Eh op het moment is het niet duidelijk, hij heeft alles er nu uit gehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is t een bloedlul of een vleeslul?
Met Duits accent: take thies piece of tissue ouat.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef buachaille het volgende:
[..]
Met Duits accent: take thies piece of tissue ouat.![]()
Los van het doel dat Talpa met deze show heeft vind ik het geen horror om te zien. Uiteindelijk wordt elk programma gemaakt met het doel om kijkers te trekken. Zonder kijkers geen programma's en zonder programma's geen zender.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:50 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Tja, wat is er horror aan een bloederige horrorfilm? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sensatiezucht het voornaamste motief voor deze show is. Het inzoomen op glanzende ingewanden die langzaam in het lichaam terugglijden, de shots van het publiek dat met een mengeling van walging en fascinatie zit te kijken, dat suggereert dat men meer bezig is met de kijkcijfers dan met wetenschap.
Ja dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde organen als al die lijken die ze nu opensnijden. Dit heb je allemaal bij biologie gehad. Al die organen, bloedvaten en spieren werken 24/7 in jouw lichaam zodat je kan functioneren.
jij hebt patty's posse niet gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja dus?
Schijten is ook volkomen natuurlijk. Heb je ook bij biologie gehad.
Gaan we dat nu ook op TV uitzenden? Lekkere close up van iemand die een fikse drol uit z'n anus perst?
Die van mij voor de uitzending ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef -skippybal- het volgende:
M'n piemel is dus gewoon twee keer zo lang![]()
Nu een vrouwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef Qunix het volgende:
Ik kan nu een hap chips eten...
Er zit een knopje op je tv. Daarmee kun je 'em uitzetten. En je kan waarschijnlijk ook gewoon verder zappen als je een afstandsbediening hebt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja dus?
Schijten is ook volkomen natuurlijk. Heb je ook bij biologie gehad.
Gaan we dat nu ook op TV uitzenden? Lekkere close up van iemand die een fikse drol uit z'n anus perst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |