abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45123576
IK ben momenteel met lessen bezig
Alleen word ik knettergek van me instructeur die steeds zegt dat het gaspedaal rechts zit Alsof ik dat niet weet
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_45123675
Blijkbaar trap je'm niet ver genoeg in.
pi_45123696
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Robin2130 het volgende:
Alleen word ik knettergek van me instructeur die steeds zegt dat het gaspedaal rechts zit Alsof ik dat niet weet
Hij probeert je te vertellen dat je rijdt als een slak die net uit bed komt.
pi_45125276
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Robin2130 het volgende:
Kan betekenen dat je te sloom rijdt. Of dat hij het extra duidelijk wil maken Eerst zei mijn instructeur: Geef nou eens wat meer gas man, dus ik gaf wat gas bij, trapt ie z'n eigen pedaaltje vol in, zegt ie: DIT IS GAS GEVEN

Mijn instructeur ownt
pi_45125651
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Kan betekenen dat je te sloom rijdt. Of dat hij het extra duidelijk wil maken Eerst zei mijn instructeur: Geef nou eens wat meer gas man, dus ik gaf wat gas bij, trapt ie z'n eigen pedaaltje vol in, zegt ie: DIT IS GAS GEVEN

Mijn instructeur ownt
Die van mij had geen gaspedaal En daardoor heeft ze doodsangsten uit moeten staan bij mij in de auto

Haast hebben is voor paupers
pi_45125922
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij probeert je te vertellen dat je rijdt als een slak die net uit bed komt.
Neuh, ik rij dan gewoon 50 waar je 50 mag en 80 waar je 80 mag
Ik dacht toch echt dat je je aan de maximum snelheid moest houden, maargoed
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_45125966
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die van mij had geen gaspedaal En daardoor heeft ze doodsangsten uit moeten staan bij mij in de auto

Haast hebben is voor paupers
Nja, hij zat maar te kutten We hadden tijd zat. Bovendien moesten we even later toch weer op de rem voor de auto voor ons
  maandag 8 januari 2007 @ 14:41:54 #58
57434 Marloes
Digital Love
pi_45142861
Ik heb bijna m'n theorie... Iemand nog tips? Over waar ik op moet letten? Welke dingen ik nog extra moet leren? Help mij!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_45143176
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef Marloes het volgende:
Ik heb bijna m'n theorie... Iemand nog tips? Over waar ik op moet letten? Welke dingen ik nog extra moet leren? Help mij!
Als je het gewoon goed hebt geleerd, red je het wel. De vragen zijn (of waren bij mij iig) makkelijker dan die op cd-roms. Gewoon rustig blijven! Je hebt tijd zat, ze lezen namelijk de vraag ook nog op (A. Bord A, B. Bord B, C. Bord C...serieus!).
Oja, let bij vragen over snelheid op de auto die ze op het plaatje zetten. Met aanhangwagen mag je nl. maar max. 80 km/u. Was een instinker in mijn examen.
Dus chill en haal het gewoon
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:52:06 #60
57434 Marloes
Digital Love
pi_45143213
Ik ben examens van Verjo aan het oefenen... En heb een cd-rom van veka-best...
The more that I appear.
pi_45143324
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef Marloes het volgende:
Ik ben examens van Verjo aan het oefenen... En heb een cd-rom van veka-best...
Die had ik ook allebei, ik herinner me nog dat in 1 van die twee echt stomme vragen zaten als 'iemand zegt dat hij te hard rijdt als hij haast heeft. Wat vindt u hiervan?'
Dat soort vragen krijg je dus NIET.

Ik ga weer even lessen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 8 januari 2007 @ 15:19:50 #62
57434 Marloes
Digital Love
pi_45144108
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Die had ik ook allebei, ik herinner me nog dat in 1 van die twee echt stomme vragen zaten als 'iemand zegt dat hij te hard rijdt als hij haast heeft. Wat vindt u hiervan?'
Dat soort vragen krijg je dus NIET.

Ik ga weer even lessen
Dat is waarschijnlijk Veka-best... ik vind de examens van verjo soms wel moeilijk... zitten er van die kutvragen tussen
The more that I appear.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:08:21 #63
57434 Marloes
Digital Love
pi_45145737
Ohja er zijn nog een paar dingen die ik niet snap... Vooral die vragen met borden met een verplichte rijrichting, en dan staat er of je bestuuders kan verwachten ofzo. Heel raar

Ohja en nog een vraagje... Als je een woonerf binnenkomt.. Moet je dan alleen voorrang verlenen aan alle verkeer als het als een uitrit/inrit is geconstrueerd?
The more that I appear.
pi_45147068
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Marloes het volgende:
Ohja er zijn nog een paar dingen die ik niet snap... Vooral die vragen met borden met een verplichte rijrichting, en dan staat er of je bestuuders kan verwachten ofzo. Heel raar

Ohja en nog een vraagje... Als je een woonerf binnenkomt.. Moet je dan alleen voorrang verlenen aan alle verkeer als het als een uitrit/inrit is geconstrueerd?
Ja, das inderdaad vaag, zie je een plaatje, staat er zoiets als:
U slaat af naar rechts, kunt u tegenliggers verwachten? Uuh, weet ik veel?

Als het woonerf als een inrit/uitrit geconstrueerd is, en iemand wil eruit rijden terwijl jij erin wil rijden, dan zijn er volgens mij geen vaste regels. Maar als je elkaar niet kan passeren vanwege ruimtegebrek, kun je beter degene die de uitritconstructie verlaat voor laten gaan, zodat diegene voor jou ruimte maakt Zoiets toch?
pi_45147688
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Marloes het volgende:

Over die rijrichting: dat is gewoon logisch, ze willen alleen even checken of jij snapt dat een fietser een bestuurder is, maar geen motorvoertuig. Dus er staat een bordje met rijrichting, met een onderbord dat het alleen voor motorvoertuigen geldt, en jij krijgt de vraag 'kunt u hier bestuurders van tegengestelde richting verwachten', dat kan dus, want fietsen mogen er wel in aan de andere kant. Maar goed, je krijgt hoogstens 1 zo'n vraag op je hele examen, als je er al zo een krijgt.

Volgens mij ga je altijd een inrit in als je een woonerf op gaat, maar helemaal zeker weten doe ik het niet...

Net weer 1,5 uur (of eigenlijk bijna 2 uur) gereden, examen wordt aangevraagd, en het ging goed!!
Ik heel stoer goed kijken bij van die rare fietspaadjes, hij elke keer 'juist'
Ik wil veel meer rijden, wil gewoon nooit meer die auto uit!
pi_45147941
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Net weer 1,5 uur (of eigenlijk bijna 2 uur) gereden, examen wordt aangevraagd, en het ging goed!!
Ik rij altijd 2 uur achter elkaar Heb vanochtend van 11:15 tot 12:15 gereden. Het ene ging goed, het andere ging nog iets minder, maar ik merk wel vooruitgang Ik hoor van m'n instructeur ook vaker: 'goed zo' of: 'goed opgemerkt' maarja, ik pas 11 lessen gehad.

Ik ben soms wel blij als ik klaar ben, al vind ik het rijden steeds leuker. Maar de auto niet meer uit willen is nogal overdreven
pi_45148833
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Over die rijrichting: dat is gewoon logisch, ze willen alleen even checken of jij snapt dat een fietser een bestuurder is, maar geen motorvoertuig. Dus er staat een bordje met rijrichting, met een onderbord dat het alleen voor motorvoertuigen geldt, en jij krijgt de vraag 'kunt u hier bestuurders van tegengestelde richting verwachten', dat kan dus, want fietsen mogen er wel in aan de andere kant. Maar goed, je krijgt hoogstens 1 zo'n vraag op je hele examen, als je er al zo een krijgt.

Volgens mij ga je altijd een inrit in als je een woonerf op gaat, maar helemaal zeker weten doe ik het niet...

Je hebt inderdaad gelijk over die borden. Ze willen weten of jij dus snapt dat je niet zomaar die straat in kan scheuren, slingeren en je make-up doen in de spiegel omdat je toch geen tegenliggers zal krijgen. Vaak kan je namelijk nog wel fietsers of bromfietsers verwachten. Goed letten op onderborden dus.
pi_45148835
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ben soms wel blij als ik klaar ben, al vind ik het rijden steeds leuker. Maar de auto niet meer uit willen is nogal overdreven
Nou, ik baal echt elke keer als ik de auto uit moet. Ik zou het liefste de hele dag rijden, een uur of 8, misschien ben ik het dan een keer zat, maar nu nog lang niet!
Ik heb alweer 19 lessen gehad zie ik!
  maandag 8 januari 2007 @ 17:58:20 #69
57434 Marloes
Digital Love
pi_45149817
Ik heb ook 20 lessen gehad nu
The more that I appear.
pi_45150348
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad gelijk over die borden. Ze willen weten of jij dus snapt dat je niet zomaar die straat in kan scheuren, slingeren en je make-up doen in de spiegel omdat je toch geen tegenliggers zal krijgen. Vaak kan je namelijk nog wel fietsers of bromfietsers verwachten. Goed letten op onderborden dus.
Onderborden zijn idd tricky, zo'n vraag had ik dan ook fout met m'n theorie, ik zag pas op het laatste moment dat er nog een onderbord aan hing
pi_45150571
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:58 schreef Marloes het volgende:
Ik heb ook 20 lessen gehad nu
Ik 11
pi_45150747
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:14 schreef pkeijsers het volgende:
Onderborden zijn idd tricky, zo'n vraag had ik dan ook fout met m'n theorie, ik zag pas op het laatste moment dat er nog een onderbord aan hing
Met theorie moet je sowieso echt de tijd nemen om die hele foto goed te bekijken. Gewoon alles: tekens op de weg, borden, stoplichten, hangt er een aanhangwagen aan de lesauto, etc. In het echt heb je die tijd niet, maar op je theorie-examen wel, dus maak er gebruik van! En dan red je het wel.
  Redactie Frontpage maandag 8 januari 2007 @ 19:14:05 #73
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45152427
Net effe op een afgelegen stukje stiekem met mijn papa wat gereden. Wel lache, maar wel ff wennen!
pi_45152571
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:21 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik 11
Ik al 37.
pi_45153324
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net effe op een afgelegen stukje stiekem met mijn papa wat gereden. Wel lache, maar wel ff wennen!

Maar...maar...dat mag helemaal niet!
Kan trouwens wel lastig zijn, als je jezelf nu dingen aanleert die je straks weer af moet leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')