Een plattegrond van Amsterdam met alle stadsdelen erop en dan met al onze namen erin zodat je kan zien waar FoK! woont zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja kom opwat maakt het nou weer uit of je fucking avatar op de eerste pagina staat of niet?
![]()
dat wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een plattegrond van Amsterdam met alle stadsdelen erop en dan met al onze namen erin zodat je kan zien waar FoK! woont zou wel leuk zijn![]()
Ik heb er gewoondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Ben nog nooit in noord geweest!
Nog een plekje over daar voor mij???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond![]()
![]()
Nu woon ik in het centrum![]()
zo groot is mijn kamer nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Nog een plekje over daar voor mij???![]()
een heel leuk kamertje van 12m2 (quote:
Zo grootquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
een heel leuk kamertje van 12m2 () in het centrum met heel mooi uitzicht en leuke huisgenootjes
![]()
![]()
72m2quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
damn12m2
![]()
heb hier 65m2 met z'n 2en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en met jou 1000 anderenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:59 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
En niks in de buurt wat (bijna) leeg staat? Ik wil naar Amsterdam![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef Lotjeb het volgende:
jimjim, je woont echt dichtbij! Ook al zit ik nog even iets verder in het hoekje
Met paint kan je ook typenquote:
waar zit dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Lotjeb het volgende:
Geuzenstraat, als ik hard roep moet je me kunnen horen![]()
Ik wil ook nog wel kunnen ademen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Met z'n 2-en op een 12m2 kamertje lijkt me toch best knus
Met z'n 2-en op een 12m2 kamertje lijkt me toch best knusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
een heel leuk kamertje van 12m2 () in het centrum met heel mooi uitzicht en leuke huisgenootjes
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met paint kan je ook typen
Althans, het programma heeft de optie daartoe
Maarja, als je daar gaat wonen kan je ook wel een grotere kamer krijgen inderdaad
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zo, vanavond Amsterdam-meet? Ik verveel me.
ik kom nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zo, vanavond Amsterdam-meet? Ik verveel me.
Das naast de Aldi?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
Wie gaat er wel eens poolen bij Club8?
Niets overtreft het centrumquote:
Dat niet, maar ben er wel eens op zaterdag te vinden bij Club Rascal (iedere 3e zaterdag van de maand is dat)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
Ben er nog nooit geweest en ben ook niet zo'n Pool fanquote:
Ik in Club 8quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die Aldi daar kom ik bijna dagelijks
ik heb sinds vandaag eindelijk weer een baantjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Als er iemadn trouwens nog een baantje weet![]()
Die 24 uurs op de Van Galen straat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb sinds vandaag eindelijk weer een baantje
bij een videotheek![]()
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die 24 uurs op de Van Galen straat?
ik pool graagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn nooit leuke feesten, dus ik kom er niet
Doe is niet zo onaardigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Woensdag. Het is nu zaterdag, mnafketel.
Man, ze liggen voor het oprapen. Kom je wellis buiten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Als er iemadn trouwens nog een baantje weet![]()
Ryan Crosson aka Berg Nixon (USA, M_nus)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat is daar vanavond?
En: Je hebt daarvóór heus nog wel tijd voor een kleine meet.
Bij het begin van de Willem de Zwijgerlaan, vanuit het centrum gezien het buurtje rechts van de brugquote:
NOU, ALS JE HET TOPIC HAD GELEZEN...!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ryan Crosson aka Berg Nixon (USA, M_nus)
Bine (DE, Friends of Tomorrow)
Daniel Sanchez i-live
Jason & The Argonauts
Roderik Flohil
Ado i-Live
Oscar Mulero (Esp)
Bart Skils (Voltt)
Melon (Kompakt)
en waarom wil je zo graag meeten?
minimal technoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En: Wat voor muziek is het, ik ken maar weinig van die namen.
dat is echt om de hoek jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:16 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Bij het begin van de Willem de Zwijgerlaan, vanuit het centrum gezien het buurtje rechts van de brug
Knap, hoe doen mensen van buiten Amsterdam dat toch altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond![]()
![]()
Nu woon ik in het centrum![]()
ja, joehoe, ik heb wel eert een half jaar in noord moten wonen, hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Knap, hoe doen mensen van buiten Amsterdam dat toch altijd..
En dat wil je idd nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, joehoe, ik heb wel eert een half jaar in noord moten wonen, hoor![]()
ja hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Knap, hoe doen mensen van buiten Amsterdam dat toch altijd..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja he![]()
ik vind dat mensen van buiten Amsterdam allemaal in Noord moeten gaan wonen.
ik heb ook nog in zuid-zuid-zuid-oost gewoondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja he![]()
ik zo'n 20 jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb ook nog in zuid-zuid-zuid-oost gewoond
Daar zit ik tegenwoordig liever dan in Noord (met uitzondering van de K en H buurt)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb ook nog in zuid-zuid-zuid-oost gewoond
dat zeker weten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zit ik tegenwoordig liever dan in Noord (met uitzondering van de K en H buurt)
Die ik dus altijd kom verstorenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zeker weten.
tis er alleen een beetje saai. maar illegale feestjes @ gaasperplas zijn wel weer leuk![]()
mertostation holendrecht. Da's 5 minuten fietsen van het AMC, en 1 minuut van het randje van de stadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:30 schreef jimjim1983 het volgende:
waar in zuid-oost trouwens lienelienelien?
ik woonde @ Geinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
mertostation holendrecht. Da's 5 minuten fietsen van het AMC, en 1 minuut van het randje van de stad
Gelukkig is dat lang geleden
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zit je bij de politie dan ofzo?
Ach..over een kam scherenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee maar fok julliealtijd gezeik met de politie toen
Mag een ambtenaar niet een dagje vrij zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
Whehehe
Kom hier die koters is oppakken die nog vuurwerk aan het afsteken zijn!
nee, zo:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
oja, da's nóg verder![]()
Deze trein gaat naar Gein![]()
Ik werk ook niet zo veelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zullen vast wel leuke politieagenten zijn hoorik ben ze toen alleen niet tegengekomen
neehee, ze zei gaat naar!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, zo:
"deze trein...
...gaat richting Gein"
voel je die flow?
Om jullie uit deze discussie te helpen.quote:
Intikkertjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat doet jouw soort sowieso niet echt![]()
![]()
Sterf.quote:
ja, weet ik zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet je t zeker?![]()
die kattige vrouw? ik ken haar![]()
ik geloof je wel heurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, weet ik zeker
Als ik maandag naar college ga zal ik het op centraal nog ff checken
Je hebt 2 verschillendequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, weet ik zeker
Als ik maandag naar college ga zal ik het op centraal nog ff checken
Dat zei ik dus alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja vrouwtje en mannetje.
Vrouwtjes zegt 'gaat naar'
Mannetje zegt 'gaat richting'
![]()
Ik krijg er juist de rillingen vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
maar er zit er dus wel een bij met een flow![]()
deze trein
gaat richting gein
altijd feest als hij of zij dat zegt
ja kan ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik krijg er juist de rillingen van
en toch zo dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja he![]()
Mensen van buiten de stad hebben geld.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar idd... knap dat mensen van buiten de stad het altijd presteren om in het Centrum of om in de Jordaan terecht te komen![]()
Zijstraat Haarlemmerweg.quote:
Ben er volgens mij laatst geweest, is toch bij De Ruyter/Witte de Wit ongeveer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
begin Adm.de Ruyterwegquote:Op maandag 8 januari 2007 03:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben er volgens mij laatst geweest, is toch bij De Ruyter/Witte de Wit ongeveer?
quote:
goed plan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:38 schreef raptorix het volgende:
Ik maag vandaag wel even iets met google maps
pak dan even de nieuwstequote:
Zeg neem me niet kwalijk he? jij maakt nooit fouten zeker?quote:
nog 33 minquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:38 schreef raptorix het volgende:
Ik maag vandaag wel even iets met google maps
God, ik vergeet eens een keer eenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zeg neem me niet kwalijk he? jij maakt nooit fouten zeker?![]()
Edit: Aangepast, niet meer huillie doen he?![]()
O ok, vriendjes?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
God, ik vergeet eens een keer eenneer te zetten
Je hebt in de Jordaan mooie huizen, maar volgens mij denken een hoop mensen dat de Jordaan anno 2007 iets te maken heeft met de Jordaan anno jaren '60.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar idd... knap dat mensen van buiten de stad het altijd presteren om in het Centrum of om in de Jordaan terecht te komen![]()
we zijn toch allemaal vrienden hier?quote:
import of ras?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef Bubblebuddy het volgende:
Hey iedereen.
Ik meld me ook aan als amsterdammer.
eigenlijk alles waar de woningen duur zijn...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is wel zo, net als het centrum trouwens..
nog mooier?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef De_Ananas het volgende:
Kan trouwens iemand niet iets mooiers en duidelijkers maken?
ja ik vind Paint ook echt heel lastigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Wie kan mij in Slotervaart plaatsen?
Dank je wel!
Ja, maar, Gein ligt ook niet waar jij het hebt aangegevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Thomas.... het volgende:
Gein, eindpunt.... Deze metro rijd niet verder, uitstappen aub.
Dat zit dus vast in me hoofd gebrand.
Er klopt trouwens geen meter van die kaart want Diemen ligt niet daar =/
[afbeelding]
iemand uit Geinquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Thomas.... het volgende:
Gein, eindpunt.... Deze metro rijd niet verder, uitstappen aub.
Dat zit dus vast in me hoofd gebrand.
Er klopt trouwens geen meter van die kaart want Diemen ligt niet daar =/
[afbeelding]
Die zie je maar zelden in Amsterdamquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
in Gein 3 heb je nu een paar junkies rondlopen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die zie je maar zelden in Amsterdam
ik dacht dat jij in osdorp woonde?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Wie kan mij in Slotervaart plaatsen?
Dank je wel!
harde wind uit westen --> laag aanvliegen over binnenstad noodzakelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Andoire het volgende:
Ik begin de laagvliegende vliegtuigen hier echt zat te wordenSinds een dag of 3 hoor je elke 3-5 minuten zo'n teringherrie, niet normaal meer.
Wtf echt, ik woon in t centrum (binnenstad), die dingen horen hier toch niet te vliegen.
Is er een soort van omleiding van landingsbanen of zo, dat ze tegenwoordig ook een stukje amsterdam-centrum moeten overvliegen of zo?
wat Grumpey zegt, ze hebben weinig keus met deze windrichtingquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Andoire het volgende:
Ik begin de laagvliegende vliegtuigen hier echt zat te wordenSinds een dag of 3 hoor je elke 3-5 minuten zo'n teringherrie, niet normaal meer.
Wtf echt, ik woon in t centrum (binnenstad), die dingen horen hier toch niet te vliegen.
Is er een soort van omleiding van landingsbanen of zo, dat ze tegenwoordig ook een stukje amsterdam-centrum moeten overvliegen of zo?
die kaart klopt dan wel niet,. maar Gein ligt toch echt in dat groene gedeelte, helemaal rechts onderaan, in die 2e hoek zeg maarquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef Thomas.... het volgende:
@ Lienelien als je dat hoekje waar diemen ligt op die kaart de gaasperplas van maakt dan zie je dat ik net tussen reigersbos en gein in woon :p.
En jim ik woon al heel mijn leven in gein 1.Ik was gister in gein 3 dus ik hoop niet dat je mij bedoelde met junkie
Tja ik heb verder geen verstand van wind of zo .. maar dit moeten ze niet lang blijven doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
harde wind uit westen --> laag aanvliegen over binnenstad noodzakelijk.
(wees blij dat je niet in amstelveen woont, dan heb je bij normale wind altijd vliegtuigen)
tja, pech gehadquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:52 schreef Andoire het volgende:
[..]
Tja ik heb verder geen verstand van wind of zo .. maar dit moeten ze niet lang blijven doen. Ik woon in een van de drukste straten van de binnenstad (aan de straatkant
) , ben dus ook wel wat herrie gewend. Maar dit is echt gruwelijk irritant, ik raak er ook niet aan gewend (het hele huis staat te zoemen als er weer wat langsvliegt)
( oh ja, kan iemand mij in centrum plaatsen)
Wees blij dat het nu maar af en toe voor komt. Voor de polderbaan er lag was de buitenveldertbaan (waar jij nu last van hebt) bijna dagelijks in gebruik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Andoire het volgende:
Woon hier toch al een hele tijd, maar dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wees blij dat het nu maar af en toe voor komt. Voor de polderbaan er lag was de buitenveldertbaan (waar jij nu last van hebt) bijna dagelijks in gebruik.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar, Gein ligt ook niet waar jij het hebt aangegeven
ik weet niet exact hoe lang de polderbaan al open is maar het heeft de buitenveldertbaan, dus ook het centrum flink ontlast.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef Andoire het volgende:
[..]
Woon hier toch al een hele tijd, maar dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt.![]()
Het is nu wel veel minder geworden, nu vliegen ze eens in de 10 min. Vanochtend zowat elke seconde
Ja he ! . Ik hoor en zie ze echt om de vijf minuten vliegen. Normaal geen last van maar jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Andoire het volgende:
Ik zie ze vliegen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:06 schreef Bubblebuddy het volgende:
[..]
Ja he ! . Ik hoor ze echt om de vijf minuten vliegen. Normaal geen last van maar ja![]()
je 2e plaatje klopt iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
Maar, ik heb bij Reigersbos gewoond, één station voor Gein dus.
Waar ik woonde was bij het zwarte ronjdje, en dan is Gein toch bij het rode rondje?![]()
[afbeelding]
Waar, in de c1000?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je 2e plaatje klopt idd
Ik werk nu trouwens in Reigersbos
ik lach me rotquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Whaha daar ben ik echt al jaren niet meer geweest![]()
ex-rentals?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Het is puur om de reden dat me vader daar altijd pauper films haalde voor een spotprijsje
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]wijsneusje
in Gein 3 had je ze nooit. in Zuid-Oost eerst sowieso niet heel veel totdat ze besloten de junkies rond de nieuwmarkt een beetje weg te pesten, waardoor ze dus naar zuid-oost gingen
jaja, maar sinds iets van 3,4 (misschien 5quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
De hele ellende van begin jaren 80 tot midden jaren 90 met al die verslaafden (honderden en honderden) vond z'n oorsprong in de Nieuwmarktbuurt én het oude Gerenstein in Zuidoost. Dat was ongeveer in '82 ofzo. Dus al een tijdje geleden.
Jaja... daar begon het allemaal![]()
Waar in zuidoost? Gaasperdam dan zeker, want de Bijlmer is wat dat betreft een tuttig tuindorpje geworden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jaja, maar sinds iets van 3,4 (misschien 5) jaar terug zijn er echt plotseling een stuk meer junkies in Zuid-oost, dat komt door wat ik zei voor zover ik weet
Fiets jij maar ff naar kraaienest...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waar in zuidoost? Gaasperdam dan zeker, want de Bijlmer is wat dat betreft een tuttig tuindorpje geworden.
in Gaasperdam heb je ze sinds ongeveer 1 a 2 jaar ook steeds meer, maar ik bedoel de Bijlmer. daar zitten er echt nog wel veel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waar in zuidoost? Gaasperdam dan zeker, want de Bijlmer is wat dat betreft een tuttig tuindorpje geworden.
wanneer komt t?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
Kijken andere baarsjebewoners ook Van Speijk? Ik lach me echt rot![]()
Het was netquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wanneer komt t?
zag ze vanmiddag filmen in dat zogenaamde politiebureau
Denk eerder aan 2015quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bubblebuddy het volgende:
Waneer was de Noord zuid lijn ook al weer klaar ? 2010 toch ?![]()
Ik woon niet in de baarsjes maar ik vind het ook erg leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
Kijken andere baarsjebewoners ook Van Speijk? Ik lach me echt rot![]()
waar al verschillende mensen zijn binnengelopen om aangifte van iets te doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wanneer komt t?
zag ze vanmiddag filmen in dat zogenaamde politiebureau
2012 officieelquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bubblebuddy het volgende:
Waneer was de Noord zuid lijn ook al weer klaar ? 2010 toch ?![]()
nee dit is weer een nieuwe volgens mij, er hangt ook geen officieel politiebord meerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar al verschillende mensen zijn binnengelopen om aangifte van iets te doen
Ze ziijn idd verhuist en het nieuwe bureau ziet er een stuk minder realistisch uit. Vorig jaar, toen ze net begonnen waren met filmen, heb ik me trouwens ook een tijdje afgevraagd of nog een politiebureau in de buurt niet een beetje overdreven wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dit is weer een nieuwe volgens mij, er hangt ook geen officieel politiebord meer
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef Bubblebuddy het volgende:
Ben vandaag voor het eerst in Nieuw sloten geweest. Toch best wel raar omdat ik zolang al in Amsterdam woon![]()
Hahaha ja dat deed ik vroeger ook wel es. wou ik naar het museumplein. Neem ik de bus naar CS en dan de 5. Terwijl voor mn deur de 3 stopt die binnen zes haltes op het museumplein isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef raptorix het volgende:
Woon nu bijna 8 jaar in amsterdam, wat wel grappig is, was dat ik aan begin helemaal niet wist hoe je bij bepaalde zaken moest komen.
Zo werkte ik bij WaterToren plein (van hallstraat) en mijn vriend woonde sloterdijk. Wat ik dan deed, was met trein naar CS, en vandaar de Bus nemen
Terwijl het lopend nog niet eens een kwartier was
Ik moet me alleen nog ff aangeven bij de politie. Wil je de details horen?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand iets van de moord in Oud-West gezien?
Whehequote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik moet me alleen nog ff aangeven bij de politie. Wil je de details horen?
Druk leventjequote:Op zondag 14 januari 2007 14:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, gisteravond ging ik ook ff langs een drugspand
Geuzenkade?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:42 schreef Lotjeb het volgende:
Zondagochtend in de Baarsjes![]()
[[url=http://farm1.static.flickr.com/126/356758446_04b1e9832b.jpg]afbeelding]
[/url]
Het is bij mij om hoek, maar ben er gister en vandaag ook niet langs geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand iets van de moord in Oud-West gezien?
Dacht ik al. Inderdaad een mooi stukje Baarsjes.quote:
eventjes schoonmaken denk ik....quote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef Gellius het volgende:
Loop ik naar mijn werk, zie ik dat ze Wibaut van zijn sokkel aan het halen zijn.
[afbeelding]
ah, ja, dat lijkt mij dan wel handig!quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef Gellius het volgende:
Nou nee, ze gaan het erachter gelegen Wibauthuis slopen, dus ik denk dat het ter bescherming is.
En dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:03 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Fiets jij maar ff naar kraaienest...
idemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is bij mij om hoek, maar ben er gister en vandaag ook niet langs geweest.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:15 schreef Gellius het volgende:
Maar dat het dan op zo'n Saddammerige wijze moet.
quote:O, Stad, al was ik niet van uw geboorte,
Laat mij toch een van uwe Dichters wezen,
Die de pracht van uw grachten en uw poorten,
Uw havens en uw drukke kaden prezen.
Tis eigenlijk wel een wijvenwinkel maar ik wil gewoon ergens in een winkel werkenquote:
Ja, een stratenboekje! In Londen, NY, Parijs kan je gewoon gratis metrokaarten krijgen, superhandig, maar in Amsterdam heb ik ze nog nooit gezien.. Om nou alles op te zoeken op 9292ov.nlquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef Andoire het volgende:
Ik heb haar toen een stratenboekje cadeau gegeven
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef Bubblebuddy het volgende:
Of je print gewoon de lijnennet kaart uit op www.gvb.nl![]()
Ja. Heb ik dat gedicht geschreven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef Gellius het volgende:
Ben jij thans ook woonachtig in die Grote Mooie Stad, poep?
[..]
Ik heb gewoon een lijnennetkaart hoor, allemaal gratisch. Maar niet met alle vertrektijden, maar daar heb je ook weinig aan in Amsterdam. Een metro of tram die op tijd rijdt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, een stratenboekje! In Londen, NY, Parijs kan je gewoon gratis metrokaarten krijgen, superhandig, maar in Amsterdam heb ik ze nog nooit gezien.. Om nou alles op te zoeken op 9292ov.nl
Inderdaad, en waarom is dat een goede zaak? De enige mensen die er last van hebben zijn mensen die redelijk arm zijn en daarom maar niet stempelen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef De_Ananas het volgende:
Valt me op dat er de laatste tijd veel gecontroleerd wordt in de tram/metro![]()
Goede zaak
Omdat criminelen en terroristen altijd zwart rijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarom is dat een goede zaak?
Twee straten kan een heel teringeind zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:46 schreef Scandalous het volgende:
We hebben een huis in Westerpark, dus binnenkort verhuis ik van Centrum naar Westerpark... al is het 2 straten lopen![]()
Omdat er al genoeg parasieten zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarom is dat een goede zaak?
In dit geval niet, we kunnen lopend gaan verhuizenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Twee straten kan een heel teringeind zijn.
GVB op de eerste plaats ja!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg parasieten zijn![]()
Parasieten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg parasieten zijn![]()
Dat vind ik altijd leuk om te zien, ill be there.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In dit geval niet, we kunnen lopend gaan verhuizen
iedereen in noord, duh.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
welke teringlijers?
Koop een fiets als je het OV niet kan betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Parasieten?
1. mensen met weinig geld zijn niet per definitie parasieten. sterker nog, het is logischer dat mensen met veel geld parasieten zijn. of denk je soms dat de meeste rijken hun geld niet uit anderen gezogen hebben?
2. door meer kaartcontrole haal je geen armen weg uit het OV, je maakt ze alleen maar armer
en omdat het verboden is zijn het parasieten? dat vind ik een vreemde redenatie hoor. je stuitert alle kanten op met je gelul maar die pik slaat nergens op. overigens, mensen belazeren is ook verboden en over die mensen die wel een kaartje kunnen kopen met hun gebelazer hoor ik je niet klagen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Koop een fiets als je het OV niet kan betalen.
Gratis gebruik maken van iets waarvoor je moet betalen is verboden![]()
Mijn was 20 euro in totaal, en nee, niet van een junk. Weet je hoe duur het OV is?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
en omdat het verboden is zijn het parasieten? dat vind ik een vreemde redenatie hoor. je stuitert alle kanten op met je gelul maar die pik slaat nergens op. overigens, mensen belazeren is ook verboden en over die mensen die wel een kaartje kunnen kopen met hun gebelazer hoor ik je niet klagen..
en weet je hoe duur een fiets is? en weet je hoe duur een slot is?
Ik weet hoe duur het OV is, maar 20 euro is echt bizar weinig voor een fiets dus je hebt gewoon toevallig mazzel gehad, pffft, wat een gelul mèn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn was 20 euro in totaal, en nee, niet van een junk. Weet je hoe duur het OV is?
En je bent een parasiet ja als je ergens gratis gebruik van maakt waar anderen voor moeten betalen.
Nee hoor, dan ben je gewoon slim.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn was 20 euro in totaal, en nee, niet van een junk. Weet je hoe duur het OV is?
En je bent een parasiet ja als je ergens gratis gebruik van maakt waar anderen voor moeten betalen.
Denk dat dat lulligs wel meevaltquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik weet hoe duur het OV is, maar 20 euro is echt bizar weinig voor een fiets dus je hebt gewoon toevallig mazzel gehad, pffft, wat een gelul mèn.
Je gaat helemaal niet in op wat ik zeg, maar herhaalt jezelf gewoon.. Dan kan ik natuurlijk gaan herhalen wat ik al eerder zei, maar dat zal bij jou dan waarschijnlijk weinig zin hebben.
Maargoed, blij dat je je haat kan uitleven op parasieten die geen tramkaartje kopen. Parasieten zijn het. Eigenlijk hoef ik hier niet eens op in te gaan, om zoiets lulligs parasitair te noemen kan men jou al niet eens meer serieus nemen.
En andere mensen oplichten is ook slimquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ben je gewoon slim.
Laat het GVB eerst maar eens komen met kaartverkoop automaten die op een normale manier wettige betaalmiddelen accepteren en het zone-systeem afschaffen. Kunnen ze daarna hun exorbitant dure PR afdeling opheffen.
Als ik zwart kan rijden doe ik het. De keren dat ik betaal, betaal ik toch veel en veel te veel.
Als jij dan vindt dat ik een parasiet ben, prima.
Oké, 50 euro fiets, fatsoenlijk slot 70 euro. 120 euro... volgens mij kan je dsat niet betalen als je onder de armoedegrens leeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat dat lulligs wel meevalt
Denk dat ze elk jaar toch wel enkele tonnen missen erdoor. En ja, ik heb geluk gehad met die fiets maar met een beetje goed zoeken heb je voor 50 euro er ook wel 1.
Voor 15 euro heb je een goed slot bij de Hemaquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Oké, 50 euro fiets, fatsoenlijk slot 70 euro. 120 euro... volgens mij kan je dsat niet betalen als je onder de armoedegrens leeft.
Ojee, mist meneer GVB enkele tonnen? Wat een ramp. hij is immers zelf zo goed voor ons. hij betaalt zijn medewerkers zo goed. de trams rijden zo op tijd. het is er zo schoon, zo veilig, zo aangenaam. ja, nu besef ik me wat een parasieten het zijn. meneer gvb mist geld..
.
ik kap hier nu echt mee, dit gaat te ver.
ik steel liever van een rijke dan van een arme, maar dat begrijp jij misschien niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En andere mensen oplichten is ook slim
Het is gewoon verboden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |