Het kan allemaal aan de Barquote:Op maandag 8 januari 2007 18:04 schreef 4-elements het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken hier, ben ik niet gewend
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Het kan allemaal aan de Bar
Vandaag leuk sollicitatiegesprek gehad
vrijdag weer een andere.
V. je valt niemand lastig hè, die link bv die ik gaf is best een goed topic,ik lees er regelmatig ,want je leert er van als je net komt kijken zal ik maar zeggen. maar het is inderdaad aan jou .quote:Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]hoop dat het lukt
Wil jullie allemaal toch even bedanken voor het meeleven met mijn situatie... zal jullie er niet meer al te veel mee lastig vallen, weet wat me te doen staat... als er spectaculaire ontwikkelingen zijn horen jullie het meteen
succes!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Het kan allemaal aan de Bar
Vandaag leuk sollicitatiegesprek gehad
vrijdag weer een andere.
da's ook wel zo verstandig. die oude was toch koud geworden en ik denk niet dat opwrmen een goed idee is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:56 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, was mijn koffie hier gebleven.
Was hem al kwijt en dus maar nieuwe gehaald
Nou ja je weet nooit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
da's ook wel zo verstandig. die oude was toch koud geworden en ik denk niet dat opwrmen een goed idee is.
probeer het eens, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou ja je weet nooit.
De kwaliteit van de automatenkoffie is hier niet al te best. Misschien wordt het wel beter als je het een keertje opwarmt.
*jaloers*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
prrrrffffflllllllll![]()
ik zeg vanmiddag waarschijnlijk m'n werk op![]()
![]()
ik doe het sinds deze zomer. Zou eerst voor 6 weken zijn dus heb het wel lang uitgehouden.. Maar er is nu geen hol meer te doen en ik wil niet aan het lijntje gehouden worden. Heb nog niks anders..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*jaloers*
alweer? je hebt deze baan toch nog niet zo lang?
al iets anders?
Als je het er echt niet meer uit kan houden, en je het geld niet kei en keihard nodig hebt, is het op zich geen slecht idee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
prrrrffffflllllllll![]()
![]()
tsja, geld, ik wilde net een tropische vakantie gaan boeken komend weekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:27 schreef Bruce117 het volgende:
Als je het er echt niet meer uit kan houden, en je het geld niet kei en keihard nodig hebt, is het op zich geen slecht idee.
Snel wat anders zoeken dan.
*Jaloers isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tsja, geld, ik wilde net een tropische vakantie gaan boeken komend weekend![]()
maar ik ga toch![]()
dat kan ik me voorstellenquote:
Waar gaat de reis precies naar toe?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen![]()
ik heb er zo'n zin in, dat ik bijna jaloers ben op mezelf![]()
de reis gaat naar iets tropisch maar ik weet nog niet precies wat. Met m'n nieuwe vriendjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:45 schreef Bruce117 het volgende:
Waar gaat de reis precies naar toe?
Ga je alleen/familie/vriendin/nieuw vriendje?
jeeeeej!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
prrrrffffflllllllll![]()
![]()
jups, het gaat best goed.. met beetje mazzel kan ik straks kiezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
succes!
bent lekker bezig zo te zien
niet, ik herhaal niet naar Salou gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef MiLalaa het volgende:
heb je nog tropische tips, jelle? voor in mei
Cuba lijkt me super. Heeft dat geen last van orkaanseizoen? Nu het met Fidel al een tijd kantjeboord gaat, vind ik het misschien toch minder om erheen te gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef snellejelle het volgende:
niet, ik herhaal niet naar Salou gaan
verder ligt het aan je budget natuurlijk. Cuba misschien?
Bij tropisch stel ik me eigenlijk geen Salou voor. Denk dan eigenlijk meteen aan iets buiten europa op een mooi eilandje met hagelwit strand en palmbomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet, ik herhaal niet naar Salou gaan
verder ligt het aan je budget natuurlijk. Cuba misschien?
goed plan. Ik wil een multivlaaiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon zelf een bedrijfje opzetten.
snellekelle zoekt een baan, MiLalaa zoekt een baan en ook Wombcat was een tijdje geleden aan het soliciteren voor een nieuwe baan.
ben nog op zoek, heb nog twee sollicitaties lopen, bij eentje heb ik voor vakantie gesprek gehad, maar wordt 't denk ik niet, bij andere is de reactietermijn net afgelopen vorige week, dus ik verwacht eigenlijk binnenkort een uitnodiging voor gesprek. wat me nu eigenlijk zo goed uitkomt met dat sleutelbeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon zelf een bedrijfje opzetten.
snellekelle zoekt een baan, MiLalaa zoekt een baan en ook Wombcat was een tijdje geleden aan het soliciteren voor een nieuwe baan.
quote:Tip. Mocht het zover komen, laat dan de broodjes voor de lunch niet door wombcat op de fiets halen. Dat is echt een te hoog risico
Hurrycane season is niet in Meiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Cuba lijkt me super. Heeft dat geen last van orkaanseizoen? Nu het met Fidel al een tijd kantjeboord gaat, vind ik het misschien toch minder om erheen te gaan.![]()
Vrij zijn klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef MiLalaa het volgende:
nou, werk opzeggen is ook nog niet zo eenvoudig![]()
maar wss per de 22e vrij![]()
Actie! Goed plan! Succes met het vervolg!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef MiLalaa het volgende:
prrrrffffflllllllll![]()
![]()
dankjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Brahimov het volgende:
Actie! Goed plan! Succes met het vervolg!![]()
Volgens mij houdt MiLalaa het liever bij een kopje koffie, dat vindt ze al avontuurlijk genoegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Repect MiLalaa... goed dat je zo'n stap durft te zetten... als je een avontuurlijke vakantie wil kan ik je een rondreis door Ecuador van harte aanraden trouwens
nee joh! Lees je in! Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij houdt MiLalaa het liever bij een kopje koffie, dat vindt ze al avontuurlijk genoeg![]()
Respect!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef komrad het volgende:
oh, ik heb trouwens een hekel aan het te pas en te onpas (mis)bruiken van het modewoord respect
Niets persoonlijks hoor vulture, maar ik moet dat gewoon even iets van vinden
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef komrad het volgende:
oh, ik heb trouwens een hekel aan het te pas en te onpas (mis)bruiken van het modewoord respect
Niets persoonlijks hoor vulture, maar ik moet dat gewoon even iets van vinden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |