ik had 'm al om 17:46quote:
quote:
Over die paar windstootjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er een tof topic maken over de storm?
Ik heb geen tijd, anders mis ik de trein![]()
Nu we eindelijk dit forum hebben moeten we er ook gebruik van maken!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weeralarm! Storm met Zeer zware windstoten!
Done
Ontzettend leuk plan, en op donderdag hoef ik niet naar kantoor, maar ik heb dan wel een klein ventje om op te passenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Wie heeft er zin in een mini-meet op scheveningen morgen?
Ik ga wel naar Scheveningen morgen maar dan in de middag, want 's ochtends heb ik nog college. Hoop alleen wel dat het droog blijft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Morgenochtend ben ik zeker op Scheveningen te vinden.
Al zou hij open zijn dan nog zou ik er niet op gaan lopenquote:Die pier waar anderen het hier over hebben is zeker weten afgesloten, dat doen ze altijd bij harde wind. Zo nu en dan waait er namelijk iemand van af.
Neem hem mee naar zee, dat vinden ze prachtig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ontzettend leuk plan, en op donderdag hoef ik niet naar kantoor, maar ik heb dan wel een klein ventje om op te passenDus helaas, ik ga wel naar de Sloterplas morgen
vertel mij wat, tussen kerst en oud&nieuw in Zeeland direct achter de duinene gezetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neem hem mee naar zee, dat vinden ze prachtig.
Ja, ik heb ook college, tot 12 uur, maar ik denk dat ik die maar een keertje laat schieten. Hoe laat is het hoogtepunt aan de kust? Zeker om 12 uurquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Scheveningen morgen maar dan in de middag, want 's ochtends heb ik nog college. Hoop alleen wel dat het droog blijft.![]()
Tussen 12 en 15 uur. Daartussen moet zich ergens de piek bevinden, maar deze storm zal niet snel afnemen gezien het grote windveld. Dus je kunt prima naar dat college. Enige punt waar ik bang voor ben is dat het 's middags regenachtig is, in de ochtend is het droger.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook college, tot 12 uur, maar ik denk dat ik die maar een keertje laat schieten. Hoe laat is het hoogtepunt aan de kust? Zeker om 12 uur![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Will be there, ik ga toch maar naar college, als het toch pas na 12 uur begint, of ik skip 1 uurtje, dat mag vast welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:05 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me wel grappig, ik ga na twaalven denk ik
Bron, KNMIquote:Waarbij vanaf 9 uur voornamelijk in het westen van het land zeer zware windstoten tot ongeveer 120 km/uur voor zullen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |