dopingcontrolequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef LedZep het volgende:
Tijd Voor Prestatieverhogendecaffeineachtigekoffiemiddelen![]()
epo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef LedZep het volgende:
Tijd Voor Prestatieverhogendecaffeineachtigekoffiemiddelen![]()
typen met een hand, dan krijg je dat soort dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef pfaf het volgende:
Goede titel!
wel even haakje gewijzigd, want dat is irritant
geen idee, maar ik zag opeens 999 staan, en toen ik een nieuwe moest openen werd ik baldadig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het niet leuk, dat aftellen, waarom zijn we niet verder gegaan met sportbar 79?
sorry ik ben er netquote:
Bridget had mijn hart gestolen toen ze bij TBYD moest huilen om die arme hondjes in een "asiel" in Roemenie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sorry ik ben er net![]()
en ik weet het antwoord helaas ook niet. Volgens mij vindt Katja Bridget gewoon niet leuk genoeg. En gelijk heeft ze.
kweet niet, kan het niet echt uitleggen, vind haar gewoon irritant over komen. Maar dat is misschien niet genoeg verklaring voor jou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef Mirri het volgende:
Bridget had mijn hart gestolen toen ze bij TBYD moest huilen om die arme hondjes in een "asiel" in Roemenie.
Wat is er mis met Bridget volgens jou?
Denk dat je deze vraag beter in een ander subforum kan vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Mirri het volgende:
Ok, ik weet dat ik nu een maffe vraag ga stellen, maar weet iemand hier wat nu uiteindelijk de reden was dat Bridget Maasland niet op het huwelijk van Katja Schuurman was? Hebben ze dat niet gevraagd aan Katja na afloop?
Ik ken Bridget verder niet zo goed. Maar zoals ik haar een keer zag leek ze mij een mooi persoon.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kweet niet, kan het niet echt uitleggen, vind haar gewoon irritant over komen. Maar dat is misschien niet genoeg verklaring voor jou?
Ja, maar daar is het al 10 jaar voorbij..het staat zo stom om daar een nieuw topic te beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk dat je deze vraag beter in een ander subforum kan vragen.
in de SC van SHO moet het wel kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het al 10 jaar voorbij..het staat zo stom om daar een nieuw topic te beginnen.![]()
'Not Guilty, Your Honor'quote:Op zondag 7 januari 2007 10:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
gisteren de frietktraam geplunderd in het ijsstadion?
We hebben wust en groenewold ook wel eens op de tribune gezien met een bakje friet.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
gisteren de frietktraam geplunderd in het ijsstadion?
donderdag operatiequote:Op zondag 7 januari 2007 10:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Not Guilty, Your Honor'![]()
hoe is het ermee?
Hier ook.. Nou ja, binnen dan...quote:
Au =quote:Op zondag 7 januari 2007 10:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
donderdag operatie
nog regelmatig van "au"
Vervelend zegquote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Hallo op deze klote zondag... heb ik me de hele week lopen opvreten over het inlichten van mijn ouders over mijn vriend... heb ik vandaag echt zo'n enorme ruzie met hem gekregen dat ik niet eens weet of ik nog wel een vriend heb
Hmmmm, behoorlijk klote.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Hallo op deze klote zondag... heb ik me de hele week lopen opvreten over het inlichten van mijn ouders over mijn vriend... heb ik vandaag echt zo'n enorme ruzie met hem gekregen dat ik niet eens weet of ik nog wel een vriend heb
ow, da's niet zo mooi.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef TheVulture het volgende:
kutquote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met die vriend dan? Waarom maak(te) je je druk over het inlichten van je ouders van deze vriend?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef TheVulture het volgende:
mijn ouders weten niet dat ik homo ben... had vandaag in gedachten om ze over mijn vriend in te lichten maar uitgerekend vandaag kregen we knallende ruzie... hij heeft me vanmiddag laten zitten omdat ie vannacht is doorgezakt en pas om 6 uur in bed lag... hij is zonder iets te laten weten niet op komen dagen en daar was ik zwaar pissed over... hij snapte dat weer niet... hoop gedoe en bonje...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat is er met die vriend dan? Waarom maak(te) je je druk over het inlichten van je ouders van deze vriend?
Lieve V. Ik zou als ik jou was ongeacht of je nu wel of geen verkering hebt , het vertellen aan je ouders , het zal je zelfvertrouwen versterken, bovendien zijn het voor jou belangrijke gevoelens dat toch eens zal uitkomen, doe jezelf een plezier en deel dit gevoel met je ouders, vergeet daarbij niet dat ze van je houden. blijf er niet te lang mee zitten lucht je hart.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn ouders weten niet dat ik homo ben... had vandaag in gedachten om ze over mijn vriend in te lichten maar uitgerekend vandaag kregen we knallende ruzie... hij heeft me vanmiddag laten zitten omdat ie vannacht is doorgezakt en pas om 6 uur in bed lag... hij is zonder iets te laten weten niet op komen dagen en daar was ik zwaar pissed over... hij snapte dat weer niet... hoop gedoe en bonje...
we hebben elkaar vanavond gesproken... hij heeft zijn excuses aangeboden en het is min of meer weer goed maar mijn ouders heb ik nu nog maar niks verteld... ik ben er weer super onzeker van geworden
Ja je hebt misschien ook wel gelijk... ze zullen mijn homo-zijn ook wel accepteren maar dan zullen ze op zijn minst vraagtekens zetten bij het soort relatie dat ik heb... ik ken hem in eerste instantie via internet, daarna msn, sms, bellen en toen zijn we gaan daten... hij woont twee uur hier vandaan, ze zullen het allemaal niet serieus nemen. Mijn ouders zijn nogal conservatief in dat soort dingen... die snappen dan niet dat ik niet op een jongen val die om de hoek woont... omdat ik weet dat ze met die kritiek komen wil ik gewoon dat ik de volledige steun van mijn vriend krijg als ik het moeilijk ga krijgen... en ik ben er nog niet van overtuigd dat hij me die kan geven... wil er sowieso nog eerst face-to-face met hem over praten want de lucht is niet helemaal geklaard...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef maril het volgende:
[..]
Lieve V. Ik zou als ik jou was ongeacht of je nu wel of geen verkering hebt , het vertellen aan je ouders , het zal je zelfvertrouwen versterken, bovendien zijn het voor jou belangrijke gevoelens dat toch eens zal uitkomen, doe jezelf een plezier en deel dit gevoel met je ouders, vergeet daarbij niet dat ze van je houden. blijf er niet te lang mee zitten lucht je hart.
lijkt mij ook het beste.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar misschien moet ik die twee dingen ook wel los zien... maar het blijft lastig als je voor je gevoel niemand hebt waar je volledig op kan terugvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |