Kleine aanpassing verricht. Was aanpassing van de HRA trouwens geen breekpunt voor 't CDA?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat gebeurt al lang. "Links" mag deze hete kolen uit het vuur halen en CDA en VVD mogen dan compenserende maatregelen voorstellen.
Ten onrechte overigens. Ook als oppositiepartij kun je dingen geregeld krijgen.quote:
Klopt.quote:Was aanpassing van de HRA trouwens geen breekpunt voor 't CDA?
Tuurlijk, alles kan, maar als oppositiepartij een compenserende maatregel voor een kabinetsbesluit geregeld krijgen lijkt me niet echt waarschijnlijk. Zeker niet als je de VVD bent, er een CDA-PvdA-CU-kabinet is en de SP de grootste oppositiepartij is...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ten onrechte overigens. Ook als oppositiepartij kun je dingen geregeld krijgen.
Gelukkig is Balkie al bezig zich daar uit te draaien.quote:Klopt.![]()
De belastingschijven gaan allemaal met 3% omlaag. In de lagere schijven is dit relatief een stuk meer. Over het hele inkomen gezien gaat de onderkant van de samenleving hierop relatief meer vooruit.quote:Onzin. 3 % is voor iedereen dus reletief gelijk.....
Het is eerder een kwestie van hoe je de 'mate van progressiviteit' definieert.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef Underdoggy het volgende:
Best lastig om te redeneren maar het is gewoon waar.
Bij fiscale maatregelen is het gebruikelijk dat ook de oppositiepartijen inspraak hebben. Vooral om al te veel geschuif te voorkomen. Daarnaast is het maar de vraag of de komende kabinetsperiode de periode is waarin er echt gesleuteld gaat worden aan de HRA. Ook de voorgenomen maatregel is meer een teken aan de wand (net als de bijleenregeling en 30 jaars termijn).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef knowall het volgende:
Tuurlijk, alles kan, maar als oppositiepartij een compenserende maatregel voor een kabinetsbesluit geregeld krijgen lijkt me niet echt waarschijnlijk. Zeker niet als je de VVD bent, er een CDA-PvdA-CU-kabinet is en de SP de grootste oppositiepartij is...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Elseetje het volgende:
Gut, ik ben het af en toe grondig oneens met TS, maar in dit topic komt er zowaar weer een hoop zinnigs uit
Wat een gelul., Ze kregen aan alle kanten subsidie. De midden inkomens zijn achtergebleven. De rest is erop vooruit gegaanquote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar ik overigens op doel is het volgende: in de afgelopen kabinetsperiode hebben de rijken vrijwel niets hoeven in te leveren...De onderkant en de middeninkomens wel......De verschillen tussen arm en rijk namen de afgelopen vier jaar wel degelijk toe.....
En jij denkt dat ze er op vooruit zijn gegaan op die vermaledijde/a-sociaal zorgverzekeringstelsel met die nog a-socialere no-claim.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat een gelul., Ze kregen aan alle kanten subsidie. De midden inkomens zijn achtergebleven. De rest is erop vooruit gegaan
Dank je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, gelukkig zijn er ook verstandige mensen op dit forum.![]()
De grap is jou kennelijk ontgaan...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef draaijer het volgende:
Jezus, duwen jullie even je arm in elkanders ass.. Verder geen vrienden !?!?!?![]()
Tja, draaiier is niet de meest intelligente fokker, zo blijkt, ik kan het ook niet helpen...quote:
Ik heb zelden mensen zo uit frustratie zien reageren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, draaiier is niet de meest intelligente fokker, zo blijkt, ik kan het ook niet helpen...
Maar ja, hij kan zijn eigen nog altijd van de Noordzee af laten drijven, in zijn minibootje, bij een Oostenwind..uiteraard.... Dan hebben wij er ook geen last meer van...
Jij hebt kennlijk niet de intelligentie om het verschil te weten tussen intelligentie en kennis over een bepaald onderwerp: minibootjes idg....Nou die kennis wil ik niets eens hebben.....Wat moet je in vredesnaam met een minibootje.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het minibootje heeft geen motor. Daar zijn we nog mee bezig.
Als je een beetje intelligentie zou bezitten, zou je weten waar je over praat als het gaat over het minibootje.
Als jij zo op een persoon speelt, moet je overigens zelfs weten, verwacht jij dan een weerwoord van mij? Helaas moet ik je dan teleurstellen.......ik voel mij daar namelijk te goed voor....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef draaijer het volgende:
EchtGaaf in je andere post durf je blijkbaar niet te reageren.. Menig persoon ziet jou als de bekende dorpsgek.. Geef 'm af en toe een aai over z'n lelijke bolletje dan kan hij er weer even tegenaan
Dat minibootje is kunst ventje.. KLASSE is het.. De mooiste lijnen die je kan kopen.. Een passie... Liefde..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij hebt kennlijk niet de intelligentie om het verschil te weten tussen intelligentie en kennis over een bepaald onderwerp: minibootjes idg....Nou die kennis wil ik niets eens hebben.....Wat moet je in vredesnaam met een minibootje.....
![]()
Lees voor de grap is jou andere topic.. Dan zie je wie de loser is.. ha ha moet ik je nou alles uitleggen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als jij zo op een persoon speelt, moet je overigens zelfs weten, verwacht jij dan een weerwoord van mij? Helaas moet ik je dan teleurstellen.......ik voel mij daar namelijk te goed voor....
Of ontbeert je die intelligentie soms ook? Vervelend als ik alles moet uitleggen.....
plezier ermee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat minibootje is kunst ventje.. KLASSE is het.. De mooiste lijnen die je kan kopen..
Waar blijk dat uit dat passie en liefde mij helemaal niks zeggen. Ken jij me soms?quote:Een passie... Liefde..
Maar dat laastste zegt jou blijkbaar helemaal niks..
Ik ben diep onder de indruk van dit mooie stukje cabaret....Ik kom gewoon niet meer bij......Wil je dit niet meer doen.quote:Geef je boom nog even een knuffel, dan maken mijn Italiaanse vrienden gewoon weer een nieuwe Riva voor kenner Dat was jou oude boompje![]()
Je bent een loser als je loop te protsen met je bootje en je auto in het fotoboek.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lees voor de grap is jou andere topic.. Dan zie je wie de loser is.. ha ha moet ik je nou alles uitleggen?![]()
Ik ga weer even ontopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |