinds vorige week mijn winterjas alweer opgeborgen (die ik vlak voor kerst pas tevoorschijn had gehaald) en loop lekker in mijn dunne zomerjas rondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Belachelijk vanmorgen inderdaad. Mijn auto gaf 14 graden aan. Ik uit gewoonte een das om als ik de deur uit ga in de ochtend, maar het voelde gewoon lauw aan vanmorgen!
Ik zag gisteren op sommige plaatsen in mijn tuin dat het onkruid er weer doorkomt
Kan inmiddels wel weer jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Een das om?? Ik heb sinds vorige week mijn winterjas alweer opgeborgen (die ik vlak voor kerst pas tevoorschijn had gehaald) en loop lekker in mijn dunne zomerjas rond
jaquote:
waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef addie het volgende:
[..]
jais door DH uitgeroepen als SC schijnbaar
en zo houd je nodeloos gezwam van users en mods uit de andere topics
BattleField 6? Ik heb alleen 1 en 2 hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:50 schreef Drugshond het volgende:
Hier BF-6, schiet lekker op.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BattleField 6? Ik heb alleen 1 en 2 hoor
niet serieus toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BattleField 6? Ik heb alleen 1 en 2 hoor
dat is een vrij uitgebreid windveld!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, lang stormpje voor sommige delen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |