Wat een schattig lachje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Check Sven in het publiek.
Die met de gele trui dus.
Dat was een meta-fipo dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat een slechte Fipo, zeg!
Ofzoquote:
ChOas is een oldbie! Een echte!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef babette21 het volgende:
choas, is dat zoiets als orginial?!
Dank jequote:
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:00 schreef babette21 het volgende:
choas, is dat zoiets als orginial?!
Dan kan z'n username nog wel ongelukkig gekozen zijnquote:
Het leuke is dat ik ChOas eerder heb geregistreerd hier dan een of andere pjee die chaos heetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan kan z'n username nog wel ongelukkig gekozen zijn![]()
Erik!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer wedergekeerd!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoor er zijn Awards op te halen en Erik duikt weer op!!
Wat hip!quote:Wendy van Dijk Award User met de liefste opmerkingen
4 Tha_Erik
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
De meest veelbelovende user voor 2007:
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Tha-Erik
![]()
Geen nummers 2 en 3
Ik was genomineerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoor er zijn Awards op te halen en Erik duikt weer op!!
Ik snap de link met mij nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Check Sven in het publiek.
Die met de gele trui dus.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap de link met mij niet?
quote:
wie is die kerel op die ava eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Nu moet je het wel waar gaan maken he![]()
Ik haat hoge verwachtingen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu moet je het wel waar gaan maken he![]()
Waarom zeg je dan zoiets gemeensquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die kerel op die ava eigenlijk?
Wesley Sneijderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die kerel op die ava eigenlijk?
Omdat ik je liefheb.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets gemeens?
En, heb je het kunnen waarmaken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik was in 2004 'Meestbelovende user voor het komend jaar'.
Nee, de druk, mên!quote:
ze gebruiken daar gewoon elk jaar dezelfde ava's??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Wesley Sneijder
Ze hebben dit jaar geen nieuwe gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze gebruiken daar gewoon elk jaar dezelfde ava's??
Ik heb nog 3 uur en 55 minuten!quote:
Ja, want het origineel is toch zo'n album dat over de euro gaat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Suske en Wiske anno 2007
Is het heel erg als ik direct de naam van het echte album wist?
De europummel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:08 schreef Bupatih het volgende:
Ja, want het origineel is toch zo'n album dat over de euro gaat?
Die geilaards wachten net zo lang tot ik ook hen een persoonlijke PM ga sturenquote:
Nou, het was voral veel reizen, veel musiceren (spelling?), weinig vrije tijd. Het stinkt in China. Het is één grote toko, en het verschil tussen arm en rijk is heel groot. Mensen spreken geen Engels, behalve in grotere steden. In grotere steden word je vrijwel meteen als je uit de bus stapt belaagd door horlogeverkopers en bedelaars. Het verkeer is chaotisch en levensgevaarlijk voor mensen die wel denken dat er regels zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Eeeeeeerik, doe nou eens over China vertellen!!! Desnoods via pm..
Klinkt als een toffe belevenisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het was voral veel reizen, veel musiceren (spelling?), weinig vrije tijd. Het stinkt in China. Het is één grote toko, en het verschil tussen arm en rijk is heel groot. Mensen spreken geen Engels, behalve in grotere steden. In grotere steden word je vrijwel meteen als je uit de bus stapt belaagd door horlogeverkopers en bedelaars. Het verkeer is chaotisch en levensgevaarlijk voor mensen die wel denken dat er regels zijn.
De groep was fantastisch, heb een hele goede vriendschap ontwikkeld met iemand, en ik kon me goed vinden in de groep. Het was echt onvergetelijk en ik wil terug.
Heb je mijn e-mail nog gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef PeRi het volgende:
Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |