Ik zal em even voor je opzoekenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:11 schreef Drugshond het volgende:
Aha we maken dus weer een kansje.
@SpeedyGJ, weet je toevallig die link of map waarbij de actuele onweersgebieden weergegeven worden door middel van mooie rode bolletjes (meer activiteit = een groter rondje) + kaart van Europa. Vorig jaar hadden we er eentje die we konden volgen van Europa tot aan diep in Rusland. Ik meen zelfs dat je hem vroeger ook op je site had staan.
Yep die zocht ik.... ff dat weerstation topic weer aanpassen.quote:
Is ook een heel mooi overzicht plaatje. Zie trouwens DE - FB even voor de link van deze kaartquote:Op zondag 7 januari 2007 22:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep die zocht ik.... ff dat weerstation topic weer aanpassen.
Zo-ie-zo een mooi overzicht plaatje.
Brrrr ....quote:Mo, 08.01. 08:00 -58.9°C leicht bewölkt, Rauch
Mo, 08.01. 05:00 -58.4°C leicht bewölkt, Rauch
Mo, 08.01. 02:00 -58.7°C fast wolkenlos, Dunst
So, 07.01. 23:00 -57.9°C leicht bewölkt, Dunst
Lekker fris. Het mag hier ook wel weer eens gaan vriezenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben 't er al es eerder over gehad: het Siberische Ojmjakon. Actueel weer:
[..]
Brrrr .....
We moeten iig naar vrijdag en zaterdag kijken, stormachtig tot mogelijk storm, maar idd, hij lijkt weer van de baan te zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Zie ik het fout, of is de storm een beetje van de baan...
We blijven records breken idd..quote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind het weer wel komisch, 9 graden midden in de nacht op 8 januari, man vorig jaar in juni hadden we lagere nacht-temperaturen![]()
En morgen wordt het 13 graden
Weet iemand de hoogste gemiddelde temperatuur van de maand Januari tot nu toe gemeten? als dit zo blijft gaan we daar diiiiik overheen denk ik
Edit; zie het al; Op dit moment zitten we op een gemiddelde van 7.8 graden voor januari, waar dat normaal 2.8 isEn het wordt alleen maar warmer komende dagen.
hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerigquote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hoe dichter ik bij de kust kwam vandaag, hoe mooier het weer. De lucht is hier (Rijswijk) blauw, terwijl het in Rotterdam hoosde.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hier ook helaas..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerig
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:48 schreef Hi_flyer het volgende:
![]()
![]()
De zon schijnt nu zelfs uitbundig, voor het eerst dit jaar, ik weet niet wat ik zie!
![]()
![]()
![]()
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
[..]
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?![]()
Veel zon, strakblauwe lucht en overdag niet boven de -5 graden
Afgewisseld met een paar flinke blizzards![]()
Ja!! Ik zat ook al zo te kijken van "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |