Wat een schattig lachje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Check Sven in het publiek.
Die met de gele trui dus.
Dat was een meta-fipo dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat een slechte Fipo, zeg!
Ofzoquote:
ChOas is een oldbie! Een echte!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef babette21 het volgende:
choas, is dat zoiets als orginial?!
Dank jequote:
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef babette21 het volgende:
choas, is dat zoiets als orginial?!
Dan kan z'n username nog wel ongelukkig gekozen zijnquote:
Het leuke is dat ik ChOas eerder heb geregistreerd hier dan een of andere pjee die chaos heetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan kan z'n username nog wel ongelukkig gekozen zijn![]()
Erik!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer wedergekeerd!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoor er zijn Awards op te halen en Erik duikt weer op!!
Wat hip!quote:Wendy van Dijk Award User met de liefste opmerkingen
4 Tha_Erik
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
De meest veelbelovende user voor 2007:
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Tha-Erik
![]()
Geen nummers 2 en 3
Ik was genomineerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoor er zijn Awards op te halen en Erik duikt weer op!!
Ik snap de link met mij nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Check Sven in het publiek.
Die met de gele trui dus.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap de link met mij niet?
quote:
wie is die kerel op die ava eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Nu moet je het wel waar gaan maken he![]()
Ik haat hoge verwachtingen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu moet je het wel waar gaan maken he![]()
Waarom zeg je dan zoiets gemeensquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die kerel op die ava eigenlijk?
Wesley Sneijderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die kerel op die ava eigenlijk?
Omdat ik je liefheb.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets gemeens?
En, heb je het kunnen waarmaken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik was in 2004 'Meestbelovende user voor het komend jaar'.
Nee, de druk, mên!quote:
ze gebruiken daar gewoon elk jaar dezelfde ava's??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Wesley Sneijder
Ze hebben dit jaar geen nieuwe gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze gebruiken daar gewoon elk jaar dezelfde ava's??
Ik heb nog 3 uur en 55 minuten!quote:
Ja, want het origineel is toch zo'n album dat over de euro gaat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Suske en Wiske anno 2007
Is het heel erg als ik direct de naam van het echte album wist?
De europummel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:08 schreef Bupatih het volgende:
Ja, want het origineel is toch zo'n album dat over de euro gaat?
Die geilaards wachten net zo lang tot ik ook hen een persoonlijke PM ga sturenquote:
Nou, het was voral veel reizen, veel musiceren (spelling?), weinig vrije tijd. Het stinkt in China. Het is één grote toko, en het verschil tussen arm en rijk is heel groot. Mensen spreken geen Engels, behalve in grotere steden. In grotere steden word je vrijwel meteen als je uit de bus stapt belaagd door horlogeverkopers en bedelaars. Het verkeer is chaotisch en levensgevaarlijk voor mensen die wel denken dat er regels zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Eeeeeeerik, doe nou eens over China vertellen!!! Desnoods via pm..
Klinkt als een toffe belevenisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het was voral veel reizen, veel musiceren (spelling?), weinig vrije tijd. Het stinkt in China. Het is één grote toko, en het verschil tussen arm en rijk is heel groot. Mensen spreken geen Engels, behalve in grotere steden. In grotere steden word je vrijwel meteen als je uit de bus stapt belaagd door horlogeverkopers en bedelaars. Het verkeer is chaotisch en levensgevaarlijk voor mensen die wel denken dat er regels zijn.
De groep was fantastisch, heb een hele goede vriendschap ontwikkeld met iemand, en ik kon me goed vinden in de groep. Het was echt onvergetelijk en ik wil terug.
Heb je mijn e-mail nog gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef PeRi het volgende:
Erik.
Ja, met een orkest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat voor groep was het dan? Je ging toch met mensen van de...muziekvereniging?
Ja! Ik moest er bijkants een traantje van wegpinken. Ik ben zó blij dat je het tof hebt gehad. Ik wist het wel.quote:
"And this one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy"?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog een American Pie-Michelle-belevenis gehad?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:11 schreef Bupatih het volgende:
En doe je oude, vertrouwde avatar eens terug.
Overigens werd het de laatste twee dagen voor mij persoonlijk wel wat emotioneler.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! Ik moest er bijkants een traantje van wegpinken. Ik ben zó blij dat je het tof hebt gehad. Ik wist het wel.
Ik klarinet.quote:
Ik hoop je nog te spreken via de mail of een of ander ietwat persoonlijker communicatiemiddel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Overigens werd het de laatste twee dagen voor mij persoonlijk wel wat emotioneler.
Is een doelman niet iets meer voor jou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is een fagot niet meer iets voor jou?
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een doelman niet iets meer voor jou?
Nou, dan neem je tenminste niet altijd die schotten voor open doel.quote:
Ik vond hem anders bést leuk bedacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan neem je tenminste niet altijd die schotten voor open doel.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef Bupatih het volgende:
En je ondertitel, man!
De werkelijke reden is omdat ik vroeger net zoals mijn oom wilde zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond hem anders bést leuk bedacht.
Maar hoe kwam je er eigenlijk op om klarinet te gaan spelen?
't Is niet meteen het instrument waar ik aan zou denken als ik muziek wil maken.
Aha, oké.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De werkelijke reden is omdat ik vroeger net zoals mijn oom wilde zijn.
Waarom deed 'ie het eerst niet dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef babette21 het volgende:
m'n mp3-speler doet 't!!
zie je wel dat 't niet aan mij lag...![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Euhm, al bijna 11 jaar.
omdat diequote:
Kan/kon dat niet liggen aan je usb-'versie'? Dat je pc bijvoorbeeld enkel USB 1.0 aankan, terwijl je MP3-speler USB 2.0 heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat diekut-pc
dat programma maar half pakt... en omdat m'n usb-poort dienst weigerde...
maar op de pc van m'n pa gaat 't allemaal in 1x én 100x zo snel, dus ik ga hier voortaan wel zitten uploaden
dat kan, ik zeg alleen dat 'n niet aan míj lag (dus dat ik zelf niks fout deed)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Kan/kon dat niet liggen aan je usb-'versie'? Dat je pc bijvoorbeeld enkel USB 1.0 aankan, terwijl je MP3-speler USB 2.0 heeft.
Heb je zelf een oude pc?
Oh, maar dat zou ik dan ook meteen geloven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat kan, ik zeg alleen dat 'n niet aan míj lag (dus dat ik zelf niks fout deed)
ik heb 'n laptop uit '98 ofzo, dus da's niet bepaald high tech
anyway, ik ga huiswaarts.. en onderweg heel fout langs de McDrive![]()
![]()
Verdelgingsspray o.i.d.?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Hé! Wie heeft er hier wat tegen bar_rel?
Sven. En ik ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef MissBliss het volgende:
Wie kan mijn avatar en [afbeelding] samenvoegen?
En het liefst met dit effect: [afbeelding]
Gaat 1 van jullie het ook daadwerkelijk doen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat 1 van jullie het ook daadwerkelijk doen?
quote:
quote:
Van mij wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:15 schreef MissBliss het volgende:
Hij is te groot om up te loaden, mag ik die link blijven gebruiken?
Tofquote:
Sorry!quote:
quote:
Je bent lekker bezig!quote:
Hihi, ik heb laatstewoordvandezinnietlezeritus.quote:
Hihi, ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, ik heb laatstewoordvandezinnietlezeritus.
Verveel je je?quote:
Vanwaar die vraag zo out of the blue danquote:
Omdat hij vanavond komt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag zo out of the blue dan?
Hoe. Weet. Je. Dat.quote:
Ik weet alles, gekke Sven!quote:
Dat doe je inderdaad niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat denk jij nou?Alsof ik mijn vissen naar jullie ga vernoemen!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
En nu houd ik op.
Klaar!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga mijn aquarium schoonmaken! Want anders sterven Sven, niksan, Zhenar en Blupatih straks nog!
Dat zou wel een teken zijn dat je echt geen leven hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat denk jij nou?Alsof ik mijn vissen naar jullie ga vernoemen!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zou wel een teken zijn dat je echt geen leven hebt![]()
Het blijft bij jou niet bij het namen geven aan je vissen he? Zelfs de rode kruisjes noem je al Zhenar!quote:
Rode kruisjes? Waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het blijft bij jou niet bij het namen geven aan je vissen he? Zelfs de rode kruisjes noem je al Zhenar!
Je edit is te laat. Ik zal nu bij ieder plaatje dat niet laadt, gaan denken dat Ik Zhenar zie.quote:
Hoe houd je ze uit elkaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En dit is 'niksan'. Is ze niet prachtig?
Op de achtergrond zie je 'Sven'.
Schiet je toch niet veel mee op als ze identiek zijn en bewegen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik denk door ze namen te geven.![]()
Bedankt daar gaat mijn grapquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Schiet je toch niet veel mee op als ze identiek zijn en bewegen?
Tenzij ze elk hun eigen vissenkom/aquarium hebben natuurlijk
Ik moet zeggen dat ik al een paar weken niets geschreven heb.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoe bevalt het schrijverschap, DM?
Aha, ja ik ook niet. Wilde eerst nog meedoen aan die kerstverhalenwedstijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al een paar weken niets geschreven heb.
Toen ik eindelijk tijd had om het winnende verhaal te schrijven, was de deadline net verstreken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ja ik ook niet. Wilde eerst nog meedoen aan die kerstverhalenwedstijd.Maar toch maar niet
.
Ja ik vond "Kerst in de stad" wel een goed geschreven verhaaltje. Geloof dat die uiteindelijk niet eens echt mee mocht doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik eindelijk tijd had om het winnende verhaal te schrijven, was de deadline net verstreken...
Die ken ik niet!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik vond "Kerst in de stad" wel een goed geschreven verhaaltje. Geloof dat die uiteindelijk niet eens echt mee mocht doen.![]()
niksan zal het meest op de bodem zitten, aangezien het water daar het koudst is.quote:
En Sven zwemt achter haar om haar vissenbipsje te bewonderen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
niksan zal het meest op de bodem zitten, aangezien het water daar het koudst is.
Ja, hoor!quote:
Met mij ook wel hoor. Zo stage was alweer een jaar of 2 terugquote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoor!Met jou ook? Wat heb je allemaal gedaan enzo? De laatste keer liep je nog stage. En nu?
En jullie allemaal ?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met mij ook wel hoor. Zo stage was alweer een jaar of 2 terug. Daarna heb ik mijn MEM opleiding verneukt en nu werk ik voor een half jaar
![]()
Ja, de laatste keer dat je hier postte was meer dan 150 topics geleden. En daarvoor was het weer 200 topics geleden ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met mij ook wel hoor. Zo stage was alweer een jaar of 2 terug. Daarna heb ik mijn MEM opleiding verneukt en nu werk ik voor een half jaar
![]()
Ja klopt, Media en Entertainment Management!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat je hier postte was meer dan 150 topics geleden. En daarvoor was het weer 200 topics geleden ofzo.
MEM = Media & Entertainment Management?
Ik heb in de zomervakantie met een lookalike van je samengewerkt, trouwens!
Maar jij staat toch nog steeds voor iedereen?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat weet ík toch niet? [afbeelding]
Hij leek een beetje op jou.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja klopt, Media en Entertainment Management!
Een bar_rel look al like?! Bestaan die, ik dacht dat ik uniek was
![]()
Nu weet ik weer waarom ik je zo tof vond.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar jij staat toch nog steeds voor iedereen?![]()
Geweldigquote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij leek een beetje op jou.
Hoe stom is het trouwens dat ik in de zomer aan een Fok!ker moet denken die ik een jaar niet heb gesproken?![]()
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je zo tof vond.
quote:
Bar_rel !!quote:
Welke was dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding]
Je had later trouwens een nieuwe. Maar die sloeg niet echt aan. [afbeelding]
Kent 'ie jou wel?quote:
Elmaikelquote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kent 'ie jou wel?
Want vroeger -voor de operatie- heette je nog _bigmac_))))))))))))
Nou dat moest hij dus radenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kent 'ie jou wel?
Want vroeger -voor de operatie- heette je nog _bigmac_))))))))))))
Ja, dat weet ik niet meer. Maar daar deed je toen vrij hyper over! Alleen sloeg het niet aan.quote:
Ook nog ja ooit.quote:
bar_del, bar_lel...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Oh ik weet nog wel de kloon invasie hier.... iedereen mij nadoen pff![]()
![]()
Had ik ook even last vanquote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Oh ik weet nog wel de kloon invasie hier.... iedereen mij nadoen pff![]()
![]()
_Bigmac_ was omdat ik van dat bagger user imago af wou komen en Elmaikel was om andere redenenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Waarom verander je van naam Elmaikel, Bigmac, Canisifire![]()
Aha, zo. Vind Canisfire wel leukere naam, wat het ook mag betekenenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
_Bigmac_ was omdat ik van dat bagger user imago af wou komen en Elmaikel was om andere redenen![]()
Aha, ok ..hoi ik ben bar_relquote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kom pas sinds lente 2006 hier.![]()
quote:Geregistreerd op: donderdag 2 september 2004 @ 18:22
Hoi, ja ik ben Odysseuzzzquote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aha, ok ..hoi ik ben bar_rel
Ik zat hier tussen 2003- 2005 volgens mij
Ah, fotoboekquote:
Ja ik noem je wel...Ody ....oh dat klinkt lamequote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoi, ja ik ben Odysseuzzz.
Wat een kutnaam heb ik toch ook weer he?![]()
I Don't Like the Drugs (But the Drugs Like Me)quote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aha, zo. Vind Canisfire wel leukere naam, wat het ook mag betekenen![]()
Doet me denken aan drugs ofzo![]()
Kom je nu weer heel vaak op fokquote:
Ah zo,quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
I Don't Like the Drugs (But the Drugs Like Me)
Ja, ik zat altijd al op fok hoor het afgelopen jaar...en in GTST topics enzo, en in FILM ( alleen kijkenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik noem je wel...Ody ....oh dat klinkt lame![]()
Hind? Je was toch enorme fan van Hindquote:Op zondag 7 januari 2007 00:49 schreef Canisfire het volgende:
Welk tof wijf speelt er nu ook al weer een gastrol in van jonge leu op tv oost![]()
?
Hint: Ze is Twents en heel tof![]()
Dat was die nicht uit Rhoon niet ik !!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hind? Je was toch enorme fan van Hind?
Dat was BVO!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hind? Je was toch enorme fan van Hind?
Oh ja!!! MIssBliss!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was BVO!
En jij was toch enorme fan van ZOWIEE / MissBliss?
MARK?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik was fan van Wytske, die geeft ook hints.![]()
Daphne Bunskoek!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja!!! MIssBliss!!!!Leeft die nog
?
Geen idee trouwens Canisfire![]()
Ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja!!! MIssBliss!!!!Leeft die nog
?
Geen idee trouwens Canisfire![]()
Oh, ja die was ook Wytske-fan, hè.quote:
Het is wel nog steeds een hele mooie vrouw.quote:
Ja daarom, maar Ody wie ben je danquote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja die was ook Wytske-fan, hè.
Maar ik heb Mark03 hier ook al in tijden niet meer gezien.
Helaas, hun relatie overleef t zelfs stedentripjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Apuffhh ik maakte nog wel zo een goede kans![]()
Van na jou tijd dus. Ja ik moest er ook weer even inkomen toen ik weer terug kwam.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja daarom, maar Ody wie ben je dan?
Ja, ga maar teruglezen zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja daarom, maar Ody wie ben je dan?
Oh oh.. Nou dan pak ik me biezen alvastquote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van na jou tijd dus. Ja ik moest er ook weer even inkomen toen ik weer terug kwam.
Maar al die nieuwe personen begonnen gelijk met rot op en wat doe jij hier![]()
Behalve kikker dan![]()
Ik ga over 15 jaar met MissBliss trouwen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Apuffhh ik maakte nog wel zo een goede kans![]()
Maar over 15 jaar krijgt ze al rimpelsquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga over 15 jaar met MissBliss trouwen.
Ik ga NOOIT met MB trouwen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga over 15 jaar met MissBliss trouwen.
Hoofdfoto ? Moet je Knut een pm sturen . Ja je kan nu pm sturen op fokquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh oh.. Nou dan pak ik me biezen alvast![]()
Trouwens waarom kan ik me hoofdfoto niet verwijderen in me FoBo..Charisma Carpenter moet oprotten!
Over 15 jaar ziet ze er net zoquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar over 15 jaar krijgt ze al rimpels!!
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 15 jaar ziet ze er net zouit als Kristin Davis nu.
Oh ja daar geilde jij helemaal op...quote:
Doet ze wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Canisfire het volgende:
Bupa weet jij waarom Evelien hier niet meer post eigenlijk ?![]()
Nou rustig maar hoorquote:
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja daar geilde jij helemaal op...
Weet je ook nog waar ik op geilde of niet?
Wel héél erg weinig dan.quote:
quote:
Gelijk heeft zequote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
En jij geilde op Charisma Carpenter. En ZOWIEE.
[..]
Wel héél erg weinig dan.
Val Knut er mee lastig dan ! die is fobo mod geloof ikquote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef bar_rel het volgende:
Waarom wil me hoofdfoto uit me fotoboek niet weg...!
Ja nu niet meer, wel op ZOWIEE maar Charisma niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
En jij geilde op Charisma Carpenter. En ZOWIEE.
[..]
Wel héél erg weinig dan.
Wat heeft die bovenste flinke pruimen gekregen zegquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al ben ik zinds Sincity ook gevallen voor de charmes van Alexis Bledel
[afbeelding]![]()
![]()
Knut?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Val Knut er mee lastig dan ! die is fobo mod geloof ik![]()
duo korting met Katjaquote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat heeft die bovenste flinke pruimen gekregen zeg!
http://fotoboek.fok.nl/knutquote:
Dan had Canis dus toch een beetje gelijk met:quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze. Ik ga er binnenkort ook weer eens mee stoppen. Na XFA.
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Canisfire het volgende:
Bupa weet jij waarom Evelien hier niet meer post eigenlijk ?![]()
Heeft wel iets van Avrilquote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qikRcAiCtKM&mode=related&search=
Dat meisje uit deze clip, weet iemand wie dat is?
Jij snapt het.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef Canisfire het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5yOJtX0-Opo
Even stil is *****
Je hoeft gee afscheidstopic te verwachten hoorquote:
Avril Lavignequote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, tja ik ben helemaal niet thuis in dat soort dingen. Wat doet Avril?
http://www.youtube.com/watch?v=2UMTnWft744quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef Canisfire het volgende:
![]()
Even stil is *****
Watership down, nooit gezien..is het wat?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:25 schreef Canisfire het volgende:
![]()
Even stil is *****
Nee, dat snap ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hoeft gee afscheidstopic te verwachten hoor. Maar na XFA ben ik wel weer toe aan wat ontFOK!king
.
Ooit gezien toen ik veel te jong was om het te snappenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Watership down, nooit gezien..is het wat?
O zeker zo'n gestyled muziekdoosje?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Avril Lavigne
die maakt muziek
[afbeelding]
En ging van dit :
[afbeelding]
Naar dit :
[afbeelding]
Hehquote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooit gezien toen ik veel te jong was om het te snappen![]()
Zo van augustus tot eind decemberquote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.! Maar gewoon...
Wat onorigineel, trouwens.
Paltos is er recent ook mee gekapt.
Ik zat er een tijd lang aan te denken.
En nu jij.
Nee, laatst. Begin januari. (Paar dagen geleden dus!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo van augustus tot eind december? Dat je dacht, ze kunnen me de pot op, ik kijk niet meer op FOK!
?
Dat had ik ook.
yup al was het eerst een skater chick nu is het Paris Hilton accessoires voor op de Dinsdagquote:Op zondag 7 januari 2007 01:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O zeker zo'n gestyled muziekdoosje?![]()
Dat is ook echt het sneuste wat er isquote:Op zondag 7 januari 2007 01:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hoeft gee afscheidstopic te verwachten hoor.
O, ik weet dan wel zeker dat ze niet in die clip zit.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
yup al was het eerst een skater chick nu is het Paris Hilton accessoires voor op de Dinsdag
Schema van Paris :
Maandag: Birtney
Dinsdag Avril
Woensdag : Nicole
Donderdag Lindsay
Vrijdag: Hilary
Zaterdag: Kelly *Osbourne
Zondag: Mary Kate Olsen
Zhenar!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik een afscheidtopic zou doen komt Zhenar denk ik niet eens om me uit te lachen.
Nha, ik heb meer waardering voor "sterren" als ze iets kunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja die Paris vroeger waren zowel Hilary als Lindsay nog tof tot ze met haar omgingen![]()
Ik moet ook niets hebben van die rode loper artiesten hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik heb meer waardering voor "sterren" als ze iets kunnen..
Ja, als ze ook nog goed kunnen acteren vind ik het wel iets hebben. Maar dat zijn er niet zoveel geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik moet ook niets hebben van die rode loper artiesten hoor![]()
Paris kan best goed acteren...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, als ze ook nog goed kunnen acteren vind ik het wel iets hebben. Maar dat zijn er niet zoveel geloof ik.
Die eerste film van haar was toch wel oké?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, na House of Wax had ik toch meteen genoeg van haar gezien..
Ik was ook niet seriuesquote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, na House of Wax had ik toch meteen genoeg van haar gezien..
House of Wax was wel een coole film!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste film van haar was toch wel oké?
quote:
Nha, ik hou daar niet zo van. En qua slecht acteren viel ze idd niet zo op in die film omdat iedereen slecht acteerde.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
House of Wax was wel een coole film!![]()
Die wou ik een keer downloaden.. gewoon om te hebben weet je wel...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste film van haar was toch wel oké?
[afbeelding]
Ik heb 'm gedownload vanwege de flitsende verhaallijnen en het puike script!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die wou ik een keer downloaden.. gewoon om te hebben weet je wel...Maar ik kreeg alleen maar corrupt files
![]()
***** wel jammer dat ze die fles er niet gewoon in der doos stoptequote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die wou ik een keer downloaden.. gewoon om te hebben weet je wel...Maar ik kreeg alleen maar corrupt files
![]()
Ja, ik hoorde dat het einde een echte anti- climax heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb 'm gedownload vanwege de flitsende verhaallijnen en het puike script!
Have Fun!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zo tijd voor nog een biertje.
Van Ody die een biertje drinkt?!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier een stukje
http://www.pornotube.com/media.php?m=111805
Wat een engerd..quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier een stukje
http://www.pornotube.com/media.php?m=111805
Paris ?quote:
Ja, het triestequote:
Oh, is dat triest?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, het triesteeraan is dat ik het vandaag voor mijn computer zit te drinken. (ipv van voor de TV zoals de meeste mensen.
)
OP fok ! zijn er vast meer die het voor de pc dan de tv doen gok ik zoquote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, het triesteeraan is dat ik het vandaag voor mijn computer zit te drinken. (ipv van voor de TV zoals de meeste mensen.
)
Zij!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, wat een slechte kwalieteit weer zon filmpje. Ik dacht dat hun geld hadden?
In ieder geval geen 'hun'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |