dat komt omdat ze er net een officieel weeralarm van hebben gemaaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef Bommel12 het volgende:
www.knmi.nl is het vooraf melding van het weeralarm ingetrokken ?? shit ej :S
Idd. Kreeg net me sms.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat komt omdat ze er net een officieel weeralarm van hebben gemaakt
Weeralarm
Waarschuwing ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Morgen trekt in de loop van de ochtend een zuidwesterstorm, windkracht 9, langs de kust. Vooral rond het middaguur en voornamelijk in het westen van het land kunnen hierbij korte tijd zeer zware windstoten tot ongeveer 110 km/uur voorkomen waardoor schade kan ontstaan.
Bericht nummer 1
Opgesteld woensdag 10 januari 2007 17.36 uur
ik ook.quote:
mijn telefoon zit nog in mijn jas geloof ikquote:
ik had 'm al om 17:46quote:
quote:
Over die paar windstootjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er een tof topic maken over de storm?
Ik heb geen tijd, anders mis ik de trein![]()
Nu we eindelijk dit forum hebben moeten we er ook gebruik van maken!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weeralarm! Storm met Zeer zware windstoten!
Done
Ontzettend leuk plan, en op donderdag hoef ik niet naar kantoor, maar ik heb dan wel een klein ventje om op te passenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Wie heeft er zin in een mini-meet op scheveningen morgen?
Ik ga wel naar Scheveningen morgen maar dan in de middag, want 's ochtends heb ik nog college. Hoop alleen wel dat het droog blijft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Morgenochtend ben ik zeker op Scheveningen te vinden.
Wie heeft er zin in een mini-meet op scheveningen morgen?
Al zou hij open zijn dan nog zou ik er niet op gaan lopenquote:Die pier waar anderen het hier over hebben is zeker weten afgesloten, dat doen ze altijd bij harde wind. Zo nu en dan waait er namelijk iemand van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |