Cuba lijkt me super. Heeft dat geen last van orkaanseizoen? Nu het met Fidel al een tijd kantjeboord gaat, vind ik het misschien toch minder om erheen te gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef snellejelle het volgende:
niet, ik herhaal niet naar Salou gaan
verder ligt het aan je budget natuurlijk. Cuba misschien?
Bij tropisch stel ik me eigenlijk geen Salou voor. Denk dan eigenlijk meteen aan iets buiten europa op een mooi eilandje met hagelwit strand en palmbomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet, ik herhaal niet naar Salou gaan
verder ligt het aan je budget natuurlijk. Cuba misschien?
goed plan. Ik wil een multivlaaiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon zelf een bedrijfje opzetten.
snellekelle zoekt een baan, MiLalaa zoekt een baan en ook Wombcat was een tijdje geleden aan het soliciteren voor een nieuwe baan.
ben nog op zoek, heb nog twee sollicitaties lopen, bij eentje heb ik voor vakantie gesprek gehad, maar wordt 't denk ik niet, bij andere is de reactietermijn net afgelopen vorige week, dus ik verwacht eigenlijk binnenkort een uitnodiging voor gesprek. wat me nu eigenlijk zo goed uitkomt met dat sleutelbeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon zelf een bedrijfje opzetten.
snellekelle zoekt een baan, MiLalaa zoekt een baan en ook Wombcat was een tijdje geleden aan het soliciteren voor een nieuwe baan.
quote:Tip. Mocht het zover komen, laat dan de broodjes voor de lunch niet door wombcat op de fiets halen. Dat is echt een te hoog risico
Hurrycane season is niet in Meiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Cuba lijkt me super. Heeft dat geen last van orkaanseizoen? Nu het met Fidel al een tijd kantjeboord gaat, vind ik het misschien toch minder om erheen te gaan.![]()
Vrij zijn klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef MiLalaa het volgende:
nou, werk opzeggen is ook nog niet zo eenvoudig![]()
maar wss per de 22e vrij![]()
Actie! Goed plan! Succes met het vervolg!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
prrrrffffflllllllll![]()
ik zeg vanmiddag waarschijnlijk m'n werk op![]()
![]()
dankjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Brahimov het volgende:
Actie! Goed plan! Succes met het vervolg!![]()
Volgens mij houdt MiLalaa het liever bij een kopje koffie, dat vindt ze al avontuurlijk genoegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Repect MiLalaa... goed dat je zo'n stap durft te zetten... als je een avontuurlijke vakantie wil kan ik je een rondreis door Ecuador van harte aanraden trouwens
nee joh! Lees je in! Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij houdt MiLalaa het liever bij een kopje koffie, dat vindt ze al avontuurlijk genoeg![]()
Respect!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef komrad het volgende:
oh, ik heb trouwens een hekel aan het te pas en te onpas (mis)bruiken van het modewoord respect
Niets persoonlijks hoor vulture, maar ik moet dat gewoon even iets van vinden
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef komrad het volgende:
oh, ik heb trouwens een hekel aan het te pas en te onpas (mis)bruiken van het modewoord respect
Niets persoonlijks hoor vulture, maar ik moet dat gewoon even iets van vinden
quote:
google vindt maar 2 pagina's met die quote dus erg afgezaagd is die nietquote:
Ik zit ook maar te geinen Komradquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef komrad het volgende:
@ Vulture en Milalaa, het was niet afzeikerig bedoeld, ik heb gewoon een onbedwingbare neiging soms mijn mening te ventileren. Dat het bericht een positieve ondertoon had is onmiskenbaar, ik had liever een andere woordkeuze gezien. Laten we het daar maar bij houden
@Vulture 2, om er dan zelf ook maar een cliché in te gooien voor jullie : 'great minds think alike'
duh, maar je moet er wel lang genoeg mee doorgaan om het leuk te laten wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit ook maar te geinen Komrad
Alvast gefeliciteerd, hoe oud word je?quote:
ja, we hebben je gemistquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, hoe oud word je?![]()
Ik ben lang niet geweest trouwens, nog wat spannends gebeurd?
Oh echt?quote:
no commentquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Een aantal mensen zeggen ineens hun baan op, lees ik..Komrad wat voor werk doe jij eigenlijk? Je lijkt me een slim persoon, het moet vast een hoge functie zijn.![]()
27quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, hoe oud word je?![]()
morgen? Dan zijn we dus een twee-eiige tweeling want ik ben zondag pas jarigquote:
uhhhhhhh, nou ja soort van tweeling danquote:
Niet doorheen te komen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef komrad het volgende:
ik vind Mulisch echt niets, niet doorheen te komen werkelijk. Ik word ook al moe als ik naar die man kijk. Maar hij zal best mooie boeken schrijven voor de liefhebbers. Ik ben alleen geen liefhebber.
Vreselijke vent vind ik dat... maar De Aanslag is natuurlijk wel een heel goed boekquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef komrad het volgende:
ik vind Mulisch echt niets, niet doorheen te komen werkelijk. Ik word ook al moe als ik naar die man kijk. Maar hij zal best mooie boeken schrijven voor de liefhebbers. Ik ben alleen geen liefhebber.
Het heeft niets met niveau te maken Mirri maar met smaak. In een bepaalde levensfase kun je ook verschillende soorte literatuur apprecieren. Jij vindt dit boek erg goed omdat het aansluit bij je eigen levensbeeld. Ik las het een aantal jaar geleden en op dat moment paste het niet bij mijn levensbeeld. Ik moet ook bekennen dat ik het niet uitgelezen heb. Misschien ga ik dat binnenkort nog wel eens doen, eens zien of mijn mening wijzigt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niet doorheen te komen?Ligt het niveau je te hoog?
![]()
Als ik dat boek lees, dan denk ik: "Ja!!!! ZO wil ik later ook leven, het is echt de ontdekking van de hemel!"![]()
Mag ik vragen waarom je Mulisch een eikel vindt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreselijke vent vind ik dat... maar De Aanslag is natuurlijk wel een heel goed boek
Heb je wel eens een interview of reportage over de beste man gezien... zo zelfingenomen en arrogant... daar lusten de honden geen brood vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je Mulisch een eikel vindt?
dat kun je vinden, maar dat is een mening over het karakter van de man (waarop je natuurlijk recht hebt), ik denk alleen dat je zijn literaire prestaties en karakter wel los van elkaar moet zien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je wel eens een interview of reportage over de beste man gezien... zo zelfingenomen en arrogant... daar lusten de honden geen brood van
Ja, ik zal er andere keer op reageren, want ik moet weer naar bed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef komrad het volgende:
[..]
dat kun je vinden, maar dat is een mening over het karakter van de man (waarop je natuurlijk recht hebt), ik denk alleen dat je zijn literaire prestaties en karakter wel los van elkaar moet zien.
Mirri, zie mijn reactie op PM
Die zie ik ook los van elkaar hoor.... maar Mirri vroeg me waarom ik het een vreselijke vent/eikel vondquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef komrad het volgende:
[..]
dat kun je vinden, maar dat is een mening over het karakter van de man (waarop je natuurlijk recht hebt), ik denk alleen dat je zijn literaire prestaties en karakter wel los van elkaar moet zien.
Dat je daar doorheen komtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Mirri het volgende:
Wie heeft hier weleens "De ontdekking van de hemel" gelezen van Harry Mulisch? Ik ben er twee weken geleden in begonnen, nu op blz 587 ofzo..en het gaat tot 927![]()
Wat een meesterwerk....Harry Mulisch is echt briljant![]()
Die symboliek...![]()
ik krijg bij brusselmans ook wel een beetje dat gevoel trouwens, maar in veel mindere mate trouwensquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik zal er andere keer op reageren, want ik moet weer naar bed.![]()
En idd, iemands karakter en literaire prestaties mogen niet met elkaar worden vergeleken. Kennen jullie Willem Kloos? Die was een psychisch wrak, volgens mij zelfs moordenaar. Maar in het gesticht waar hij zat schreef hij zijn beste sonnetten.
Dat mag! Ik lees/luister/zie nooit interviews van hem..maar volgens mij is die man hoog begaafd...als je zo kan schrijven over allerlei onderwerpen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zie ik ook los van elkaar hoor.... maar Mirri vroeg me waarom ik het een vreselijke vent/eikel vond
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef snellejelle het volgende:
Goedemorgen
Ik kan volgende week maandag bij nieuwe baan beginnen
goed gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef snellejelle het volgende:
Goedemorgen
Ik kan volgende volgende week maandag bij nieuwe baan beginnen
![]()
Mooi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef snellejelle het volgende:
Goedemorgen
Ik kan volgende volgende week maandag bij nieuwe baan beginnen
![]()
dankquote:
dank jequote:
Ik ga zaterdag nog een week op vakantiequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi.
Nog maar even genieten dan van een paar vrije dagen.
frankrijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga zaterdag nog een week op vakantie
Who needs a reisbureau?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
frankrijkof kon je geen reisbureau vinden
handig, probeer het eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Als ik hier op het dak ga staan, waai ik volgens mij in 1 keer naar de TU. Tering wat een wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |