VVMquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb 't niet zo op DP'tjes
Trio is wel ok, maar wel VVM
Vraag maar aan Luuksor, de ervaren man in deze, onie Luuksor?!
![]()
![]()
Ja, maar dan kan ik het nog wel leuk vinden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dude
Je lacht nou wel, maar jij bent gewoon nóg jonger![]()
Hier hoor ik toch te zeggen: No Comment? Maar mocht je vragen hebben, pm me maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb 't niet zo op DP'tjes
Trio is wel ok, maar wel VVM
Vraag maar aan Luuksor, de ervaren man in deze, onie Luuksor?!
![]()
![]()
ho es luukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hier hoor ik toch te zeggen: No Comment? Maar mocht je vragen hebben, pm me maar![]()
TM is een beste speler aan et worden onniedan? K moet binnenkort maar naar Utrecht komen, collegaatje van me heeft dr vriendje daar zitten, dus dat wordt prima gezellig!
tssquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef Luuksor het volgende:
Oh heb je hem ook weer hoor! None of your goddamn business vriendHahaha
Dat was het al geruime tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:31 schreef Frederiqueske het volgende:
en nu gaat het helemaal nergens meer over en is het SC geworden![]()
![]()
jij hebt ook niet veel te doen zo te zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef descendent1 het volgende:
Hebben jullie nou echt niets beters te doen op deze uren van de dag?![]()
Heul wel!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
jij hebt ook niet veel te doen zo te zien![]()
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heul wel!!Hier is een meesterwerk van een masterscriptie in de maak!
![]()
En wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen heb![]()
Bijlessen Nederlands zouden anders wel op zn plaats zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
goedzo en ik heb net heel de dag op school gezeten dus ik heb ook genoeg te doen gehad, dus nie zeggen dak niks te doen heb![]()
ff bijkomen van een zware dag info opnemen weerquote:
snie nodig hoor hierrrrr kga geen abn proaten hierro dus nie lulluh whehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bijlessen Nederlands zouden anders wel op zn plaats zijn...
Weet je wel wat een scriptie isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bij welke tafel ben je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ff bijkomen van een zware dag info opnemen weeren straks huiswerk en hockeyen
![]()
quote:
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Elounda het volgende:
Ik heb best een leuk hoofd en aardig dikke tieten, maar ik ben geen 21(meer)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
Kluupkluup opzouten![]()
nou begin danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:14 schreef Luuksor het volgende:
Heej heej! Geen SC in Kluup topic zonder Kluup of mij!
wat is jouw relatie tot meneer kluuuk huppeldepup??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:20 schreef Luuksor het volgende:
[..]
HahaNoem maar een onderwerp, ik lul wel een end weg!
Jammer ik vond het wel leuk zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Schiet maar op, het topic is al bijna ten einde.
ooh zoo, ja mijn relatie tot hem.... kzag da berichtje op fok van hem toen hij zo wanhopig op zoek was naar een meisje op fokquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:24 schreef Luuksor het volgende:
Oud klasgenoten, zowel basis al middelbare school, daarnaast woonden we nog geen 200 meter van elkaar vandaan. En wat is jouw relatie tot Kluup?
Opletten hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaat hard ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |