abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 8 januari 2007 @ 19:39:39 #76
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45153501
Ach je mag zoveel niet!

Was een malig. T ging gewoon ff om t gevoel te krijgen, weet ik tenminste waar wat zit woensdag!
pi_45157325
Ik ben vandaag trouwens de dupe geworden van DE stempel
Mijn instructeur heeft zo'n stempel in z'n dashboardkastje voor als z'n leerlinge bijdehand gaan doen En op die stempel staat: VOLDAAN Zodat als hij je stempelt, kan vragen of ik een voldaan gevoel heb

Dus ik vergat in het begin de koppeling even voordat ik stilstond en toen sloeg de motor af. Daarna trok ik nogal snel op en toen vroeg hij: Waarom trek je nou snel op?
Dus zei ik: Ja das leuk

BATS!!! stempel

Even later bedekte hij de binnenspiegel en zei die: wat zit er nou achter ons?
Op de achterbank zat een oud klasgenoot (Tim) die voor mij had gelest en ik had niet gezien wat er achter me zat, dus ik zei zo: uuuh Tim?

BATS!! nog een stempel

Op de terugweg was het ook leuk, toen was er een meisje aan het lessen dat op de rotonde te laat haar knipperlicht aanzette. Toen ze er al bijna af was zette ze em aan. Zegt m'n instructeur: te laaaaaaat
dus ik zei: STEMPEL!! Zet ie bij haar ook een stempel op d'r hand
pi_45159838
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Met theorie moet je sowieso echt de tijd nemen om die hele foto goed te bekijken. Gewoon alles: tekens op de weg, borden, stoplichten, hangt er een aanhangwagen aan de lesauto, etc. In het echt heb je die tijd niet, maar op je theorie-examen wel, dus maak er gebruik van! En dan red je het wel.
Ach, ik heb het wel gered, had alleen 33% (jaja, ff dramatisch laten klinken..) van m'n fouten kunnen schelen
pi_45171106
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Xbox_360 het volgende:
stempelverhaal

Als mijn instructeur dat deed, had ik in het begin echt tientallen stempels gehad!
quote:
dus ik zei zo: uuuh Tim?
Dat is inderdaad bijdehand...je verdiende die stempel gewoon!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45171127
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef pkeijsers het volgende:
Ach, ik heb het wel gered, had alleen 33% (jaja, ff dramatisch laten klinken..) van m'n fouten kunnen schelen
3 fouten dus? Of 6?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45173073
Ja.. maximaal dus 6 fouten. Want anders was hij sowieso gezakt. Of 5, of 4, of 3, of 2, of 1. Alleen bij 5, 4, 2 en 1 is 33% niet mogelijk. Dus had hij 6 of 3 fouten. Het had hem dus 1 of 2 fouten kunnen schelen.
pi_45173621
Zo vandaag mijn TTT gehad. Dat was me een ochtend. Ik stond net op en wil gaan douchen staat hij al voor de deur. Bleek ik me een uur vergist te hebben. Ik slaperig de auto in. We hadden haast en we hadden nog snel een bakje koffie gehaald bij de BP en ik kwam net op tijd.

De examinator had gelijk door dat ik slaperig was. Toen we gingen rijden ging het wel aardig, alleen op een kruispunt dacht ik opeens dat ik naar rechts moest terwijl ik gewoon rechtdoor moest.
Bij het file parkeren draaide ik 2x te vroeg in en zei hij rijd maar door. Ik had zoiets van ik kan het en vroeg of ik het nog een keer kon doen, ik deed hem toen wel goed. Op het eind vertelde hij dat het kijken heel slecht was, daar was ik ook wel mee eens en moet ik nog veel aan werken.

Na enige twijfel heb ik toch nog vrijstelling gekregen en daar was ik wel blij mee.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:24:21 #83
32402 s0k
..............................
pi_45175192
Ff een theorievraagje hoor
Als je lading meer dan een meter uitsteekt uit je aanhangwagen, moet je dit markeren. Overal lees ik dit met het voorbeeld van een bord, maar de vorige keer (ja, op 1ft teveel gezakt ) hadden ze deze vraag gestelt met een voorbeeld waar een vlag ipv een waarschuwingsbordje aan hing. Geld dat dan ook?
..................................................................................................................................................
pi_45176583
Dalijk laatste rijles voor examen, begin weer beetje zenuwachtig te worden .
pi_45176591
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef s0k het volgende:
Ff een theorievraagje hoor
Als je lading meer dan een meter uitsteekt uit je aanhangwagen, moet je dit markeren. Overal lees ik dit met het voorbeeld van een bord, maar de vorige keer (ja, op 1ft teveel gezakt ) hadden ze deze vraag gestelt met een voorbeeld waar een vlag ipv een waarschuwingsbordje aan hing. Geld dat dan ook?
Nee, het moet perse zo'n bord zijn. Een vlag geldt dus niet als goede markering.
Waar je zo'n bord moet kopen vertellen ze er trouwens niet bij...dat zou toch ook wel praktisch zijn om te weten.
pi_45176630
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef Maravilla het volgende:
Ja.. maximaal dus 6 fouten. Want anders was hij sowieso gezakt. Of 5, of 4, of 3, of 2, of 1. Alleen bij 5, 4, 2 en 1 is 33% niet mogelijk. Dus had hij 6 of 3 fouten. Het had hem dus 1 of 2 fouten kunnen schelen.
Dat zeg ik!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:01:23 #87
32402 s0k
..............................
pi_45177873
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, het moet perse zo'n bord zijn. Een vlag geldt dus niet als goede markering.
Waar je zo'n bord moet kopen vertellen ze er trouwens niet bij...dat zou toch ook wel praktisch zijn om te weten.
dat zal wel bij de anwb kunnen. Maar bedankt voor het antwoord
..................................................................................................................................................
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:17:58 #88
57434 Marloes
Digital Love
pi_45178390
Je moet er trouwens ook goed op letten dat het nummerbord goed zichbaar is. Dus als je bijv. een auto ziet met 1,50 meter uitstekende lading en een goed markeringsbord... Zie je het nummerbord wel? Anders mag je ook niet zo rijden namelijk.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_45180116
24 Januari heb ik mijn eerste rijles. Ik ben benieuwd. We hadden al een rijschool uitgezocht, met een slagingspercentage van 85%. Moeten de meesten hier hun rijles zelf betalen of betalen de ouders?
pi_45180745
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:08 schreef DanseMacabre het volgende:
24 Januari heb ik mijn eerste rijles. Ik ben benieuwd. We hadden al een rijschool uitgezocht, met een slagingspercentage van 85%. Moeten de meesten hier hun rijles zelf betalen of betalen de ouders?
Ik heb het grootste gedeelte van het pakket zelf betaald. Het pakket kostte 1420 euro (35 lessen + examen + eigen verklaring + cd-rom + half uur voor het examen ). Mijn ouders hebben 420 euro meebetaald (ongeveer 11 lessen). Mijn broertje krijgt tegen de tijd dat hij 18 is en gaat lessen maar 3 rijlessen omdat ie heeft gerookt en geblowt
pi_45180985
quote:
Ik heb van m'n ouders 1000 euro gekregen voor m'n 18e verjaardag, en ik mocht weten wat ik er mee deed. Is dus logischerwijs m'n rijbewijs geworden, alles wat ik er boven kom betaal ik dus zelf.
pi_45181007
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik heb het grootste gedeelte van het pakket zelf betaald. Het pakket kostte 1420 euro (35 lessen + examen + eigen verklaring + cd-rom + half uur voor het examen ). Mijn ouders hebben 420 euro meebetaald (ongeveer 11 lessen). Mijn broertje krijgt tegen de tijd dat hij 18 is en gaat lessen maar 3 rijlessen omdat ie heeft gerookt en geblowt
Ik krijg het van mijn ouders omdat mijn broer en zus het ook hebben gehad, toen was het wel goedkoper, maar mijn ouders vinden het dan oneerlijk als ik het dan niet zou krijgen. En ze vinden het een deel van de opvoeding.
pi_45181068
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik krijg het van mijn ouders omdat mijn broer en zus het ook hebben gehad, toen was het wel goedkoper, maar mijn ouders vinden het dan oneerlijk als ik het dan niet zou krijgen. En ze vinden het een deel van de opvoeding.
Mijn pa vond het een investering voor de toekomst, maar het grootste gedeelte van die toekomst moet ik wel zelf betalen Het deel wat ik zelf heb betaald heb ik opgespaard, maar het meeste daarvan komt ook van familie vandaan.
pi_45181228
quote:
Heb mijn examen en 2 rijlessen van mun ouders gehad rest zelf betaald. Gewoon netjes voor gespaard en dan valt het wel mee.
pi_45181335
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef plus20 het volgende:

[..]

Heb mijn examen en 2 rijlessen van mun ouders gehad rest zelf betaald. Gewoon netjes voor gespaard en dan valt het wel mee.
Ik zou het niet kunnen betalen als ik het zelf zou moeten betalen.
pi_45181550
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

ik zou het wel kunnen betalen maar mn ouders zijn lief

kreeg m'n 'niet-rook-bonus' van ¤ 1.000 op m'n 18e ipv 20e zodat ik mn rijbewijs kon hale.
you and I ain't done Zeke!
pi_45181719
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Same here, ik ben intussen 22 en mijn ouders waren van plan het niet te betalen, dat vond ik eigenlijk ook wel logisch. Maar op de een of andere manier zijn ze nu op het idee gekomen het toch maar wel te doen, zodat ik nu lekker kan lessen!
Anders had ik moeten wachten tot na mijn studie, maar dan werk je fulltime, dus dat is eigenlijk niet te doen. Daarom ben ik erg blij met hun kado
(en ga ik natuurlijk als tegenprestatie ze altijd naar het vliegveld brengen als ze op vakantie gaan enzo, desnoods midden in de nacht!)
pi_45181958
Ik krijg het echt als cadeau voor mn achtiende verjaardag. Mn eerste les krijg ik dan ook op mn verjaardag.
pi_45182148
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben zeg !!
stom gedoe
in het begin is het wel leuk maar hoe langer je bezig bent hoe stommer het word...
nu ben ik ook een mega kluns... heb er 5x over gedaan om dat stomme papiertje te halen
ben nog nooit zo blij geweest als dat ik toen was !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_45182694
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik krijg het echt als cadeau voor mn achtiende verjaardag. Mn eerste les krijg ik dan ook op mn verjaardag.
Je hebt er zin in zeker?
pi_45182857
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef Ereshkigal het volgende:
stom gedoe
in het begin is het wel leuk maar hoe langer je bezig bent hoe stommer het word...
nu ben ik ook een mega kluns... heb er 5x over gedaan om dat stomme papiertje te halen
Ik gok ook niet dat ik de eerste keer ga halen, whehe, ik weet nog wel hoe blij je toen was. Maar de instructeur is een hele goeie, niets negatiefs over gehoord tot nu toe.
pi_45182871
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:18 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Je hebt er zin in zeker?
Zeker.
pi_45182915
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef Ereshkigal het volgende:
stom gedoe
Zolang het goed gaat is het leuk...tot nu toe gaat het bij mij goed, maar ik kan me voorstellen dat je minder blij wordt als je zakt
pi_45183191
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:23 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik gok ook niet dat ik de eerste keer ga halen, whehe, ik weet nog wel hoe blij je toen was. Maar de instructeur is een hele goeie, niets negatiefs over gehoord tot nu toe.
Met de een klikt het gewoon wat meer of minder. Daar moet je een beetje geluk mee hebben denk ik. Maar ik kan het goed vinden met mijn instructeur iig.
pi_45183719
Ik had ook een goede rij instructeur niets over te klagen
en zakken is gewoon kut
zodra je maar iets fout doet ben je gezakt...
stomme gedoe
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_45183898
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef Ereshkigal het volgende:
zodra je maar iets fout doet ben je gezakt...
het hangt vooral van examinator af.

een vriend van mij schepte bijna een fietser en had een ingreep. vraagt hij aan het eind aan de instructeur of hij normaal beter rijdt, en slaagt hij
pi_45184044
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:55 schreef Johnns het volgende:

[..]

een vriend van mij schepte bijna een fietser en had een ingreep. vraagt hij aan het eind aan de instructeur of hij normaal beter rijdt, en slaagt hij
Dat lijkt me niet echt normaal.
pi_45186012
Dan heeft hij redelijk geluk mee gehad
je hoort eerder andere ervaringen hoor ...
meer nare...

gewoon rijden en je nie druk maken heeft toch geen nut
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_45186204
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:55 schreef Johnns het volgende:

[..]

Die jongen vroeg aan de instructeur of hij normaal gesproken beter reed?
EDIT: ik zit weer niet op te letten, ik gooi altijd examinator en instructeur door elkaar.

Tevens tvp, volgende week moet ik op, absoluut geen zin

[ Bericht 7% gewijzigd door Me_Wesley op 09-01-2007 19:07:27 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_45186583
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

EDIT: ik zit weer niet op te letten, ik gooi altijd examinator en instructeur door elkaar.

Succes!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:14 #111
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_45186659
Heb de vrijdag voor kerst (22 december) me rijbewijs gehaald na 1.5 jaar en 45 rijlessen ongeveer! In 1 keer. Maar het ditdeze topic nog niet eerder gelezen. In het begin was het lessen nog wel leuk maar op een gegeven moment had ik er wel genoeg en wou ik het roze papiertje/pasje toch wel eens hebben iig succes allemaal die binnekort opmoeten!

Bij mijn afrijden had ik ook een ingreep omdat hij vond dat ik me bocht te ruim nam en haast volgens hem
op een paar auto's knalde maar ik was het daarmee niet mee eens, en hij ging toen twijfelen. Hij heeft me uiteindelijk laten slagen omdat ik een mooie rustige rijstijl heb volgens hem
pi_45186707
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Waarom niet?
Da's niet dé uitgangshouding, toch? Kop op! Het lukt vast wel!
pi_45187468
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef nogal het volgende:
Heb de vrijdag voor kerst (22 december) me rijbewijs gehaald na 1.5 jaar en 45 rijlessen ongeveer! In 1 keer. Maar het ditdeze topic nog niet eerder gelezen. In het begin was het lessen nog wel leuk maar op een gegeven moment had ik er wel genoeg en wou ik het roze papiertje/pasje toch wel eens hebben iig succes allemaal die binnekort opmoeten!

Bij mijn afrijden had ik ook een ingreep omdat hij vond dat ik me bocht te ruim nam en haast volgens hem
op een paar auto's knalde maar ik was het daarmee niet mee eens, en hij ging toen twijfelen. Hij heeft me uiteindelijk laten slagen omdat ik een mooie rustige rijstijl heb volgens hem
Nadeel van de 22e is dat je zo lang moet wachten tot je je rijbewijs kan aanvragen (had er ook last van )
pi_45187605
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Waarom niet?
Da's niet dé uitgangshouding, toch? Kop op! Het lukt vast wel!
Haha, dankjewel!
Achja ik kan opzich wel rijden, maar ik wil dat ding zo graag en ik wil niet zakken!
'And I called your name,
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:37:09 #115
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_45187739
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:30 schreef plus20 het volgende:

[..]

Nadeel van de 22e is dat je zo lang moet wachten tot je je rijbewijs kan aanvragen (had er ook last van )
dat wel, maar de hele kerst heb ik de glimlach van me gezicht niet meer kunnen afslaan! en een paar extra kerst kado's onder de boom omdat ik geslaagd was Ik kon pas na 13 dagen me rijbewijs ophalen jij ook zeker? Nog gefeliciteerd
pi_45188594
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

3 fouten dus? Of 6?
3, zoals ik in het vorige topic al gezegd had
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef Maravilla het volgende:
poeh poeh... niet meer gewend aan zulke ingewikkelde wiskunde..

morgen weer lessen, kijken of ik de auto net zo smerig krijg als 2 lessen geleden.. Het had geregend en we zaten ff op een weggetje ergens achteraf met behoorlijk wat regenplassen. Zegt m'n instructeur: "zorg maar dat we snel hier weg komen." Tja, dat moet je niet te hard tegen mij zeggen . Toen ik vol door een plas met (achteraf gezien) wel heel erg smerig water reed wel wat rustiger aan gedaan, al zei m'n instructeur dat ie de auto toch nog moest wassen..
pi_45191527
Hoe ging trouwens jullie eerste rijles?
pi_45191645
Mijn eerste rijles heb ik aleen gestuurd en de halve rit ook gasgegeven. Ik was vooral erg gestressed omdat ik iemand thuis moest brengen, maar dat ging wel goed op een stoepje na
'And I called your name,
pi_45191692
Je moest iemand thuisbrengen?
pi_45191856
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Alleen gestuurd, gas gegeven en halverwege mocht ik ook gaan remmen Voor de allereerste keer dat ik achter het stuur zat, ging het niet zo heel slecht, zullen we maar zeggen Verwacht er in ieder geval niet teveel van als je pas voor het eerst achter het stuur zit
pi_45191905
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Je moest iemand thuisbrengen?
Degene die bij jou thuis aan komt rijden stapt achterin, jij mag naar zijn/haar huis rijden en dan stapt diegene uit. Vervolgens doe je je eigen route shit volgens je instructeur, en rij jij naar 't huis van iemand anders die jou vervolgens weer thuisbrengt. Is volgens mij redelijk normaal (of zelfs standaard)?
pi_45191939
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Degene die bij jou thuis aan komt rijden stapt achterin, jij mag naar zijn/haar huis rijden en dan stapt diegene uit. Vervolgens doe je je eigen route shit volgens je instructeur, en rij jij naar 't huis van iemand anders die jou vervolgens weer thuisbrengt. Is volgens mij redelijk normaal (of zelfs standaard)?
Blijkbaar gaat het niet bij alle rijscholen zo. Ik las op een site van een wat grotere rijschool dat het daar niet zo ging. Bij mijn rijschool wel overigens
pi_45192188
quote:

[..]

ik heb nooit iemand weggebracht en ben ook nooit door een ander weggebracht
de eerste les ging eigenlijk best snel eerste stukje hoefde ik alleen te sturen en gas te geven en remmen
toen we op een rustig stukje kwamen kwam het schakelen erbij
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2007 @ 21:31:13 #124
J'adore hardcore
pi_45192572
nog 1 nachtje, spannunddd
pi_45192646
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb nooit iemand weggebracht en ben ook nooit door een ander weggebracht
de eerste les ging eigenlijk best snel eerste stukje hoefde ik alleen te sturen en gas te geven en remmen
toen we op een rustig stukje kwamen kwam het schakelen erbij
Ik moest alles meteen zelf doen, en de instructeur was dolenthousiast omdat het zo goed ging de 1e les.

Maarja nu zijn we een half jaar, 38 lessen en 1 examen verder.
pi_45192973
quote:

[..]

Nog nooit gezien.
pi_45193086
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nog nooit gezien.
Ja.. maar jij moet nog beginnen met lessen
pi_45195221
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:06 schreef DanseMacabre het volgende:
even kennis maken met instructeur en voor de rest even uitleg over de auto. daarna mocht ik gewoon wegrijden nooit echt problemen gehad met schakelen of de koppeling oid.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:41:03 #129
57434 Marloes
Digital Love
pi_45195777
Ik ben gestresst voor m'n theorie van morgen
The more that I appear.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:29:39 #130
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_45197910
Valt echt hartstikke mee je theorie! gewoon een beetje leren en je haalt het wel! Succes iig geval!
pi_45198672
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:42 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ja.. maar jij moet nog beginnen met lessen
Ja, maar ik heb een oudere broer en zus. Ik zal het zo zeggen, ik heb er nog nooit van gehoord. Volgens mij doet mijn instructeur dat ook niet.
pi_45209291
Bij mij was dat ook zo hoor
Ik mocht overigens bij mijn eerste rijles meteen alles doen
schakelen sturen etc etc

en ik werd indd opgehaald en moest die ander weer naar huis brengen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_45209394
Theorie, doneeee..
24ste jan. eerste les
Sowieso schrijf je zo.
pi_45209526
Opzich is het ook gewoon voordeliger als je iemand wegbrengt, je betaalt dan niet voor de benzine en het loon van de instructeur als hij in zijn eentje van huis naar huis rijdt. ( Ja, je betaalt er wel voor, maar dan rij je zelf )
'And I called your name,
pi_45209544
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef -XX- het volgende:
Theorie, doneeee..
24ste jan. eerste les
Feli hoeveel fout?

En succes over twee weken
'And I called your name,
pi_45209922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:25 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Feli hoeveel fout?

En succes over twee weken
5 Fout dat wel!

Thanks
Hoeveel zin heb ik er in, Wohhh
Sowieso schrijf je zo.
pi_45209960
quote:
Theorie, doneeee..
24ste jan. eerste les
Gevaarlijk hoor, eerst theorie doen en dan pas les nemen...
Deed mijn vriend ook, en die heeft het net gered binnen het jaar. Er kan altijd iets tussen komen waardoor je het niet haalt...
Maar het is wel weer een rustiger gevoel, als je weet dat je de regels al kent als je begint te rijden. Dat dan weer wel
pi_45210141
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Deed mijn vriend ook, en die heeft het net gered binnen het jaar. Er kan altijd iets tussen komen waardoor je het niet haalt...
Maar het is wel weer een rustiger gevoel, als je weet dat je de regels al kent als je begint te rijden. Dat dan weer wel
Of als je een 2 weken pakket hebt
Ik heb hem zelf pas rond les 15 gehaald...
'And I called your name,
pi_45210160
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

So true!

Maar ik had geen keus..
Mocht niet eerder lessen nemen voordat ik mijn theorie had.
Sowieso schrijf je zo.
pi_45210274
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
So true!

Maar ik had geen keus..
Mocht niet eerder lessen nemen voordat ik mijn theorie had.

Van wie, je ouders?
Nou ja, het heeft dus ook voordelen
pi_45210380
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Van wie, je ouders?
Ja, nu kan je instructeur bij elk foutje gaan van JAA DAT STAAT TOCH IN JE THEORIE?

Daar heeft die van mij wel een handje van
'And I called your name,
pi_45210468
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja, nu kan je instructeur bij elk foutje gaan van JAA DAT STAAT TOCH IN JE THEORIE?

Zegt die van mij nooit... hij is altijd heel lief enzo.
'vergeet je niet iets?'
'zie je daar dat bord...?'
'hoe hard mag je hier?'
En dat dus zonder cynisch ondertoontje he
pi_45210580
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Had ik ook. Bij een stopbord:"Ja normaal kan ik je nu vragen hier te stoppen, maar je hebt je theorie nog niet dus dan weet je dat niet."
pi_45210663
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Van wie, je ouders?
Nee dat is gewoon zo

Ik ga eerst namelijk voor mijn motor.
Best logisch dat je dan eerst je theorie moet hebben, en de regels moet kunnen.
Niemand die voor je op de rem kan trappen tijdens het lessen
Sowieso schrijf je zo.
  Redactie Frontpage woensdag 10 januari 2007 @ 14:02:51 #145
J'adore hardcore
pi_45210719
Woehoe eerste les overleefd! Ging volgens mij best aardig.

Maandagochtend weer rijden, dinsdag theorie-examen en woensdag weer rijden
pi_45212391
quote:
Theorie, doneeee..
24ste jan. eerste les
Ik ook 24 januari, mn verjaardag.
pi_45214066
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:00 schreef -XX- het volgende:
Nee dat is gewoon zo

Ik ga eerst namelijk voor mijn motor.
Best logisch dat je dan eerst je theorie moet hebben, en de regels moet kunnen.
Niemand die voor je op de rem kan trappen tijdens het lessen
Oeh, motor lijkt me ook tof! Wel enger met lessen, omdat inderdaad niemand jouw fouten kan corrigeren...

Ik heb mijn examendatum...6 maart! Hoezo wachttijd...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:00:59 #148
57434 Marloes
Digital Love
pi_45214636
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef Marloes het volgende:
Ik ben gestresst voor m'n theorie van morgen
IK HEB HEM

0 fout!!!
The more that I appear.
pi_45214910