Kort dagverslagje
Vandaag met dinnetje naar Scheveningen geweest om even lekker uit te waaien. Ik wist wel dat het niet heel hard kon waaien, maar het ging toch flink tekeer. Aan het begin (uurtje of 2) was het droog en hebben we wat over die overdekte pier gelopen. De lucht werd echter in hoog tempo donkerder, een mooie strakke lijn.
Daarna terug bovenlangs, daar kregen we de wind vol over ons heen en begon het te regenen. We wilden nog naar de pier bij de vissershaven lopen, maar het begon zo hard te regenen en de wind zouden we dan 2 km tegen hebben, dat we maar besloten hebben weg te gaan.
Bij Hollands Spoor ging de hemel totaal open, het was gewoon een wolkbreuk! Ondanks een kort sprintje van de tram naar station HS, toch totaal nat geregend. Ik heb in zeker een paar maanden niet zo'n zware bui gezien! Helaas ben ik tijdens dit sprintje mijn horloge verloren
Morgenochtend ben ik
zeker op Scheveningen te vinden. Die pier waar anderen het hier over hebben is zeker weten afgesloten, dat doen ze altijd bij harde wind. Zo nu en dan waait er namelijk iemand van af.
Wie heeft er zin in een mini-meet op scheveningen morgen?