Mijn bed kan al niet op klossen. En ik heb geen zin dat als ik naar huis mag na de KS dat ik op mijn slaapkamer moet gaan liggen omdat gewoon zitten en dergelijke nog niet wil op mijn bank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef linda856763 het volgende:
Nikky, wat voor bed moet jij hebben dan? Ik had helemaal geen ander bed
Ik heb het vanmiddag gevraagd en kreeg toch echt te horen dat ik niets mag eten en drinken vanaf 12 uur snachts, en ook als ik pas om 5 uur smiddags zou worden geholpen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef Gwennert het volgende:
@ nikky, ik moest laatst nuchter komen ivm een vermoedelijke blinde darm, maar ik slikte toen medicijnen die ik echt met wat voedsel in moest nemen, anders kreeg ik er maagklachten van. met 2 droge toostjes en een glas water mocht ik ze innemen, en mocht ik geopereerd worden was dit lichte ontbijtje echt geen probleem... ik zou het gewoon nog een keer vragen...
Dat was mij ook "beloofd"quote:
Mijn bevalmaatje krijgt die camera in der handen gedrukt en die twee tapes moeten helemaal volquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat was mij ook "beloofd". Helaas is de ervaring beide keren geweest dat het nogal verschilt per verpleegkundige. Het zal vast meevallen, maar ik weet nog dat ik het de tweede keer zelfs aangekaart heb bij de gyn, die er helemaal voor was. Toch liep dat gedeelte niet echt op rolletjes
.
Oh ja, en laat veel filmen van je baby, als je de kans hebt. Ik dacht helemaal bij de les te zijn, maar door de morfine die je de eerste 24 uur krijgt was ik toch weer een heel stuk kwijt. Is wel heel fijn als je later nog beelden op je gemakkie terug kunt zien.
Is ook zo, hier heeft beide keren een vk inderdaad foto's gemaakt. Vooral die van nr. twee zijn echt prachtig, ben d'r zielsblij mee, nog steeds.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze zei dat zij er een veel betere kijk op had vanuit die hoek, de persoon zelf mag nl niet om het doek heenlopen..
Tip: geen hangertjes kopen joh, die dingen krijg je mee bij de kleertjes die je koopt, na een tijdje kom je er in om.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Sidn3y het volgende:
en hangertjes heb ik ook nog niet! binnenkort kopen![]()
Waarom moet ik dan iedere keer hangers bijkopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef easy-going het volgende:
Tip: geen hangertjes kopen joh, die dingen krijg je mee bij de kleertjes die je koopt, na een tijdje kom je er in om.
Andrea, gefeliciteerd. Nena, welkom! Snelle bevalling zeg!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Even wat nieuws omtrent Andrea.... ik heb haar gisterenavond nog om half 11 gesproken op MSN en vanochtend kreeg ik een smsje dat vannacht om 4:04 uur hun dochter NENA is geboren. Ze weeg 3340 gram en is 51 cm. Het was een perfecte, thuis, bevalling van 5 uurtjes.![]()
![]()
![]()
Andrea van harte gefeliciteerd... dikke kusknuffel van ons![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |