Dat niet, maar niet op die toonquote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef bananenjus het volgende:
Er zijn wel meer mensen 14
Dus als ik over iemand van 19 praat is dat gelijk erg![]()
hehe indeedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef ryan_atwood het volgende:
haha, geweldig toppik dit
Dat mag alleen als je ouder bent? Eigenlijk mag dat nooit!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat niet, maar niet op die toon
maargoed.. laat maar..
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je ouder bent? Eigenlijk mag dat nooit!
Jij. En hij moet gelikt worden..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef jaspah het volgende:
wie heeft er een baard?
Zit je z'n hele berichtgeschiedenis na te checkenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Ohw.. wacht eens even.. we hebben te maken met een karate-kid
lool kom je uit Twelloquote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef jaspah het volgende:
zijn ze weer bezig? hebben ze weer gezegd dat ik een baard heb? zijn de mensen weer bezig?
ik dacht dat het afgelopen was! godverdomme zijn ze weer begonnen?
godver GOdverdomme
Ooo.. nee.. Ik had zn naam even op Google opgezocht.. Ook mooie foto's gevonden btwquote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Zit je z'n hele berichtgeschiedenis na te checken![]()
De beste man met baard kom ik bijna iedere zaterdag tegen in de stad (Deventer)..quote:
Utrecht? Groningen is veel beterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De beste man met baard kom ik bijna iedere zaterdag tegen in de stad (Deventer)..
Mja, woon nu in Utrecht, dus kom steeds minder in D'ter..
Hij is offline, dus hij zal niet posten...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Het kan trouwens zijn dat Antonio E. uit O. zijn eigen karate-foto's wil plaatsen.. Ik geef em een half uurtje
3 gezusters en als je echt wanhopig bent de blauwe engelquote:
hehe iddquote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
3 gezusters en als je echt wanhopig bent de blauwe engel![]()
Hij is 14.. vind ik niet zo leukquote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef donroyco het volgende:
He Kluup, wanneer duik je weer die fotoboeken in, in plaats van ons te laten zoeken
PREESEEEEEHEEENT!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:25 schreef seekfaM het volgende:
rapperdefappenklapper
Jullie hebben niet eens een station!!!1!1!eins!111quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef jaspah het volgende:
twello ja.. ach niet heel veel mis mee op zich
ja big city hoor.. we hebben zelfs een hemaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een station!!!1!1!eins!111
[edit]Kut[/edit]
Wij hier hebben ook geen stationquote:Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een station!!!1!1!eins!111
[edit]Kut[/edit]
mijn basisschool zat ook om de hoekquote:Op maandag 8 januari 2007 18:10 schreef Frederiqueske het volgende:
bij ons ook geen station,, dichtsbijzijnde station is 7 km van ons vandaan ofzo,,, wel 2 minuutjes lopen vanaf mijn school whehe![]()
nou nie zo wannabee bijdehand doen, zo klein ben ik nou ook weer niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
mijn basisschool zat ook om de hoek![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
![]()
Briljant, but true..quote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook iemand in groep 7 die was 1.73quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou nie zo wannabee bijdehand doen, zo klein ben ik nou ook weer niet...![]()
Sjoerd heeft gezoendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:26 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Kluup je bent al thuis, ik ben sjikker![]()
Mooi avondje hoor, Anne was goed te doen![]()
![]()
En ook een hertst![]()
Anne 6quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:26 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Mooi avondje hoor, Anne was goed te doen![]()
Zoeen Maikuuul naprater?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:18 schreef Zrtlrnc het volgende:
Zoeen SC topique?
Het is heul niet Anne 6quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Anne 6
Voor mij dan.. Voor jou Anne 1
D'r vriendin wilde donderdag wel met me afspreken, maar had al met die Helen afgesprokenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:31 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Het is heul niet Anne 6![]()
![]()
![]()
Ze was gewoon van mij![]()
Je fiets staat save op slot, ik denk dat ik zo het loodje ga leggen![]()
![]()
... maar eerst nog een hapje eten![]()
![]()
Ow doen we, met z'n vierenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
D'r vriendin wilde donderdag wel met me afspreken, maar had al met die Helen afgesproken
Skitterend,,
Mzzls, ik ga ook pitten..
Neen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoeen Maikuuul naprater?
Dude, hef jezelf op![]()
Heb 't niet zo op DP'tjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:33 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Ow doen we, met z'n vieren![]()
Bestetruste
![]()
VVMquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb 't niet zo op DP'tjes
Trio is wel ok, maar wel VVM
Vraag maar aan Luuksor, de ervaren man in deze, onie Luuksor?!
![]()
![]()
Ja, maar dan kan ik het nog wel leuk vinden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dude
Je lacht nou wel, maar jij bent gewoon nóg jonger![]()
Hier hoor ik toch te zeggen: No Comment? Maar mocht je vragen hebben, pm me maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb 't niet zo op DP'tjes
Trio is wel ok, maar wel VVM
Vraag maar aan Luuksor, de ervaren man in deze, onie Luuksor?!
![]()
![]()
ho es luukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hier hoor ik toch te zeggen: No Comment? Maar mocht je vragen hebben, pm me maar![]()
TM is een beste speler aan et worden onniedan? K moet binnenkort maar naar Utrecht komen, collegaatje van me heeft dr vriendje daar zitten, dus dat wordt prima gezellig!
tssquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef Luuksor het volgende:
Oh heb je hem ook weer hoor! None of your goddamn business vriendHahaha
Dat was het al geruime tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:31 schreef Frederiqueske het volgende:
en nu gaat het helemaal nergens meer over en is het SC geworden![]()
![]()
jij hebt ook niet veel te doen zo te zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef descendent1 het volgende:
Hebben jullie nou echt niets beters te doen op deze uren van de dag?![]()
Heul wel!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
jij hebt ook niet veel te doen zo te zien![]()
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heul wel!!Hier is een meesterwerk van een masterscriptie in de maak!
![]()
En wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen heb![]()
Bijlessen Nederlands zouden anders wel op zn plaats zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen heb![]()
ff bijkomen van een zware dag info opnemen weerquote:
snie nodig hoor hierrrrr kga geen abn proaten hierro dus nie lulluh whehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bijlessen Nederlands zouden anders wel op zn plaats zijn...
Weet je wel wat een scriptie isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bij welke tafel ben je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ff bijkomen van een zware dag info opnemen weeren straks huiswerk en hockeyen
![]()
quote:
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Elounda het volgende:
Ik heb best een leuk hoofd en aardig dikke tieten, maar ik ben geen 21(meer)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
Kluupkluup opzouten![]()
nou begin danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:14 schreef Luuksor het volgende:
Heej heej! Geen SC in Kluup topic zonder Kluup of mij!
wat is jouw relatie tot meneer kluuuk huppeldepup??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:20 schreef Luuksor het volgende:
[..]
HahaNoem maar een onderwerp, ik lul wel een end weg!
Jammer ik vond het wel leuk zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Schiet maar op, het topic is al bijna ten einde.
ooh zoo, ja mijn relatie tot hem.... kzag da berichtje op fok van hem toen hij zo wanhopig op zoek was naar een meisje op fokquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:24 schreef Luuksor het volgende:
Oud klasgenoten, zowel basis al middelbare school, daarnaast woonden we nog geen 200 meter van elkaar vandaan. En wat is jouw relatie tot Kluup?
Opletten hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaat hard ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |