Dit is de 3e. Hoeveel in totaal weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel lijken doen ze wel niet?
Ik quote mezelf even hoor... want ben ik nu echt de enige die de stem van de man zo verschrikkelijk eng vind?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb 'm al weer aangezet.. Ik vind t toch net iets te interessant.
Ik vind t wel 'logisch' dat een Duitser is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Die kerel met die hoed is wel eng...
Sorry hoor.quote:
Het leeft toch niet meer..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb toch 't idee dat ik een slager aan te werk zie. Echt subtiel en nauwkeurig gaat 't niet.
Dat mensen hun lichaam aan de wetenschap geven zodat aankomende artsen praktijkervaring kunnen opdoen is wel iets anders dan er een horrorshow mee te maken, zoals hier gebeurt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef Cyan het volgende:
Hartstikke interessant! Dankzij mensen die hun lichaam aan de wetenschap geven na de dood weten we nu wel hoe alles werkt.
En vergeet niet dat al die artsen in het ziekenhuis en chirurgen dit allemaal voor hun studie moeten doen zodat ze jou kunnen helpen mocht je in het ziekenhuis belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |