abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45160027
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ka-stone het volgende:
Ja, Appelsap, de schimmel is helemaal weg. Heb de vk er pas naar laten kijken. Had namelijk niet zoveel zin om naar de dokter te gaan. En jij heb jij er nog last van?
Wat fijn!
Ik ben er ook vanaf gelukkig. Nog wel 1 keer teruggekomen maar nu nergens last van.
Ja de VK voelt toch wat prettiger dan zo'n dokter.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:23:07 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45161394
Jellyrose, van harte!!
Ik heb wel negatieve ervaringen gehad met een aantal vk's... maar de meerderheid waren wel lieve meiden/vrouwen hoor. Verwacht alleen niet teveel inleving als ze nog nooit kinderen hebben gekregen (en de meesten hebben dat niet)...dat vond ik wel vervelend, ze leefden zich eigenlijk niet echt in, waren erg zakelijk en je kon merken dat het 'gewoon hun vak' was. Dat vond ik best wel stuitend toen (tja, emotioneel nogal gevoelig).
Maar goed, gewoon niets van aantrekken die mutsen als ze hun werk maar goed doen!!
(en ik had tijdens de bevalling toevallig mijn 'favoriete' vk, heerlijk , hele lieve vrouw)
  maandag 8 januari 2007 @ 22:32:23 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_45161962
Jellyrose, van harte!

En voor jou Gwennert!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 8 januari 2007 @ 22:46:08 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45162709
Kleintje waar ben je Oehoi

Catoot melden en wel nu
pi_45164218
Gwennert, jeetje kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Hopelijk valt het allemaal mee!!

Jellyrose, congrats!!

Vandaag weer een echo gehad, en ons ukje gaat als een speer, ligt zelfs iets voor op schema, het weegt nu 2080 gram en is 40 cm....en zo schattig...het heeft al haar!!
Zoals het nu lijkt gaat het straks geboren worden met een flinke bos haar! Leuk!!!
Verder verwachten ze geen mega kind ofzo, gewoon gemiddeld.
Er is geen enkele indicatie dat het kindje te lijden heeft onder de hoge bloeddruk. Ook de placenta is nog in good shape.
Helaas was mijn bloeddruk wel weer hoger, van onderdruk 71 naar 91....beetje jammer
Maar niet verontrustend. Het was wel de reden om me vanaf nu helemaal over te nemen van de vk (pfff geruststelling, want die neemt het niet serieus) ik moet elke week op controle in het zkh, ook elke week wordt de urine gecheckt op eiwitten. Het is nu definitief een medische noodzaak om in het zkh te bevallen. Maar dat wilden we toch al, dus alleen maar beter zo.
En ons ukje heeft zich omgedraaid.....en ligt nu in stuit. Gezellig. Maar het kan nog zat draaien.

O en die zuurbranden maken me gek!!!! Ik slaap er slecht van, stond vanmo om 6.00 uur al onder de douche, je moet toch wat doen he
Van de gyn een drankje gekregen, eens zien hoe het vannacht gaat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 8 januari 2007 @ 23:32:24 #107
61800 Rottdog
pi_45164666
Ik ging wat meer rechterop slapen zodat ik niet steeds dat zuur naar boven kreeg. Uk van karin wel weer goed gaan liggen denk der om
pi_45164877
Ik heb al tijden een badhanddoek onder mijn kussen liggen, dat hielp eerst wel.... maar helemaal nu het kindje is gedraaid ligt ie echt zo dat mijn maagzuur meer omhoog komt. Ook overdag.....
Ik heb nu dus Gaviscon gekregen, we zullen zien of dat helpt. Ik zal morgen ook eens even wat vanillevla halen.
Wie weet van Gaviscon of je het mag gebruiken als je last hebt, of alleen na de maaltijd en voor het slapen??? (als ik snachts wakker wordt van de brand mag ik dan wat innemen)

Thanks voor het toespreken van ons ukje Rottdog, ik hoop dat het helpt!
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 06:33:28 #109
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45168682
Gefeliciteerd Jellyrose

Ik ken het karin, dat zuur enzo. Ik heb er wel de ene keer meer last van dan de andere keer. Overigens schijnt het zo te zijn dat de bestandelen die in vanillevla zitten ook in yogidrink zitten. Ook handig om in huis te hebben .

Vanmiddag moet ik naar het sectiospreekuur wat vorige week was uitgesteld. Ik ben benieuwd. Ik schijn een rondleiding te krijgen en uitleg wat er allemaal staat te gebeuren en hoe alles in zijn werk gaat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45168874
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zeker niet goed gekeken...? En hoe reageerde je lief?
"Nou, ja euh, dat is niet zo slim, dan moeten we maar even kijken of het er nog uitgehaald kan worden".....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:41:30 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45169535
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 07:15 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

"Nou, ja euh, dat is niet zo slim, dan moeten we maar even kijken of het er nog uitgehaald kan worden".....
Ik lees het ook nu pas KP! Handige actie!
Maar goed, meestal kan je een PC wel open maken en kijken of je er bij kan.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:46:26 #112
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_45169584
Goedemorgen! Hier alles rustig... Geen nieuws dus, vanmiddag verlos.

Freudie lieve echo hoor!

Suzanna, wat een moppies...

Gwennert, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat wat rustiger bent nu. Zelf heb ik in het begin ook bloedverlies gehad en ben nu alweer bijna 40 wkn, dus gelukkig hoeft het niet altijd wat te betekenen.

Jellyrose van harte!!

Diaan thanx!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:50:08 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45169622
Hey!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:51:33 #114
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_45169640
Mogûh BE
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:52:19 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_45169645
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hey!
hai
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:15:23 #116
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45169947
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:Vandaag weer een echo gehad, en ons ukje gaat als een speer, ligt zelfs iets voor op schema, het weegt nu 2080 gram en is 40 cm....en zo schattig...het heeft al haar!!
Zoals het nu lijkt gaat het straks geboren worden met een flinke bos haar! Leuk!!!
Pasgeboren babies met veel haar *smelt*
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45170551
Pfff wat een week. Beetje te druk gehad om hier lekker te reageren. Gezien dat er een paar ukkies geboren zijn, oyo, ET en swets gefeliciteerd!! Heb een paar prachtfoto's gezien, ook die van Suzanne, super lief allemaal

Jellyrose gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gwennert hopelijk is de schrik voorbij en gaat alles gewoon goedkomen.
XXXKarinXXX fijn dat het zo goed gaat met uk, hopelijk is uk zo lief weer terug te draaien. En dat de bloeddruk maar niet verder stijgt! Ik vind het trouwens wel knap dat ze het gewicht van uk adhv een echofoto kunnen bepalen (al hoor je vaak dat ze er ver naast zitten, maar dan nog).
En verder iedereen natuurlijk veel sterkte met de zuurbranden, vermoeidheden, vochtophopingen en andere dingen waar je last van kan hebben!!

Gisteren is bij ons de babykamer en de kinderwagen bezorgd. Er kan nu dus begonnen worden (na het schoonmaken ervan, het is nogal stoffig) met kleertjes wassen en inruimen (erg prettig want wat een zooi ligt er her en der). De kinderwagen, nieuw uit doos, die stinkt!!! Toen deze gisteren in de woonkamer stond, roken we buiten bij de voordeur de lucht, bah. die zetten we dus nog maar niet boven, die mag eerst luchten.
Oh enne, uk heeft de laatste dagen steeds de hik.
pi_45170760
Beetje laat misschien maar ook van mij nog van harte gefeliciteerd aan de mama`s en papa`s van:
Julia , Senni , Charlie en Tijn
The waves you made will always be
pi_45172905
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef Sidn3y het volgende:

XXXKarinXXX fijn dat het zo goed gaat met uk, hopelijk is uk zo lief weer terug te draaien. En dat de bloeddruk maar niet verder stijgt! Ik vind het trouwens wel knap dat ze het gewicht van uk adhv een echofoto kunnen bepalen (al hoor je vaak dat ze er ver naast zitten, maar dan nog).
En verder iedereen natuurlijk veel sterkte met de zuurbranden, vermoeidheden, vochtophopingen en andere dingen waar je last van kan hebben!!

Gisteren is bij ons de babykamer en de kinderwagen bezorgd. Er kan nu dus begonnen worden (na het schoonmaken ervan, het is nogal stoffig) met kleertjes wassen en inruimen (erg prettig want wat een zooi ligt er her en der). De kinderwagen, nieuw uit doos, die stinkt!!! Toen deze gisteren in de woonkamer stond, roken we buiten bij de voordeur de lucht, bah. die zetten we dus nog maar niet boven, die mag eerst luchten.
Oh enne, uk heeft de laatste dagen steeds de hik.
Ja idd knap die techniek van tegenwoordig, ze meten zo allerlei botjes ed op van je ongeboren kindje, en dat ze het gewicht kunnen bepalen...ook zoiets. Maar wel leuk om te weten! En ik hoop ook dat uk weer terug draait, we zien het wel, er is nog tijd! Vind het ook zo leuk dat te zien was dat er haartjes op het koppie groeien, als ik de foto van pasgeboren Julia zie....GEWELDIG! zo'n bos haar

Leuk he als de babykamer er is! Dan wordt het echt! Hier issie ook bijna klaar, er is nogal wat mis gegaan, waardoor we nog een kast missen maar die komt volgende week! Ben inmiddels ook begonnen met wassen van de minikleertjes.... voor de eerste keer dat ik het een leuk werkje vind geloof ik. Doen jullie speciaal wasmiddel en wasverzachter??? Ik ben een echte wasverzachterfreak.....heb sensitive wasverzachter gehaald, daar kan een beebje wel tegen toch?

Ukje van ons heeft ook regelmatig de hik....gulzigerd!!
pi_45172980
Jellyrose Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
pi_45173047
Ook hier al een ruime week slecht aan het slapen Lig regelmatig de halve nacht op een berg van 2 kussens,wat dan weer niet zo lekker is voor je nek,maar goed,je mot wat hé? En ook de hik,maar veel korter en minder krachtig dan bij mijn meiden vroeger.
En soms ga ik maar gewoon een uurtje tv kijken,ook wat afleiding en dan word ik vanzelf wel weer moe.Hier eet ik me ongans in de rennies,of soms wat vla en melk.Heb geen idee hoe beeb ligt,straks eens vragen aan devlos,we gaan om 13:30u heen.En ik vind er bij de vlos ook eig.niks aan,in vergelijking met de gyn in het zh.Daar kreeg je altijd een echo en hier bij de vlos is het bloeddruk meten,wegen en buik voelen en luisteren.Dat laatste is dan wel weer een beetje spannend voor ons,je bent toch benieuwd of die trein eindelijk eens het goede tempo krijgt Maar ik reken er niet meer op voor de bevalling,er valt toch niets aan te doen.Vanmiddag weer een update,

Jellyrose,van harte met je zwangerschap

Groetjes,Minoes
pi_45173356
Minoes,hoe erg is dat eigenlijk dat onregelmatige tempo van jullie beebjes hartslag? Wil dat wat zeggen verder? Of is dat iets onschuldigs?
Ik vind de controles in het zkh ook wel heel snel gaan hoor, sta binnen 5 min steeds weer buiten. Maar daar nemen ze je wel serieuzer als bij de vk (bij mij in ieder geval wel)
Ik heb gisteren een drankje gekregen voor de zuurbranden, en ik heb gewoon de hele nacht doorgeslapen! Net zo fijn!! Gaviscon heet het, misschien helpt het bij jou ook?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:20:58 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_45173556
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hey!
Hmm, als dat alles is wat je typt, bedoel je dan te zeggen dat je je hier mag melden??

Of niet natuurlijk, dan is dit niet echt een leuke post
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:25:23 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45173673
Ehm nee.
Ik zwaaide naar Andrea omdat ze er weer was en men haar gisteren 'kwijt' was.

Sorry...
En don't worry, ik vind het wel lief gedacht iig.
pi_45175941
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Hmm, als dat alles is wat je typt, bedoel je dan te zeggen dat je je hier mag melden??

Of niet natuurlijk, dan is dit niet echt een leuke post
Ik dacht ook een beetje hetzelfde...
Maar toen dacht ik "hmmm waar blijft ze dan nu met de datum"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:57:07 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45176150
Nee hoor, wees maar niet bang. Als ik me hier ooit kom melden dan zal dat niet zo subtiel zijn.
Ja, of wel, dan gooi ik mezelf gewoon in het lijstje en ga wachten tot het iemand een keer op valt.
pi_45176469
vanaf nu gaat iedereen dus grondig het lijstje inspecteren ná opstarten van de pc !
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:12:41 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45176588
Nou, doe maar rustig aan hoor. Jullie hebben iig minimaal 3 weken rust en ik geloof zelfs dat stinkie het de eerste 3 maanden aan niemand zou willen vertellen en dan kan het dus ook niet op FOK ivm meelezende vrienden...

Over tot de orde van de dag. Doe maar bevallen Andrea!
Of dat het bij Nikky begint of zo, lijkt me ook wel wat.

Btw Nikky, blijkbaar dus niemand uitgevallen voor morgen nog?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:33:07 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45177134
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, doe maar rustig aan hoor. Jullie hebben iig minimaal 3 weken rust en ik geloof zelfs dat stinkie het de eerste 3 maanden aan niemand zou willen vertellen en dan kan het dus ook niet op FOK ivm meelezende vrienden...
Dat houd jij eeeeeeecht niet vol!

Ff een foto van alle gewassen kleertjes in de kast

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:12:50 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45178228
Lief gezicht!
pi_45178933
Vivi, wat een schoentjes heb jij al . Ik heb nog niets voor Eva...
Eva
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:39:43 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_45179143
Tja, ik heb het niet zo op die moonboots, maar je wilt toch niet zeggen dat je dat een kindje aan gaat doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45179147
Die schoentjes.. Ik zou ze alleen al kopen om zo uit te kunnen stallen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_45181262
oooh ja, alleen om neer te zetten, super!

hier is alles rustig... na zondagavond dus echt wat bruin bloed en rozig slijm te hebben verloren was het maandag alleen bruin slijm, en vandaag niets meer... alleen wat afscheiding vandaag. heb de afgelopen dagen helemaal geen kramp gehad, alleen die bewuste zondagavond diaree, maar dat kwam van de antibiotica. dus ik denk toch een adertje of zo.. ik ben de schrik weer een beetje te boven, pfff vreselijk vond ik het... maar manlief en ik hebben het vertrouwen weer een beetje meer terug, en genieten er weer wat van. vandaag 7 weken...

heb contact gehad met de vlos, maar ik krijg geen echo of iets. is ook nog wel vroeg. ik moet echt gewoon wachten hoe het verder gaat...

enne Kapitein pannekoek, we hebben 2 tweelingen in de familie, bij mn moederskant. een oom, en een nicht. ik begreep van toen mn zus zwanger was, dat dat te ver was... of hoe je dat ook noemt we wachten de echo wel af... al moet ik eerst naar de vlos... over 2 weken... duurt dat lang zeg....
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 16:40:27 #135
16000 nikky
pi_45181323
Ik heb helemaal nog geen schoentjes .

En helaas BE. Niets noppes nada

Ben bij sectio spreekuur geweest. Wat foto's gezien van een keizersnede en uitgelegd wat ik kan verwachten en wat men allemaal doet. Ik moet mij smorgens om 9.30 al melden en zal ergens in de middag om 12.30 aan de beurt zijn. Mits er niemand tussendoor moet. Want voor je het weet ben je hier pas savonds aan de beurt. En ik mag vanaf 12 uur snachts niets meer hebben qua eten en drinken . Eten begrijp ik nog maar water . Moet ik van mijn stokje afgaan ofzo? .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:41:43 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_45181382
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef nikky het volgende:

Ben bij sectio spreekuur geweest. Wat foto's gezien van een keizersnede en uitgelegd wat ik kan verwachten en wat men allemaal doet. Ik moet mij smorgens om 9.30 al melden en zal ergens in de middag om 12.30 aan de beurt zijn. Mits er niemand tussendoor moet. Want voor je het weet ben je hier pas savonds aan de beurt. En ik mag vanaf 12 uur snachts niets meer hebben qua eten en drinken . Eten begrijp ik nog maar water . Moet ik van mijn stokje afgaan ofzo? .
In dat geval zou ik nu al stoppen met eten en drinken, dan ga je morgen van je stokje en ben jij het spoedgeval wat tussendoor komt

Of zou dat niet zo werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 16:43:08 #137
16000 nikky
pi_45181439
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Troel het volgende:

[..]

In dat geval zou ik nu al stoppen met eten en drinken, dan ga je morgen van je stokje en ben jij het spoedgeval wat tussendoor komt

Of zou dat niet zo werken
Dan kom ik vast aan een infuus wegens uitdroging
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 16:56:18 #138
16000 nikky
pi_45181917
Wat is dat verdorie met die zorgverzekeringen tegenwoordig?

Ik bel op omdat ik zo'n bed moet regelen omdat ik een keizersnede moet ondergaan. Gast "oh wat vervelend voor u" Nou dat vind ik niet vervelend hoor . Ik wil graag zo'n bed regelen. Waar kan ik dat ophalen in Roden?
"Tja mevrouw, dat moet eerst aangevraagd worden" Uhm sorry "Ja uw huisarts moet dat voor u aanvragen"
Ik !!!

Wat is dat toch? Moet ik soms ook eerst mijn keizersnede laten aanvragen door mijn GYN of mijn zorgverzekeraar daar wel toestemming voor geeft . Je ziet toch aan de rekening die het ziekenhuis declareerd bij de zorgverzekeraar dat ik een operatie heb ondergaan?
Waarom allemaal zo bureaucratisch? Nu zul je potdomme zien dat dat bed niet op tijd is geregeld dus he .
pi_45182478
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Gwennert het volgende:
oooh ja, alleen om neer te zetten, super!

hier is alles rustig... na zondagavond dus echt wat bruin bloed en rozig slijm te hebben verloren was het maandag alleen bruin slijm, en vandaag niets meer... alleen wat afscheiding vandaag. heb de afgelopen dagen helemaal geen kramp gehad, alleen die bewuste zondagavond diaree, maar dat kwam van de antibiotica. dus ik denk toch een adertje of zo.. ik ben de schrik weer een beetje te boven, pfff vreselijk vond ik het... maar manlief en ik hebben het vertrouwen weer een beetje meer terug, en genieten er weer wat van. vandaag 7 weken...

heb contact gehad met de vlos, maar ik krijg geen echo of iets. is ook nog wel vroeg. ik moet echt gewoon wachten hoe het verder gaat...

enne Kapitein pannekoek, we hebben 2 tweelingen in de familie, bij mn moederskant. een oom, en een nicht. ik begreep van toen mn zus zwanger was, dat dat te ver was... of hoe je dat ook noemt we wachten de echo wel af... al moet ik eerst naar de vlos... over 2 weken... duurt dat lang zeg....
Jahoe, doe mij een lol.....en heb er eens 2 in je buik !!!
pi_45183016
Gwennert wat fijn dat je geen bloed meer verloren bent! Het zit vast allemaal goed, aangezien je ook geen krampen gehad hebt

Wat een lief gezicht die kast met kleertjes en schoentjes Viev

Nikky wat een stom gedoe inderdaad Ik hoop dat alles toch wel op tijd gaat zijn!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:34:47 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45183216
Dat blauw gestreepte truitje heeft Ken ook, Vivi
Gelukkig Gwennert!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:42:21 #142
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45183451
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Gwennert het volgende: maar manlief en ik hebben het vertrouwen weer een beetje meer terug, en genieten er weer wat van. vandaag 7 weken...
Mooi zo!! (wij hebben trouwens bewust pas met 8 weken onze eerste echte echo gedaan (daarvoor wel op-knappen-staand-ei mogen aanschouwen.. hihi) omdat de vorige keer we met 6 weken nog niets definitiefs konden zien, er zat een vruchtzakje, maar geen vruchtje.. de gyn zei toen al wel dat het onwaarschijnlijk was dat er nog iets zou komen, maar dat het toch best vrij vaak voorkwam dat er pas met 7 weken een vruchtje te zien was.. maar helaas bleek er in ons geval 10 dagen later gewoon inderdaad niets te zitten. Die stress wilde ik deze keer echt vermijden en ben nu heel blij dat we tot 8 weken gewacht hebben.. dan krijg je tenminste 'definitief' goed of slecht nieuws. In jouw geval natuurlijk primadeluxe nieuws!! )
Red de zeehond!
pi_45183456
Phoe hee, vanmiddag de stad ingeweest omdat ik van het weekend een feestje heb waar ik natuurlijk niets voor heb om aan te trekken. Heb uiteindelijk een spaanse rok meegenomen, zit wel heel lekker. Heb wel 20 dingen gepast bij de H&M (uitverkoop), maar dat zat echt allemaal van geen kanten (helaas, wel goedkoop).
Overigens, babykleding is nu ook overal in de uitverkoop, maar ik vind het zo moeilijk van wat ik dan moet kopen (maten, lange/korte mouw etc) dat ik dan maar niets koop. Hebben jullie daar geen last van?
(enne Vivi, wat een schoentjes! Ik heb net als de meesten hier ook nog helemaal geen schoentjes!)
(hee, en hangertjes heb ik ook nog niet! binnenkort kopen )

Nou ben ik alleen dus nog niet bezig geweest in de babykamer, maar daar kan ik morgen lekker tijd in steken. Ik heb gisteren neutral color gekocht voor de babykleertjes enzo, als wasverzachter wilde ik azijn gebruiken (iemand die weet hoeveel je dan moet toevoegen? en schoonmaakazijn of gewone natuurazijn? dat is me namelijk nooit duidelijk). Al vraag ik me wel af of het dan wel lekker ruikt, dus dat is nog even afwachten.

Wat trouwens wel grappig is, m'n vriend kan het hartje van de kleine horen met zo'n wc-rolletje. Adhv waar je het hoort, weet je ook hoe je beebje ligt. (en aan de schopjes en de hik kan je ook veel afleiden natuurlijk)
Wel flauw dat ik zelf niet ook kan luisteren...

Gwennert fijn dat alles weer de goede kant op lijkt te gaan. Krijgt iedereen eigenlijk standaard een echo met 12 weken? Want door mijn vreemde begintraject is me dat eigenlijk niet duidelijk.

Nikky ik zou me om half 12 nog even volproppen met een goede maaltijd hoor en nog even flink drinken (al is dat 's nachts natuurlijk weer bagger). Stel je voor dat je tot 5 uur moet wachten voor je aan de beurt bent, pfffff. Maar het is toch volgende week woensdag? (of heb ik nou wat gemist?)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:44:32 #144
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45183524
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Sidn3y het volgende:Wat trouwens wel grappig is, m'n vriend kan het hartje van de kleine horen met zo'n wc-rolletje. Adhv waar je het hoort, weet je ook hoe je beebje ligt. (en aan de schopjes en de hik kan je ook veel afleiden natuurlijk)
Wel flauw dat ik zelf niet ook kan luisteren...
10 rolletjes aan elkaar plakken misschien??
Red de zeehond!
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 17:46:07 #145
16000 nikky
pi_45183576
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Sidn3y het volgende:

Nikky ik zou me om half 12 nog even volproppen met een goede maaltijd hoor en nog even flink drinken (al is dat 's nachts natuurlijk weer bagger). Stel je voor dat je tot 5 uur moet wachten voor je aan de beurt bent, pfffff. Maar het is toch volgende week woensdag? (of heb ik nou wat gemist?)
Dat ga ik ook zeker doen dat volproppen !!!
En ja volgende week. .
pi_45185452
Nikky, wat voor bed moet jij hebben dan? Ik had helemaal geen ander bed
Eva
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:13:53 #147
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45186728
vroeg ik me ook al af, wat voor bed Nikky?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:19:02 #148
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45186971
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef nikky het volgende:

ik mocht vanaf smorgens 6 uur niks meer drinken, behalve dan met de medicijnen die ik moest innemen. en ik werd de eerste keer om 10 uur naar de OK gereden, en de 2e keer om 08.30.
en eten was indd ook vanaf 12 uur snachts niks meer.
pi_45188160
Vandaag weer naar de verloskundige geweest.
De baby was nog niet ingedaald maar hij lag wel met zijn hoofdje voor de ingang.
Zoals het er nu uitziet krijgen we een kindje van tussen de 6 en de 7 pond.

De geboortekaartjes zijn bijna klaar!
Ik heb er nu 82 helemaal klaar en het moeten er rond de 100 worden.
Dus nog een stuk of 20.

Heb vandaag al de hele dag door het soort krampen alsof ik ongesteld ben.
Het is geen bandenpijn. Het lijkt nu wat heftiger te worden en komt af en toe ook vanuit bovenin mijn buik.
Zullen wel indalingssteken of oefenweeen zijn? Echt prettig is het niet.

[ Bericht 29% gewijzigd door appelsap op 09-01-2007 19:55:10 ]
pi_45189859
@ nikky, ik moest laatst nuchter komen ivm een vermoedelijke blinde darm, maar ik slikte toen medicijnen die ik echt met wat voedsel in moest nemen, anders kreeg ik er maagklachten van. met 2 droge toostjes en een glas water mocht ik ze innemen, en mocht ik geopereerd worden was dit lichte ontbijtje echt geen probleem... ik zou het gewoon nog een keer vragen...

@ kapitein pannekoek... ik denk niet dat mn manlief daar zo blij mee zou zijn... hihihi

volgens mij is dat hier wel "normaal" om pas rond 11/12 weken een echo te krijgen... t duurt alleen zo lang... enne ik hoop echt dat het net zo primadeluxe nieuws is als bij jullie jellyrose. en bij alle andere zwangeren natuurlijk hihi
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:25:10 #151
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_45189887
Zeer stoere garderobe Vivi
Die schoentjes zijn echt allemaal leeeeuuuuk!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:53:22 #152
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45191027
Nr twee kwam hier eerder als de geplande OK datum (en werd daardoor dus toch een ongeplande KS), ik had net een flink bord pasta naar binnen gewerkt . Ik kreeg een pilletje tegen evt misselijkheid, is allemaal goed gegaan.

Nou denk ik niet dat dat echt de bedoeling is Nikky , maar een paar slokjes water kun je denk ik 's morgens nog wel drinken hoor. Oh ja, en doe wat paracetamol in je ziekenhuistas, ook dit natuurlijk weer met verstand gebruiken, maar bij de tweede KS was de (piepjonge) vp nogal zuinig met de pijnstilling, terwijl ze daar met Freek veel liberaler in waren.

Dus heb ik mijn moeder paracetamol mee laten nemen, kon ik zelf nog een beetje bijsturen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 21:11:45 #153
16000 nikky
pi_45191697
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef linda856763 het volgende:
Nikky, wat voor bed moet jij hebben dan? Ik had helemaal geen ander bed
Mijn bed kan al niet op klossen. En ik heb geen zin dat als ik naar huis mag na de KS dat ik op mijn slaapkamer moet gaan liggen omdat gewoon zitten en dergelijke nog niet wil op mijn bank.
Dus heb ik zo'n bed nodig die ik in de huiskamer kan zetten.
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef Gwennert het volgende:
@ nikky, ik moest laatst nuchter komen ivm een vermoedelijke blinde darm, maar ik slikte toen medicijnen die ik echt met wat voedsel in moest nemen, anders kreeg ik er maagklachten van. met 2 droge toostjes en een glas water mocht ik ze innemen, en mocht ik geopereerd worden was dit lichte ontbijtje echt geen probleem... ik zou het gewoon nog een keer vragen...
Ik heb het vanmiddag gevraagd en kreeg toch echt te horen dat ik niets mag eten en drinken vanaf 12 uur snachts, en ook als ik pas om 5 uur smiddags zou worden geholpen.

Ik krijg om de 6 uur pijnstilling Leah
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:19:45 #154
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45192056
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:11 schreef nikky het volgende:

Ik krijg om de 6 uur pijnstilling Leah
Dat was mij ook "beloofd" . Helaas is de ervaring beide keren geweest dat het nogal verschilt per verpleegkundige. Het zal vast meevallen, maar ik weet nog dat ik het de tweede keer zelfs aangekaart heb bij de gyn, die er helemaal voor was. Toch liep dat gedeelte niet echt op rolletjes .

Oh ja, en laat veel filmen van je baby, als je de kans hebt. Ik dacht helemaal bij de les te zijn, maar door de morfine die je de eerste 24 uur krijgt was ik toch weer een heel stuk kwijt. Is wel heel fijn als je later nog beelden op je gemakkie terug kunt zien.
  Milf dinsdag 9 januari 2007 @ 21:22:00 #155
16000 nikky
pi_45192138
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Leah het volgende:

[..]

Dat was mij ook "beloofd" . Helaas is de ervaring beide keren geweest dat het nogal verschilt per verpleegkundige. Het zal vast meevallen, maar ik weet nog dat ik het de tweede keer zelfs aangekaart heb bij de gyn, die er helemaal voor was. Toch liep dat gedeelte niet echt op rolletjes .

Oh ja, en laat veel filmen van je baby, als je de kans hebt. Ik dacht helemaal bij de les te zijn, maar door de morfine die je de eerste 24 uur krijgt was ik toch weer een heel stuk kwijt. Is wel heel fijn als je later nog beelden op je gemakkie terug kunt zien.
Mijn bevalmaatje krijgt die camera in der handen gedrukt en die twee tapes moeten helemaal vol . En de verpleging maakt foto's van de KS zelf. Dat was een hele verassing. Ze zei dat zij er een veel betere kijk op had vanuit die hoek, de persoon zelf mag nl niet om het doek heenlopen. .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:26:27 #156
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45192353
om de 6 uur ik kreeg het om de 4 uur, en dat vond ik al te weinig.
bij Romijn heeft ook de verpleging foto's gemaakt van de ks, erg mooi ben ik erg gelukkig mee, dus ik denk jij ook
pi_45192939
Ik moest 8 paracetamollen per dag slikken, 2 bij elke maaltijd, en dan nog 2 voor het slapen gaan. Dat heb ik ongeveer een week gedaan na de ks, en daarna afgebouwd. Ik hoop dat het allemaal meevalt Nikky, ik kon na 4 dagen al wel een beetje weer op de bank zitten.
Eva
pi_45193555
preventief arnicadruppels slikken helpt ook de zwelling en pijn te verminderen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:44:17 #159
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45195925
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Ze zei dat zij er een veel betere kijk op had vanuit die hoek, de persoon zelf mag nl niet om het doek heenlopen. .
Is ook zo, hier heeft beide keren een vk inderdaad foto's gemaakt. Vooral die van nr. twee zijn echt prachtig, ben d'r zielsblij mee, nog steeds.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:36:24 #160
61800 Rottdog
pi_45198179
Als ik die keizesnee foto terug zie dat Zoë half uit mijn buik wordt gehaalt ben ik zo weer murw
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:29:33 #161
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45200667
Hoi!

Is er nog iemand wakker?? Ik heb weer wat raars :S Ben al ruim een week ontzettend aan het hoesten 's avonds en 's nachts. Tot nu kon ik er wel redelijk tegen en viel best nog snel in slaap al werd ik vaak wakker.

Vandaag is het nog erger lijkt het, heb overgegeven van het hoesten en telkens als ik hoest komt er "vanonder" wat vocht mee, geen idee of het urine is of vruchtwater, zou dat kunnen? Ik ben het afgelopen half uur al 6x naar de wc geweest en heb telkens helemaal uitgeplast maar 2 minuten daarna een hoestbui en het is er weer. Het is niet veel, vaak maar een paar druppels en soms wat meer maar jemig wat moet ik hier nu weer mee?!? Slapen lukt in ieder geval echt niet

Ik hoop dat iemand er op dit tijdstip wat over kan zeggen..
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:42:12 #162
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45200831
Hoi Bibikuif, ik zou morgen even overleggen met de verloskundige. Ik zie dat je over een maand uitgerekend bent. Dan is alles ook wel erg gevuld met baby van binnen. Het kan namelijk evengoed urine zijn. (Dat denk ik haast wel.) Ik herken het iig wel. Heb je net helemaal uitgeplast en de salsa gedaan boven de wc-pot, omdat er in ieder klein plooitje van de blaas eventueel nog een druppie zou kunnen zitten. Sta je op, heb je weer aandrang. Je baby drukt ook op de blaas, dus die wordt continue geprikkeld. En doordat de blaas geen grote hoeveelheid urine meer kan verzamelen ivm ruimtegebrek, lijkt alles zo door te stromen. Erg irritant, maar totaal niet gevaarlijk.
Stel dat het wel je vliezen zijn, is er nog niets aan de hand. Kun je ook morgen bellen. Maak je je erg ongerust, bel dan de dienstdoende verloskundige.
Succes!!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 04:55:31 #163
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45202026
Hoi Smirre!

Dankje voor je antwoord, ik lees hem nu pas. Het klinkt in ieder geval hetzelfde

Heb toch het zh maar gebeld en moest langskomen met mijn spullen (vond ik wel een beetje voorbarig maar goed) Daar heb ik bijna 2 uur aan het CGT gelegen en hebben ze gekeken waar het nou vandaan komt, eesrt was het een twijfel maar gelukkig na een paar keer hoesten (wat gelukkig nu niet zo lastig gaat ) bleek dat het urine is, het is telkens maar een klein beetje en komt doordat ik zoveel druk zet bij het hoesten (ik word er ook echt gek van) Mocht dus lekker weer naar huis en heb een tamezepam (of hoe heet het) slaappil meegekregen. Moet morgen naar de ha voor iets tegen de hoest dus gaat hopelijk snel weer beter!

Nu zit ik aan een waterijsje en ga zo dan maar proberen te slapen

Trusten!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:08:56 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45202527

Even wat nieuws omtrent Andrea.... ik heb haar gisterenavond nog om half 11 gesproken op MSN en vanochtend kreeg ik een smsje dat vannacht om 4:04 uur hun dochter NENA is geboren. Ze weeg 3340 gram en is 51 cm. Het was een perfecte, thuis, bevalling van 5 uurtjes.

Andrea van harte gefeliciteerd... dikke kusknuffel van ons
Make love, not war ☮
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:09:54 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_45202530
Gefeliciteerd Andrea!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:16:42 #166
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45202586
Andrea! Gefeliciteerd!...

Ik geloof dat ik me heel voorzichtig hier mag melden....

Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45202605
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:20:50 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_45202610
Lishe!

Gefeliciteerd!

Een brusje voor Luuke!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator woensdag 10 januari 2007 @ 08:21:27 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45202613
Jaaaaaaaaaa Lishe wat geweldig!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45202618
Lishe!!!!!!
Ik krijg helemaal kippenvel van!
Gefeliciteerd meid en je mannetje ook
Luuke wordt grote zus
  Jubileum moderator woensdag 10 januari 2007 @ 08:21:54 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45202619
Andrea gefeliciteerd met Nena
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45202625
Andrea gefeliciteerd met je dochter
pi_45202724
Ow wat een leuk nieuws

Andrea gefeliciteerd met je dochter

Lishe en Xtracer gefeliciteerd
pi_45202992
Lishe en XTracer, gefeli
En Andrea, een dochter! Hoera!
Eva
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:03:19 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45203031
Andrea, zomaar tussen de bedrijven door een dochter op de wereld gezet!!!!!! Wauw!
Wat een leuke en lieve naam, Nena!!!! Geniet van d'r en gefeliciteerd!

Lishe, liesje, liesje!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 09:05:56 #176
81992 Githa
pi_45203062
JAAAAAAAAAAA Lishe een tweede streep
Lishe en X-tracer van harte gefeliciteerd wat goed he!!!!

Andrea gefeliciteerd met Nena

Wat een leuke berichen zo vroeg op de morgen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:16:24 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45203213
Nena welkom op aarde!
Lishe gefeliciteerd!!!!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45203252
Lishe wat gaaf gefeliciteerd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_45203269
meisje nog maar 14 dagen tot de uitgerekende datum...

WauW....
pi_45203340
O wat een hoop goed nieuws zeg!

Gwennert wat fijn dat het bloeden is gestopt. Wachten tot 12 weken duurt inderdaad heel lang En toen we vorige week de echo hadden, bleek dat onze mini zelf 2 weken jonger was dan we dachten. Dus nu weer 2 weken 'aftellen'. Gelukkig nu nog maar 8 dagen (ja ik ben echt aan het aftellen ) Ik wil gewoon ontspannen gaan genieten van de zwangerschap en onze mini en niet bij elk krampje / pijntje / steekje een soort paniekaanval hebben...

En wanneer ik nu erg bang ben lees ik gewoon het formulier dat we bij de eerste echo meekregen. Daarop staat vermeld dat het een vitale eenling is; nou dat klinkt toch gewoon al alsof er niks meer mis kan gaan? Voordeel is wel dat we nu op maandag 22 januari een 2e echo krijgen om de nekplooimeting te doen.

Lishe gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En Andrea met Nena! Het klinkt als een hele snelle bevalling!

O en Vivi wat een boel schattige kleertjes en schoentjes heb je zeg!!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:37:12 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45203578
Gefeliciteerd Lishe! En Andrea, al weet ik niet wie je bent eerlijk gezegd..toch gefeliciteerd met Nena
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45203630
Andrea, van harte gefeliciteerd met Nena!!! heerlijk dat het zo goed gegaan is.

en Lishe, hier lekker ook nog een keer: hoera voor je twee streepjes!
pi_45203740
Andrea van harte met jullie dochter Nena

Lishe en man ook hier nogmaals echt super van harte
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45204182
Andrea, gefeliciteerd

en Lishe, hier ook nog eens
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Sidn3y het volgende:
en hangertjes heb ik ook nog niet! binnenkort kopen
Tip: geen hangertjes kopen joh, die dingen krijg je mee bij de kleertjes die je koopt, na een tijdje kom je er in om.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:12:26 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45204283
Andrea, gefeliciteerd met je dochter!

Lishe, gefeliciteerd!
pi_45204332
Lishe! gefeliciteerd. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_45204437
Gefeliciteerd Andrea.

Lishe ook natuurlijk. Keigaaf!

Wij hebben al drie keer extra hangertjes gekocht juist.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:21:34 #188
81992 Githa
pi_45204465
Nou wat Easy zegt hoor, ik kom om in de hangertje dus als iemand nog wat moet hebben. Vooral de kleintjes, want daar vallen Jordy's kleren nu vanaf.
pi_45204690
Lishe gefeliciteerd met je zwangerschap!! Echt leuk joh

Andrea gefeliciteerd met je dochter Nena
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef easy-going het volgende:
Tip: geen hangertjes kopen joh, die dingen krijg je mee bij de kleertjes die je koopt, na een tijdje kom je er in om.
Waarom moet ik dan iedere keer hangers bijkopen?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45204752
Lishe, gefeliciteerd met je tweede streepje!!

Andrea gefeliciteerd met je dochter!!!
pi_45204801
Andrea001,van harte gefeliciteerd met je dochter Nena

Lishe,gefeliciteerd met je plusje/2e streep

Hier gister niet zo leuk nieuws bij de vlos te horen gekregen......
Ik was tot mijn schrik 4 kilo aangekomen Tjee,da's schrikken.En toen ze vroeg hoe het met mijn bekken en de migraine aanvallen ging,zei ze:Ik denk dat het wel genoeg is zo,je moet nu maar stoppen met werken........
Owkeej.......had er zelf ook wel een beetje aan lopen denken,omdat de dagdiensten zo beroerd gingen,maar als het dan ook echt moet......tja,je gaat ook zo raar weg dan.Ik zou de 25e voor t laatst werken en dan met de koffie afscheid nemen voor mijn verlof,maar nu ga ik zo maar een afspraak maken voor deze week nog denk ik,dan is t maar klaar.Ik zit nu dus verplicht thuis,voelt echt raar hoor.Maar goed,er is nog zat werk aan de winkel,de babykamer wil niet zoals ik wil,plank aan de muur lukt niet.Tenminste,plank wel,maar de poten niet.Handig als je een scheven muur en vloer hebt En dus na het zagen blijkt dat je 2 scheve poten hebt Affijn,manlief ging een oplossing bedenken en anders probeer ik bij de kringloop wel een commode te versieren,ben er sjaggie van,die p&%@kkeplank
Dus nu met spoed aan de kaartjes,schiet dat ook nog es op
Oh ja,nog wat,hb zat ook op t randje was 6,2.Moet nu limo met ferro drinken,maar dat stopt volgens mij als ik weet niet hoe en ik heb er al zo'n moeite mee,dat gedoe op de wc,is echt pijnlijk nu

Groetjes,Minoes
pi_45204913
Andrea gefeliciteerd met Nena en Lishe ook gefeliciteerd met je twee streepjes...

MInoes wijs dat je nu echt gaat stoppen en lekker tot rust gaat komen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45205036
Andrea gefeliciteerd met Nena!!
En Lishe natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geen hangertjes kopen? Ik heb pas 2 pakjes gekocht, zonder hangertjes helaas en verder heb ik minimaal 5 tassen met kleding staan van m'n schoonzus (ook zonder hangertjes natuurlijk). Toch maar een setje kopen denk ik, want ik verwacht niet veel pakjes te kopen voor die tijd (al heb ik nog hangertjes van mezelf van vroeger, misschien passen die ook wel, al zijn die lang niet zo schattig want het zijn geen babyhangertjes).
Trouwens, hoe delen jullie de commode in? Ik heb 3 laden. Denk dat de bovenste lade voor rompertjes en luiers is. Wat is verder handig om in de commode te doen?
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:54:21 #194
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45205154
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:

Even wat nieuws omtrent Andrea.... ik heb haar gisterenavond nog om half 11 gesproken op MSN en vanochtend kreeg ik een smsje dat vannacht om 4:04 uur hun dochter NENA is geboren. Ze weeg 3340 gram en is 51 cm. Het was een perfecte, thuis, bevalling van 5 uurtjes.

Andrea van harte gefeliciteerd... dikke kusknuffel van ons
Andrea, gefeliciteerd. Nena, welkom! Snelle bevalling zeg!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:55:40 #195
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45205194
Lishe, gefeliciteerd met de zwangerschap!
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 11:12:37 #196
43556 miss_dynastie
pi_45205621
Andrea, gefeliciteerd met Nena

Lishe, wat gaaf Gefeliciteerd!
  Milf woensdag 10 januari 2007 @ 11:14:55 #197
16000 nikky
pi_45205672
Gefeliciteerd Lishe

En gefeliciteerd met je kersverse dochter Andrea!
pi_45205815
Lishe gefeliciteerd met je zwangerschap!

Andrea gefeliciteerd met je dochter Nena!

Wat wordt het lijstje korttt boven mij!
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:22:38 #199
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45205858
Lishe Echt? Ik zit hier helemaal te stuiteren op mijn werk man.
Ik ben zo blij, ik ben zo blij! Wow....
Dikke dikke
(ik bel je snel)

Andrea gefeliciteerd met jullie
Nena
Geniet van elkaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:24:17 #200
103793 kozakken
Living the life
pi_45205893
Andrea, gefeliciteerd met Nena

En Lishe, ook al zo prachtig nieuws
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 11:24:54 #201
81992 Githa
pi_45205908
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:49 schreef Sidn3y het volgende:
Andrea gefeliciteerd met Nena!!
En Lishe natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geen hangertjes kopen? Ik heb pas 2 pakjes gekocht, zonder hangertjes helaas en verder heb ik minimaal 5 tassen met kleding staan van m'n schoonzus (ook zonder hangertjes natuurlijk). Toch maar een setje kopen denk ik, want ik verwacht niet veel pakjes te kopen voor die tijd (al heb ik nog hangertjes van mezelf van vroeger, misschien passen die ook wel, al zijn die lang niet zo schattig want het zijn geen babyhangertjes).
Trouwens, hoe delen jullie de commode in? Ik heb 3 laden. Denk dat de bovenste lade voor rompertjes en luiers is. Wat is verder handig om in de commode te doen?
Hyrdofiele luiers, sokjes, pyama's, rompers en gewone luiers. Dat ligt er hier iig in, maar de ervaring leert dat je als de baby er eenmaal is alles weer een nieuw plekje gaat geven.
pi_45206019
Andrea gefeliciteerd met Nena!

Lishe ook welkom terug in dit topic

Sidn3y, ik heb een ladenkast met 3 laden. Bovenste la alle kleding incl rompertjes en mutsjes, sokjes, slofjes ed in mt 50/56, tweede la hydrofiel luiers en flanellen luiers ed, onderste la de kleding in mt 62/68. Billendoekjes naast het aankleedkussen, overige verzorgingsspullen incl stapeltje luiers op de plank erboven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')