abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45178419
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat gebeurt al lang. "Links" mag deze hete kolen uit het vuur halen en CDA en VVD mogen dan compenserende maatregelen voorstellen.
Kleine aanpassing verricht. Was aanpassing van de HRA trouwens geen breekpunt voor 't CDA?
pi_45179056
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef knowall het volgende:

Kleine aanpassing verricht.
Ten onrechte overigens. Ook als oppositiepartij kun je dingen geregeld krijgen.
quote:
Was aanpassing van de HRA trouwens geen breekpunt voor 't CDA?
Klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_45179442
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ten onrechte overigens. Ook als oppositiepartij kun je dingen geregeld krijgen.
Tuurlijk, alles kan, maar als oppositiepartij een compenserende maatregel voor een kabinetsbesluit geregeld krijgen lijkt me niet echt waarschijnlijk. Zeker niet als je de VVD bent, er een CDA-PvdA-CU-kabinet is en de SP de grootste oppositiepartij is...
quote:
Klopt.
Gelukkig is Balkie al bezig zich daar uit te draaien.
pi_45180790
quote:
Onzin. 3 % is voor iedereen dus reletief gelijk.....
De belastingschijven gaan allemaal met 3% omlaag. In de lagere schijven is dit relatief een stuk meer. Over het hele inkomen gezien gaat de onderkant van de samenleving hierop relatief meer vooruit.

Best lastig om te redeneren maar het is gewoon waar.
pi_45181277
Gut, ik ben het af en toe grondig oneens met TS, maar in dit topic komt er zowaar weer een hoop zinnigs uit
pi_45181527
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef Underdoggy het volgende:
Best lastig om te redeneren maar het is gewoon waar.
Het is eerder een kwestie van hoe je de 'mate van progressiviteit' definieert.

Maar wanneer je een algehele belastingverlaging van drie procentpunten doorvoert dan leidt dat, althans naar mijn rekensommetje, toch echt tot een minder gelijke inkomensverdeling...

[ Bericht 16% gewijzigd door knowall op 09-01-2007 16:59:33 ]
pi_45182950
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef knowall het volgende:

Tuurlijk, alles kan, maar als oppositiepartij een compenserende maatregel voor een kabinetsbesluit geregeld krijgen lijkt me niet echt waarschijnlijk. Zeker niet als je de VVD bent, er een CDA-PvdA-CU-kabinet is en de SP de grootste oppositiepartij is...
Bij fiscale maatregelen is het gebruikelijk dat ook de oppositiepartijen inspraak hebben. Vooral om al te veel geschuif te voorkomen. Daarnaast is het maar de vraag of de komende kabinetsperiode de periode is waarin er echt gesleuteld gaat worden aan de HRA. Ook de voorgenomen maatregel is meer een teken aan de wand (net als de bijleenregeling en 30 jaars termijn).
pi_45182996
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Elseetje het volgende:
Gut, ik ben het af en toe grondig oneens met TS, maar in dit topic komt er zowaar weer een hoop zinnigs uit
pi_45185493
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waar ik overigens op doel is het volgende: in de afgelopen kabinetsperiode hebben de rijken vrijwel niets hoeven in te leveren...De onderkant en de middeninkomens wel......De verschillen tussen arm en rijk namen de afgelopen vier jaar wel degelijk toe.....
Wat een gelul., Ze kregen aan alle kanten subsidie. De midden inkomens zijn achtergebleven. De rest is erop vooruit gegaan
pi_45190082
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, gelukkig zijn er ook verstandige mensen op dit forum.
pi_45190202
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat een gelul., Ze kregen aan alle kanten subsidie. De midden inkomens zijn achtergebleven. De rest is erop vooruit gegaan
En jij denkt dat ze er op vooruit zijn gegaan op die vermaledijde/a-sociaal zorgverzekeringstelsel met die nog a-socialere no-claim.....

Gelukkig wordt het laatste vrijwel zeker door het nieuwe kabinet weer afgeschaft....En terecht.....En ja, gelukkig zonder de VVD...
pi_45190308
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, gelukkig zijn er ook verstandige mensen op dit forum.
Dank je.
pi_45190365
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dank je.
Die ik verstandig vind....
pi_45190448
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die ik verstandig vind....
Jezus, duwen jullie even je arm in elkanders ass.. Verder geen vrienden !?!?!?
pi_45190497
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef draaijer het volgende:

Jezus, duwen jullie even je arm in elkanders ass.. Verder geen vrienden !?!?!?
De grap is jou kennelijk ontgaan...
pi_45190527
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

pi_45190623
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tja, draaiier is niet de meest intelligente fokker, zo blijkt, ik kan het ook niet helpen...

Maar ja, hij kan zijn eigen nog altijd van de Noordzee af laten drijven, in zijn minibootje, bij een Oostenwind..uiteraard... . Dan hebben wij er ook geen last meer van...
pi_45190767
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, draaiier is niet de meest intelligente fokker, zo blijkt, ik kan het ook niet helpen...

Maar ja, hij kan zijn eigen nog altijd van de Noordzee af laten drijven, in zijn minibootje, bij een Oostenwind..uiteraard... . Dan hebben wij er ook geen last meer van...
Ik heb zelden mensen zo uit frustratie zien reageren.
Het minibootje heeft geen motor. Daar zijn we nog mee bezig.
Als je een beetje intelligentie zou bezitten, zou je weten waar je over praat als het gaat over het minibootje. Maar waarschijnlijk kan jij zonder te stotteren 300 verschillende soorten bomen opnoemen..

Heb je al een werkgever gevonden die jou ooit zou willen aannemen?
pi_45190827
EchtGaaf in je andere post durf je blijkbaar niet te reageren.. Menig persoon ziet jou als de bekende dorpsgek.. Geef 'm af en toe een aai over z'n lelijke bolletje dan kan hij er weer even tegenaan
pi_45190892
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het minibootje heeft geen motor. Daar zijn we nog mee bezig.
Als je een beetje intelligentie zou bezitten, zou je weten waar je over praat als het gaat over het minibootje.
Jij hebt kennlijk niet de intelligentie om het verschil te weten tussen intelligentie en kennis over een bepaald onderwerp: minibootjes idg....Nou die kennis wil ik niets eens hebben.....Wat moet je in vredesnaam met een minibootje.....
pi_45190956
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef draaijer het volgende:
EchtGaaf in je andere post durf je blijkbaar niet te reageren.. Menig persoon ziet jou als de bekende dorpsgek.. Geef 'm af en toe een aai over z'n lelijke bolletje dan kan hij er weer even tegenaan
Als jij zo op een persoon speelt, moet je overigens zelfs weten, verwacht jij dan een weerwoord van mij? Helaas moet ik je dan teleurstellen.......ik voel mij daar namelijk te goed voor....

Of ontbeert je die intelligentie soms ook? Vervelend als ik alles moet uitleggen.....
pi_45190991
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij hebt kennlijk niet de intelligentie om het verschil te weten tussen intelligentie en kennis over een bepaald onderwerp: minibootjes idg....Nou die kennis wil ik niets eens hebben.....Wat moet je in vredesnaam met een minibootje.....
Dat minibootje is kunst ventje.. KLASSE is het.. De mooiste lijnen die je kan kopen.. Een passie... Liefde..
Maar dat laastste zegt jou blijkbaar helemaal niks.. Geef je boom nog even een knuffel, dan maken mijn Italiaanse vrienden gewoon weer een nieuwe Riva voor kenner Dat was jou oude boompje
pi_45191045
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als jij zo op een persoon speelt, moet je overigens zelfs weten, verwacht jij dan een weerwoord van mij? Helaas moet ik je dan teleurstellen.......ik voel mij daar namelijk te goed voor....

Of ontbeert je die intelligentie soms ook? Vervelend als ik alles moet uitleggen.....
Lees voor de grap is jou andere topic.. Dan zie je wie de loser is.. ha ha moet ik je nou alles uitleggen?
Ik ga weer even ontopic
pi_45191135
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat minibootje is kunst ventje.. KLASSE is het.. De mooiste lijnen die je kan kopen..
plezier ermee.
quote:
Een passie... Liefde..
Maar dat laastste zegt jou blijkbaar helemaal niks..
Waar blijk dat uit dat passie en liefde mij helemaal niks zeggen. Ken jij me soms?
quote:
Geef je boom nog even een knuffel, dan maken mijn Italiaanse vrienden gewoon weer een nieuwe Riva voor kenner Dat was jou oude boompje
Ik ben diep onder de indruk van dit mooie stukje cabaret....Ik kom gewoon niet meer bij......Wil je dit niet meer doen.

Ik heb echt liever dat je je minibootje vertroeteld en ook je prachtige Audi, veel belangrijker zou ik zeggen..
pi_45191534
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

Lees voor de grap is jou andere topic.. Dan zie je wie de loser is.. ha ha moet ik je nou alles uitleggen?
Ik ga weer even ontopic
Je bent een loser als je loop te protsen met je bootje en je auto in het fotoboek..... .Dat is pas zielig. Jij ontleend je eigenwaarde kennlijk wel erg sterk aan het materiele..Je mist een stuk levenservaring lijkt het.......Je intellectuele inbreng alhier is werkelijk minimaal, dat zie je vaak bij mensen zoals jij.... Dat maakt het allemaal nog veel zieliger......

Je gaat nog wel een keer gruwelijk op je bek vroeg of laat. Dat is een kwestie van tijd... (en dan lach ik mij kapot) En dat is dan nog ergens goed voor ook....je zal niet de eerste, maar ook niet de laatste zijn......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')