Miles in deze top 100quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:45 schreef JelleS het volgende:
Bah. Ik schakel bij Miles Davis wel weer in.
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Heb jij de complete uitzending al ononderbroken gehoord, want anders is dat natuurlijk de grootste vorm van heiligschennis!
Heiden!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh U2 en voor de duizendste keer Pure Morning hoeft van mij niet zo
Het hele album is geweldig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef Norrage het volgende:
Oooh...Ik ken de Smashing Pumpkins niet maar dit is verrassend genoeg wel leuk! (meestal heb ik het niet zo op die bands....)
quote:
Niet het nummer van dit album wat ik zou kiezen trouwens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Q. het volgende:
Hierna dEUS. Ook tof.
hey daar ben ik ook wel eens geweest. Zaten er allemaal van die vieze hippies daar te blowen terwijl ze tegen andere stenen aan het hangen warenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
golfer bij het graf van Jim, afgelopen zomer![]()
Golfer lijkt wel de toeristguyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
golfer bij het graf van Jim, afgelopen zomer![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef Q. het volgende:
Ah, Coldplay, een mooi moment om even te gaan poepen.
Als Spinvis komt schakel ik even over naar 3FMquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef Q. het volgende:
Ah, Coldplay, een mooi moment om even te gaan poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |