Nou!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef MrManiak het volgende:
Vol!
Mag ik in de TT van deel 4 staan, misschien?
quote:Alex is de Mol... Waarom?
De redactie van de Mol had iemand nodig om te ontvoeren voor het spel. Anders zou het spel niet gespeeld kunnen worden. Als eerste gingen ze naar Alex toe om te vragen of hij het wilde doen, met kans op een vrijstelling. Maar wat nou als de eerste kandidaat had geweigerd? Dan was voor de groep al meteen duidelijk geweest dat er iemand ontvoerd zou worden en dat het om een vrijstelling zou gaan. De radactie heeft nu dus op save gespeeld door de Mol te nemen.
Het klinkt ergens wel logisch, maar volgens mij was het risico niet zo groot, omdat het de groep toch niet echt uit had gemaakt of ze het vantevoren hadden geweten of niet, ik neem aan dat ze het spel dan gewoon hetzelfde gespeeld hadden als dat ze nu deden...quote:
Ja! vond de opmerking in een vorig topic wel erg duidelijk: vorig jaar droeg Karel alleen roze overhemden en was het een vrouw. Nu had hij een blauw overhemd aan, wat duidt op een man als MOLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef PM-girl het volgende:
Het moet dit jaar gewoon een molman zijn!
Bernard had ook 7 dochters ofzo, dus voorlopig kan het nog wel verder bij Wie is de Molquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef PM-girl het volgende:
Het moet dit jaar gewoon een molman zijn!
Dit is ook een van de redenen dat ik hem verdenk. Het is een beetje hetzelfde als met Yvon, die eerst openlijk hulpmol was en toen toch ook de mol bleek te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Om het topic op gang te brengen
Waarom Alex mol zou zijn
Ze kunnen hem ook dwingen om over het verzoek te zwijgen. Lijkt niet een erg sterke verdenking.quote:
Hoezo dwingen? Dan had degene die wist dat er een vrijstelling te winnen viel, zijn medespelers in het spel toch bij die opdracht van de gong kunnen overtuigen om hem niet te geloven. Want dat is toch de intentie van de ontvoerde persoon, om een vrijstelling te winnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze kunnen hem ook dwingen om over het verzoek te zwijgen. Lijkt niet een erg sterke verdenking.
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo dwingen? Dan had degene die wist dat er een vrijstelling te winnen viel, zijn medespelers in het spel toch bij die opdracht van de gong kunnen overtuigen om hem niet te geloven. Want dat is toch de intentie van de ontvoerde persoon, om een vrijstelling te winnen.
Maar als het wel gebeurt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.
Dan hebben de bedenkers daar vast ook wel weer iets op bedacht. Ik vind het geen argument voor de theorie dat Alex daarom de mol zou zijn in ieder geval. Door de afleveringen heen zijn er meerdere vrijstellingen te verdienen waar anderen vaak niks vanaf weten. Dan zou je daar altijd alleen de mol voor kunnen vragen omdat een ander misschien nee zou zeggen.quote:
Maar als je die vrijstelling niet krijgt lig je er vrijwel zeker uit, je weet nl. niks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.
Kortom ik vind het geen sterkte theorie. Iedereen is tot nu toe altijd voor een vrijstelling gaan, elke serie weer. En logisch ook, zou ik ook doen.
Je kan ook op internet kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou nog ns 4 maandjes gewacht hadden hiermee. Ik vertrek over 3 dagen zelf die kant op!
Hoe laat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef Eveli het volgende:
Maandag gaat iedereen natuurlijk ook de herhaling bekijken?
Om 15.05 uur op Ned. 2. Kansloze tijd als je het mij vraagt.quote:
You can say that againquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Om 15.05 uur op Ned. 2. Kansloze tijd als je het mij vraagt.
Schitterend verkaptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:53 schreef Mvnl het volgende:
Ik hoop Toch weer op een Vrouw als mol, maar da's vooral omdat ik met geen van de mannelijke kandidaten iets heP
In #3 is wel degelijk een bewijs gevonden dat Japanse Meters bestaan... dus weg argument...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef seekfaM het volgende:
Voor mij is het overduidelijk Dick Jol..
Redenen:
Hij krijgt al enige een rood boek..
Japanse Meter bestaat niet eens....hoe kwam hij er op.
Hij roept altijd wanneer er een keuze gemaakt moet worden, een ander getal er door heen..
Naar mijn idee is hij het gewoon..
De Mol een afwijkende kleur geven zou wel erg opzichtig zijn. Ga er maar gerust vanuit dat de Mol gewoon een groen boekje heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:13 schreef -ladybird- het volgende:
ja, waarom kregen er 2 personen zo'n opvallend afwijkende kleur notitieboekje??
Ja, het zag er gewoon vreemd uit een rode (en een andere kleur) tussen de standaardboekjes!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:42 schreef faberic het volgende:
Vorig jaar had bij elke opdracht iemand anders een afwijkende kleur van iets (helm, vest oid), maar in een van de laatste afleveringen was er een tip:
De mol heeft nooit een afwijkende kleur.
En milouska was degene die nooit een andere kleur helm of fiets of wat dan ook had, dat was dus de mol.
Dus dat gedoe met 1 afwijking kan heel misleidend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |