Fotoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Verdomme, een spijker in mijn band! Helemaal kapot.
Fiets jattenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Even niet.quote:
Dat's kut' band stukquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb al een fiets.quote:
das jammiequote:
of juist wel....quote:
Waar speel je datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef mstr het volgende:
themstrd won $1663.60 with Three of a Kind Sixes
Ja nee dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mag je dat ook mee naar huis nemen?
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mag je dat ook mee naar huis nemen?
Uitzettenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef nijnja het volgende:
hmm. moeders heeft hier nu iets aangezet, zo`n muziekzender iets met classic, en vervolgens gaat ze weg. zit ik ermee, iemand tips?
Nee, als je practice doet nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef seekfaM het volgende:
Maar je moet ook eerst geld betalen voordat je kan spelen.
Serieus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef nijnja het volgende:
kept al, zet gwoon een andere zender op ... ooh wat ben ik slim
Er zijn in dit geval meerdere oplossingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef nijnja het volgende:
hmm. moeders heeft hier nu iets aangezet, zo`n muziekzender iets met classic, en vervolgens gaat ze weg. zit ik ermee, iemand tips?
kun je het vinden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef seekfaM het volgende:
Maar je moet ook eerst geld betalen voordat je kan spelen.
Ik was er al uit, maar nu doet ze weer hetzelfde, zet ze NL 1 aan gaat ze weg, dan maar gwoon de boxen wat harderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er zijn in dit geval meerdere oplossingen.
Of je gooit de TV kapot
OF niet
Wacht maar tot je groot en sterk bent, dan mag het!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik was er al uit, maar nu doet ze weer hetzelfde, zet ze NL 1 aan gaat ze weg, dan maar gwoon de boxen wat harder. vind het wel stom, mag geen PC op mn kamer, dan zit ik helemaal niet meer beneden zegt ze
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |