Tja, een kabinet heb je nu eenmaal bij de gratie van coalities.........Maar de ervaring leert dat de VVD steeds het voor het zeggen heeft gehad. Vooral onder Balkenende, toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef teamlead het volgende:ja.. en de VVD had daarbij geen hulp van het CDA en de PVDA....
ja, dat ben ik wel met je eens... maar persoonlijk vond ik Paars een grotere zegen voor het land, doordat het CDA aan de zijlijn mocht toekijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, een kabinet heb je nu eenmaal bij de gratie van coalities.........Maar de ervaring leert dat de VVD steeds het voor het zeggen heeft gehad. Vooral onder Balkenende, toch?
Ik was er ook niet op tegen dat het arrogante CDA destijds idd mocht toekijken.... Niettemin schrok ik vreselijk van de arrogantie van het CDA toen ze eenmaal weer mee mochten doen in 2002....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat ben ik wel met je eens... maar persoonlijk vond ik Paars een grotere zegen voor het land, doordat het CDA aan de zijlijn mocht toekijken.
Hallo meneer de uil waar brengt u ons naartoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef Dentiwan het volgende:
Waarom wil jij dat hardwerkende burgers zoals ik meer belasting ga betalen voor nietnutten die uitkerings trekken? want als je tegen vvd bent ben je ook tegen dit.
Totdat je zelf door pech, of ziekte, of door een ander voorval buiten jouw schuld een keertje zelf kunt bijstandtrekken...quote:En ik ga echt niet betalen voor een bijstandstrekken of een werkloze criminele allochtoon.
Als dat zo is, dan toont dat vooral aan hoe slap CDA, PvdA en D'66 zijn. Dan is het land zeker niet beter af met een kabinet met twee slappe partijen icm een splinterpartij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar de ervaring leert dat de VVD steeds het voor het zeggen heeft gehad.
Dat zegt dan meer over D66, CDA en PvdA dan over de VVD lijkt me. En dan te bedenken dat de VVD in de afgelopen 20 jaar nooit de grootste partij wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, een kabinet heb je nu eenmaal bij de gratie van coalities.........Maar de ervaring leert dat de VVD steeds het voor het zeggen heeft gehad. Vooral onder Balkenende, toch?
Korte hoge uitkering en goede voorzieningen voor de echt zieken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef joekeloekes het volgende:
Als er eens flink gekort werd op al die uitkeringen dan zou het werkschuwe tuig mischien toch eens aan het werk gaan. En ik heb het niet over dat kleine deel zieke mensen, wel over al die luie eikels, en theewijven met verzonnen welvaartsiekten. Weg ermee. Laat die in afrika gaan zitten, hun handjes ophouden ipv proberen voor zichzelf te zorgen.
En nog nooit de premier heeft geleverd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef kwib het volgende:
Dat zegt dan meer over D66, CDA en PvdA dan over de VVD lijkt me. En dan te bedenken dat de VVD in de afgelopen 20 jaar nooit de grootste partij was![]()
Ja, meedoen met de CU en ethische thema's weer op het program, (lees: abortus, euthanasie en het homohuwlijk weer ter discussie) dat is beter!quote:
Bron? Ik moet nog zien dat het nu slechter is dan in 1986..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
2 Verschillen tussen arm en rijk enorm vergroot.....
Bron? Ik moet nog zien dat het nu slechter is dan in 1986..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
3 Een enorme polarisatie tussen meerderheden en minderheden in het land....
5 Verslechtering van het onderwijs, al willen ze dat ons niet doen geloven.....
Bron? Ik moet nog zien dat het nu slechter is dan in 1986..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:6 De autopartij heeft vrijwel niets tegen de files gedaan
7 Het milieu vreselijk verwaarloosd...
9 De sociale zekerheid gesloopt.....
10 Het bedrijfleven vertroeteld ten koste van werknemersrechten...Verdere disbalans....
11 Keihard beleid zonder enige noemenswaardige draagvlak van grote groepen burgers.....
Hoewel: natuurlijk alleen voor de nieuwe gevallen. Geef ze 1 vinger en ze numen je hele hand. Als er iets gebeurd met de hypotheek aftrek zal er steeds meer aan gepast worden en over 5/10 jaar gaan de huidige hypotheken ok op de schop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef DS4 het volgende:
Ik vernam inmiddels dat de hypotheekrenteaftrek bij de te vormen coalitie niet veilig is. Je zal als huisbezitter maar op een van deze partijen hebben gestemd... Hoewel: natuurlijk alleen voor nieuwe gevallen.
nope als dit doorgaat wrs voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef DS4 het volgende:
Ik vernam inmiddels dat de hypotheekrenteaftrek bij de te vormen coalitie niet veilig is. Je zal als huisbezitter maar op een van deze partijen hebben gestemd... Hoewel: natuurlijk alleen voor nieuwe gevallen.
Tsja, de HRA zal wel weer vervangen worden door 1 of andere subsidie die regeltechnisch zo lastig in elkaar zit dat er weer 5000 ambtenaren bij moeten komen om het allemaal enigszins te regelen. Het netto effect is dan nul, maar ach, het gevoel van gelijkheid bij de arme huurdertjes van dit land is weer een beetje hersteldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ik hoorde juist vandaag op de radio dat het voorstel dat er nu ligt voor beperking van de HRA amper iemand gaat treffen, wat natuurlijk wel weer stof tot nadenken geeft, want zo'n symbolische daad kan natuurlijk een ompaat zijn voor maatregelen later.
Oh oh, wat zijn we weer bang voor 6 zeteltjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb nog altijd liever volgevroten liberalen dan fundamentalistische Gristenen in de regering hoor!![]()
In Nederland zijn we VEEEL te ver doorgeschoten. Wij vinden dat mensen die niet werken compleet in de watten gelegd moeten worden. Waarom wonen er alleenstaande uitkeringstrekkers in complete woningen in dit land? Waarom subsidieren wij deze mensen plat? Geef ze lekker een klein flatje waar ze meer dan genoeg ruimte hebben voor hun alleen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef wijsneus het volgende:
Totdat je zelf door pech, of ziekte, of door een ander voorval buiten jouw schuld een keertje zelf kunt bijstandtrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |