Klopt, wat is er dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mstr is ook weer aanwezig hoor.
dat je overal op reageert, en dus mstr aanwezig is.quote:
Yeah right.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
dat je overal op reageert, en dus mstr aanwezig is.
heb je het programma dan gevonden?quote:
Maak je is niet zo druk manquote:
Net lekker mn ontbijt op, dat was jammiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef lucina het volgende:
ik ga effe op strooptocht.. kijke of er wat te eten valt hier
tot zo
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil jij even 2 lampjes voor een voorlamp van een Tomos halen?
Fissues?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee
Maar ik bedoel in het echt ,met fissues en alles
je begrijpt wat ik bedoel, van de muntjes, en al sla je me dood hoe je dat mag schrijven..quote:
Ik snapte het idd na een tijdje wel, maar daarvoor zat ik echt te denken: wat moet die jongen met tissues!?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef seekfaM het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik bedoel, van de muntjes, en al sla je me dood hoe je dat mag schrijven..
kijk maar in mijn sig....
poker fishesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef seekfaM het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik bedoel, van de muntjes, en al sla je me dood hoe je dat mag schrijven..
kijk maar in mijn sig....
kan beiden hoor.. denk ik.. tenminste volgens internetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:06 schreef Boeman het volgende:
[..]
fiches
anders heb je pokervissen lollercopter.
ik ben in een hele vervelende bui en dan is het machtig om te lezen wat hier gaande isquote:
vertel mij watquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik ben in een hele vervelende bui en dan is het machtig om te lezen wat hier gaande is
(ik ben niet <--> helemaal 100)
Wat heb je deze keer voor ons klaar gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef K-mail het volgende:
hallo!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:10 schreef K-mail het volgende:
hallo!
ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:13 schreef seekfaM het volgende:
Ziet trouwens iemand mijn fobo icontje..
ik ***ook*** nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:13 schreef seekfaM het volgende:
Ziet trouwens iemand mijn fobo icontje..
liever gek dan domquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef nijnja het volgende:
wat 1 gezelligheid hier
(ik kan wel 100% zijn maar daar moet ik veel moeite voor doen, en zeker hier lijkt me dat een probleem
)
Nu nix, maar vanaaf struisvogelrolladequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat heb je deze keer voor ons klaar gemaakt.
lief kokje![]()
foto?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef nijnja het volgende:
true trueach ja jij hebt die foto van mij ook wel gezien gok ik? spreekt voor zich toch
Want hij kwam niet op draadloze netwerk!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef mstr het volgende:
Whehe werd net opgebeld door iemand in Breda!
YamYamquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nu nix, maar vanaaf struisvogelrollade
Jammie, en waar kan ik het ophalenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Had je niet gewoon kip kennen nemen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat niet en is de webmaster gewoon analfabeetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:08 schreef lucina het volgende:
[..]
kan beiden hoor.. denk ik.. tenminste volgens internet![]()
http://www.beslist.nl/overig/cadeaus_gadgets_culinair?query=Poker%20fishes&noshopsearch=1&nocatsearch=1&range=all
Nieuwerkerk a/d Ijsselquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jammie, en waar kan ik het ophalen?
tis toch fiche?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat niet en is de webmaster gewoon analfabeet.
Ook de vandale kent het woord trouwens niet.
Waar is dat?quote:
Rotterdam is zeer dicht in de buurtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar is dat?ik ben niet zo goed met namen
noem eens een 'GROTE' stad in de buurt
Volgens mij overtreft deze foto, jouw foto vast en zeker welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef nijnja het volgende:
true trueach ja jij hebt die foto van mij ook wel gezien gok ik? spreekt voor zich toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |