Je zit op Fok!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
menschen.. ik ben gewoon op zoek naar een goed gesprek
met een fotoboek??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
menschen.. ik ben gewoon op zoek naar een goed gesprek
Ik heb het ook niet over vanavondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je zit op Fok!
Iets klopt niet aan die 2 zaken![]()
(en het is geen hart voordat je dat grapje weer krijgt)
Ben dan duidelijk in je eisen... waar? wanneer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over vanavond![]()
Wheheh.. ik ga eraan werkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Biancavia het volgende:
Kluupkluup, die wc op die eerste foto kan écht niet hoor!
Gewoon.. 'een keertje' ergens lunchenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:51 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ben dan duidelijk in je eisen... waar? wanneer?
't is dat ik geen fobo heb, anders had je die van mij wel ff mogen checkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Gewoon.. 'een keertje' ergens lunchen![]()
ben een zeer beschaafde jongen![]()
Jij hebt niet eens foto's van jezelf in je foboquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Biancavia het volgende:
Kluupkluup, die wc op die eerste foto kan écht niet hoor!
Ik bedoel, ik zit alleen maar naar die wc te kijken en ik zag pas later dat je er zelf ook op stond.
Nee, maar wel van mijn wc!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens foto's van jezelf in je fobo![]()
Helaas.. ik ben dan waarschijnlijk nog teveel kind voor jequote:
Ik hoop dat ik ook zo'n schattig zoontje als jij krijgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Helaas.. ik ben dan waarschijnlijk nog teveel kind voor je![]()
Haal jij die schandalige usericon van je maar eens weg dwaasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef jaspah het volgende:
nou thuumass mijn fotoboek staat open voor een goed gesprek hoor
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo'n schattig zoontje als jij krijg.
Lik men baard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef jaspah het volgende:
nou thuumass mijn fotoboek staat open voor een goed gesprek hoor
ik maak eigenlijk nooi slidings.. maarja die jongen vroeg er gewoon omquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haal jij die schandalige usericon van je maar eens weg dwaas
Een overtreding van achter op een zwarte speler van Colmschate..
Fotoboek even gecheckt.. Ziet er ook o.k. uitquote:
Ik zit nog in de orientatie-fasequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef jaspah het volgende:
heb je nu een match thomas?
fuck.. was ik alweer vergeten wie dat wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De mijne. Ene Miss Honey staat erin. Echt iets voor jou.
Hoe kan die vetpappert vergeten...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
fuck.. was ik alweer vergeten wie dat was
Tssk je moest eens weten hoe fucking stoer mijn katten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Fotoboek even gecheckt.. Ziet er ook o.k. uit
Onze katten hier in het studentenhuis zijn wel stoerder trouwens..
Fritz en Ferdinand (waarvan Fritz een vrouwtje is trouwens)
hehe.. eeeeindelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, hier ben ik al
De mijne zijn zwart met 3 witte pootjes (en 1 zwartequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk je moest eens weten hoe fucking stoer mijn katten zijn.
Snuitjes zijn schattig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De mijne zijn zwart met 3 witte pootjes (en 1 zwarte) en Fritz heeft ook een witte snuit
![]()
Ik was gewoon al bijna gaan slapenquote:
Daar zal l niet bij zijn., Maar ik zal er 1 op je drinkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik was gewoon al bijna gaan slapen
Terwijl dit een historische ouderwetse fok-nacht kan worden zoals vroegah![]()
Die van mij zijn gewoon liefquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De mijne zijn zwart met 3 witte pootjes (en 1 zwarte) en Fritz heeft ook een witte snuit
![]()
De poes mij dan he?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
mits likkendaar hou ik niet van..
ach lik men baardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef jaspah het volgende:
heb ik de lik men baard rechten?
Ga je alweer dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar zal l niet bij zijn., Maar ik zal er 1 op je drinken
Je hoeft Q_B iig niet te likken, die komt toch nooit klaar, mooi makkelijk!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De poes mij dan he?!
Damn.. niveau![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hoeft Q_B iig niet te likken, die komt toch nooit klaar, mooi makkelijk!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]!!!
Gelukkig ging ik al weg
Ajuus![]()
Sex kan ook erg goed zijn zonder klaarkomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hoeft Q_B iig niet te likken, die komt toch nooit klaar, mooi makkelijk!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Sex kan ook erg goed zijn zonder klaarkomen![]()
![]()
Lekker onorgasmisch keuvelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Sex kan ook erg goed zijn zonder klaarkomen![]()
![]()
En damn.. ben opzoek naar een goed gesprek en iedereen 'dwingt' dit topic naar sex![]()
wedden dat je stiekum nog meelurkt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]!!!
Gelukkig ging ik al weg
Ajuus![]()
Ze blijven op MSN maar door lullenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
wedden dat je stiekum nog meelurkt?
Zie je wel!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ze blijven op MSN maar door lullen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Volgens mij had ik sjans mensen.. Dit topic roeleert, ik zeg het je..![]()
![]()
![]()
Ik houd alleen van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zie je wel!
Sjans je met iemand anders?![]()
En zo is het..quote:
Ehm...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En zo is het..![]()
!
Kan ik ook met een gerust hart slapen.
morgen weer zo'n topic!
Onee.. morgen ga ik uit in Utrecht, dan heb ik zo'n topic niet nodig
Zondagnacht dan!![]()
Onee.. Maandag tentamens![]()
Maandag-op-dinsdagnacht ben ik weer van de parij![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm...
WTF MOET JIJ MET ZON TOPIC ALS JE MIJ AL HEBT"?!
Die gast van 5 decemberquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:37 schreef jaspah het volgende:
wie heeft er eenbaard?
neem er nog 1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Damn, net nu het niveau was gestegen, daalde het meteen weer.
LIEVERD.. IK HEB JE DOOR DIT TOPIC!!!111!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm...
volgens mij was het een poging tot vreemdgaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm...
Tieten anyone?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat ik zoek:
- Vrouw
- 18 - 21 jaar
- Leuk hoofd
Bespaard me weer een hoop zoeken
Ik ben niet zo'n tietenman..quote:
Was een garpje natuurlijk om dr gerust te stellen.. ik zet mijn zoektocht gewoon voortquote:
volgens mij moet je de leeftijdscategorie dan wat verlagenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n tietenman..
Tuurlijk, mooi meegenomen hoor, maar val op toch echt op 't gezicht![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Was een garpje natuurlijk om dr gerust te stellen.. ik zet mijn zoektocht gewoon voort![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het is weer gestegen! Een hele pagina tot nu toe vrij!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Aventura het volgende:
Ik ben 7 jaar te oud, maar ik laat in mijn FB wel mijn poesje zien.
En een Daddy Cool T-shirt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Aventura het volgende:
Fobby Barrel!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:12 schreef Aventura het volgende:
Daddy Cool, wat een geweldig topic was dat. Verslavend.
Ohw.. je hoort zéker bij mijn 'oudere foksters' favorieten-lijstjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Aventura het volgende:
Lamme vingers had ik. En elke keer weer dat k*tnummer Daddy...Daddy Cool! moeten aanhoren...maar dat had je er voor over. Want winnen, dat was waar het om ging. En terecht. Het T-shirt zit me als gegoten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Fobby Barrel!
Uren, uren, uren achter elkaar... 6 schermpjes open... en gaan!
vertelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Aventura het volgende:
Dit beestje (en haar zusje) is verantwoordelijk voor het massale mod-ontslag van afgelopen zomer
Ja.. dat verhaal was me wel bekend..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef Aventura het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Merendeel is gedelete trouwens
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef Aventura het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Merendeel is gedelete trouwens
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:13 schreef Aventura het volgende:
Je mag die rooie wel opsturen.
heel kort dan:quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Aventura het volgende:
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.
Picjes van vandaag
Je verwent ze wel volgens mij.. Zien er vrij lui uit..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Aventura het volgende:
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.
Picjes van vandaag
zieligquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je verwent ze wel volgens mij.. Zien er vrij lui uit..
Die van ons lopen alleen in een gezamelijk kamertje waar we ook onze fietsen neerzetten.. Iedereen die er langs loopt geeft ze even een aai over de bol en that's it.. best zileig eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:35 schreef Aventura het volgende:
Dan is het evengoed nog wel zielig!! Waar kan ik ze ophalen
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ben allergisch voor katten
moet je nog niet slapen?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ben allergisch voor katten
neee dat mag je niet doenquote:
Ok, Ik draai het nekje wel gewoon omquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
neee dat mag je niet doen [afbeelding]
nee tis vakantie en ben alleen thuis dus kan doen wak wil nu whehe mijn zus en d'r vriend zijn uit dus komen pas laat thuisquote:
Ze zijn niet eens van mij.. dus nee.. ga ze niet verzuipenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee tis vakantie en ben alleen thuis dus kan doen wak wil nu whehe mijn zus en d'r vriend zijn uit dus komen pas laat thuis
en je brengt ze maar naar een dierenasiel, je mag ze niet verdrinken is zielig... [afbeelding]
aan ALLE huisdieren??? hoe komt da??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens van mij.. dus nee.. ga ze niet verzuipen
Neemt niet weg dat ik best wel een hekel heb aan huisdieren
Ging om een affaire die hier al eerder benoemd was..quote:
ik ben denk ik te druk bezig met andere dingen.. ik vergeet ze gewoon en dat vind ik zielig..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:55 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
aan ALLE huisdieren??? hoe komt da??
wat denk je?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:00 schreef MmadviewW het volgende:
maareh meende die 'boebiedoe' dat dan serieus![]()
![]()
ah ok goed gedaan Aventuraquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ging om een affaire die hier al eerder benoemd was..
Een user wilde onder het mom van 'kom mijn katjes halen anders verzuip ik ze', zijn katjes weggeven aan een fokker.. Dat vonden een aantal modjes niet kunnen, maar de admins (oppermodjes) vonden van wel. En toen hebben de modjes dingen gepost die geheim moesten blijven en werden ze geband..
Aventura heeft de katjes trouwens nu waarom het ging..
neem dan een slang ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:58 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ik ben denk ik te druk bezig met andere dingen.. ik vergeet ze gewoon en dat vind ik zielig..
Honden vind ik overigens ronduit smerig.. Katten opzich wel ok, maar ik wil er niet voor zorgen.. We hadden altijd een konijn, mja, hok schoonmaken is ook weer zo'n gedoe.
Wat heb ik nou aan zo'n ding? Als ze er nou nog een beetje lief uit zagen ofzo?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
neem dan een slang ofzodie heeft aan 1 keer per week genoeg
en is nog een mooi dier ook
wij hebben er 9 ofzo whehe
9 slangenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
neem dan een slang ofzodie heeft aan 1 keer per week genoeg
en is nog een mooi dier ook
wij hebben er 9 ofzo whehe
dat is en ruig beestje maar heeft wel enorm veel zorg nodig dus is niks voor jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:06 schreef Kluupkluup het volgende:
btw.. En gekko vind ik dan wel weer een cool reptielletje
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:10 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Nice
wat vind je van mijn goudvis?
[afbeelding]
Zo!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dat is en ruig beestje maar heeft wel enorm veel zorg nodig dus is niks voor joumaar als je zoiets wilt
dan kan je beter een baardagaam nemen
die zijn cool
hebben wij ook whehe
??? waar heb jij het nou weer over??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zo!
Dát is nog eens een fotoboek!
Ik zou er bijna rechts van gaan stemmen,.
.
hij doelt op de vvdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
??? waar heb jij het nou weer over??![]()
Mooi dierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef Frederiqueske het volgende:
dit is mijn Baardagaam
[afbeelding]
keilief en je kan d'r pakken en al doet niks
ze eet uit je hand
![]()
![]()
papa stemt VVD waarschijnlijkquote:
Dit is wel neukbaar voor jou denk ik. http://fotoboek.fok.nl/user/sophie24quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat ik zoek:
- Vrouw
- 18 - 21 jaar
- Leuk hoofd
Bespaard me weer een hoop zoeken
pfff wat heb dat nou met mijn fobo te maken... pffffquote:
kiek nog 1fotoquote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
pfff wat heb dat nou met mijn fobo te maken... pffff
[..]
kiek nog 1foto
[afbeelding]
jajajajajaja en STIK LIEFwij hebben ook kameleons
maar die moet je niet tevaak pakken
[afbeelding]
![]()
![]()
Behalve dat je in je main photo de drie hotshots van voornoemde partij hebt staan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef Frederiqueske het volgende:
goede tip!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is wel neukbaar voor jou denk ik. http://fotoboek.fok.nl/user/sophie24
Heb ik dr ook op gewezen maar ze is alleen thuisquote:
ik ben alleen thuisquote:
TVP,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Echt mooie beestenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
[..]
kiek nog 1foto
[afbeelding]
jajajajajaja en STIK LIEFwij hebben ook kameleons
maar die moet je niet tevaak pakken
[afbeelding]
![]()
![]()
oh ja da's waar whehe ja ik kijk nooit in mun fobo ben er gebanned whehehe was ff vergeten dak die foto veranderd had in hun whehequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Behalve dat je in je main photo de drie hotshots van voornoemde partij hebt staan?
Joh, ik zou het niet weten!
Snel!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben alleen thuisdus lekker hard muziek draaien whehe maar ik ga zo
zeur
Heeft een vriendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
ja maar is nog ff tijdelijk whehe ze krijgen een hele grote ruimte straksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Echt mooie beesten& mooie leefruimte hebben ze
![]()
Nou ja, het zijn natuurlijk drie uitermate professionele politici!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh ja da's waar whehe ja ik kijk nooit in mun fobo ben er gebanned whehehe was ff vergeten dak die foto veranderd had in hun whehe
Tsk, daar voel je niets van,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heeft een vriend
Extra puntje dan toevoegen:
- MOET vrijgezel zijn
Nicequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:27 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar is nog ff tijdelijk whehe ze krijgen een hele grote ruimte straksmaar de verbouwing is nog bezig
ik weet niet of ze vrijgezel is maar Twinky van de crew??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heeft een vriend
- MOET vrijgezel zijn
Dude. Je hebt al zo'n typische kuiltjes smoel waar iedere snol van d'r bureaustoel glijdt en alsnog heb je "hulp" nodig door middel van fotoboeken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heeft een vriend
- MOET vrijgezel zijn
ja daar moeten ze ook vanaf blijven eejquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn natuurlijk drie uitermate professionele politici!
En paps zou het besterven als er aan z'n hypotheekrenteaftrek () getornd zou worden!
In ieder geval thumbs up voor de fotograaf!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik weet niet of ze vrijgezel is maar Twinky van de crew??misschien iets voor jou
ze is knap
kijk maar
[afbeelding]
Tis toch niet zo'n halve gothic he?1 die naar college's jurken uit 1734 draagtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik weet niet of ze vrijgezel is maar Twinky van de crew??misschien iets voor jou
ze is knap
kijk maar
[afbeelding]
http://fotoboek.fok.nl/Twinkyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tis toch niet zo'n halve gothic he?1 die naar college's jurken uit 1734 draagt
Achja.. Men verlangt altijd naar meer en beter hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude. Je hebt al zo'n typische kuiltjes smoel waar iedere snol van d'r bureaustoel glijdt en alsnog heb je "hulp" nodig door middel van fotoboeken?
Godkolere; ik dacht dat ik op mentaal vlak afstotend was.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja daar moeten ze ook vanaf blijven eej![]()
Neen. Je bent gewoon keihard mentaal afstotend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Achja.. Men verlangt altijd naar meer en beter he![]()
da's toch cute whehehequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen. Je bent gewoon keihard mentaal afstotend.
Je stottert en kotst bij ieder vrouwlijk contact. Hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Twinky vind ik maar een opmaakpopje :'{ Veel aan gephotosoept ook, is echt zo'n tegenvallertje in het echt volgens mij
(eeh euh.. Twink, maar je dit lezen, je kan me altijd mailen of bellen hoor mocht je het er niet mee eens zijn)
ooof, zij is knap hoor....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Twinky vind ik maar een opmaakpopje :'{ Veel aan gephotosoept ook, is echt zo'n tegenvallertje in het echt volgens mij
(eeh euh.. Twink, maar je dit lezen, je kan me altijd mailen of bellen hoor mocht je het er niet mee eens zijn)
Trouwens:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Geb. Datum 12-08-1989
Honda-fans zijn bij voorbaat verdacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:36 schreef Frederiqueske het volgende:
je kan ook IJSMEISmaar ja die heeft wel iemand whehe of het moet over zijn maar dat weet ik niet zeker
lol ik dacht dat ze ouder wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trouwens:
[..]
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Check!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat ze wellicht model had gestaan voor de Mona Lisa.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ik dacht dat ze ouder was
Curacao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Moet jij niet is gaan slapen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Curacao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEHEEEEEEEEEEEEEE voor de 5de keer,,,, ik ben alleen thuis nu dus ik kan het eindelijk eens LAAT makenquote:
Vergelijkbare sentimenten spookten door mijn hoofd toen ik Frederiqueske d'r fotoboek bekeek,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:43 schreef Croupouque het volgende:
Ach, stotteren is zo erg toch niet? In sommige situaties zou ik dolgraag willen dat ik stotter, dan was ik tenminste niet zo snel uitgeluld.
Ik heb ook een drankprobleem iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tering!
Dat stotteren is echt het minste van je problemen!
Idd.. paar maandjes vertoeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Curacao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag 'VVD', een foto van Rita Verdonk en had genoeg gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vergelijkbare sentimenten spookten door mijn hoofd toen ik Frederiqueske d'r fotoboek bekeek,.
We hebben inderdaad te maken met een jeugdig rechts radikaaltjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag 'VVD', een foto van Rita Verdonk en had genoeg gezien.
benk ook geweest vorig jaarquote:
Stille hints werkten niet, ronduit directe hints wilden ook niet doorkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
NEEEEHEEEEEEEEEEEEEE voor de 5de keer,,,,
Uitermate gunstig dat ze voorlopig nog niet mag stemmen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
We hebben inderdaad te maken met een jeugdig rechts radikaaltje![]()
je doet net alsof je van me af wiltquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stille hints werkten niet, ronduit directe hints wilden ook niet doorkomen.
Wat is er nodig om de boodschap over te brengen? Lichtsignalen? Postduiven? Complete oud-communistische parade's waarbij duizend Aziatische acrobaten met hun lichaam 'GA WEG' vormen?
Daar kon ik gelukkig nog net doorheen prikken (quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag 'VVD', een foto van Rita Verdonk en had genoeg gezien.
een simpele 'ban' will do the jobquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stille hints werkten niet, ronduit directe hints wilden ook niet doorkomen.
Wat is er nodig om de boodschap over te brengen? Lichtsignalen? Postduiven? Complete oud-communistische parade's waarbij duizend Aziatische acrobaten met hun lichaam 'GA WEG' vormen?
is niet net alsofquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je doet net alsof je van me af wilt
dat strand vlakbij willemstad.. ojaaaaaaaaaa..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
benk ook geweest vorig jaarvlakbij willemstad dat strand
was wel leuk daar
nou jaaaaaaa, ik hou het nog een beetje levendig hierroquote:
Rutte was er "met z'n lieve snoetje" geen steek mee opgeschoten,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uitermate gunstig dat ze voorlopig nog niet mag stemmen.
MAMBO heb ik het over...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat strand vlakbij willemstad.. ojaaaaaaaaaa..Ieder strand ligt daar vlakbij willemstad meissie
Gelukkig zijn je ouders niet thuis,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou jaaaaaaa, ik hou het nog een beetje levendig hierro![]()
![]()
het is 14quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je ouders niet thuis,!
Heb je paps' drankenkabinet al geplunderd?
lol nee, ik lust geen alcohol whehe, maar mun zus zal wel zo thuiskomen dus dan ist gedaan met de pret whehe muziek weer zachter enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je ouders niet thuis,!
Heb je paps' drankenkabinet al geplunderd?
16 jan pas dus nog 13 whehequote:
So?quote:
het kind..quote:
Wait, that didn't come out right,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
So?
Durf je hier publiekelijk te verkondigen dat jij voor je veertiende nog nooit stiekem een nipje van paps' cognac hebt genomen?
Op m'n 13e dronk ik nog gewoon roosviceequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
So?
Durf je hier publiekelijk te verkondigen dat jij voor je veertiende nog nooit stiekem een nipje van paps' cognac hebt genomen?
Dus? Dat doe ik nog steeds,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Op m'n 13e dronk ik nog gewoon roosvicee
7up, cassis, colaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Op m'n 13e dronk ik nog gewoon roosvicee
rijkelui's kotertje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:57 schreef cerror het volgende:
Een dertien jarige muts die vvd in d'r sig heeft en zo laat post.
Ik ruik kloon maar hey, ik heb het wel vaker vaut.
Ik heb een paar potentieeltjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:59 schreef MmadviewW het volgende:
NU de hamvraag, heb je nou al een chick dankzij dit topic?
Toeval dat haar XFire account op dezelfde dag als haar FOK! account is aangemaakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:57 schreef cerror het volgende:
Een dertien jarige muts die vvd in d'r sig heeft en zo laat post.
Ik ruik kloon maar hey, ik heb het wel vaker vaut.
Ik zou er een aparte msn-indeling voor maken, met groepen varierend van 'Friends-zone, al strip ik naakt voor de cam' tot 'Waarom zit ik in godsnaam nu achter de pc als dat daar zit?"!quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou er een aparte msn-indeling voor maken, met groepen varierend van 'Friends-zone, al strip ik naakt voor de cam' tot 'Waarom zit ik ik in godsnaam nu achter de pc als dat daar zit?"!
Hey, ik insinueer niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toeval dat haar XFire account op dezelfde dag als haar FOK! account is aangemaakt?![]()
is dat zo??? geen idee wanneer ik die aangemaakt hebquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toeval dat haar XFire account op dezelfde dag als haar FOK! account is aangemaakt?![]()
Mocht je die dag voor het eerst op Internet, dat je meteen overal registreerde.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:04 schreef Frederiqueske het volgende:
is dat zo??? geen idee wanneer ik die aangemaakt heb![]()
Doeiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:00 schreef Kluupkluup het volgende:
ik ga slapen menschen.. het was weer een mooi ouderwetz nachtbagger-nachtje zoals ze alleen in de conflict-bagger-tijd gemaakt konden worden..
Jij met die username die mij teveel moeite kost om na te typen jijquote:
geeeeeeeeeeeeeeeen idee, ik weet wel dat iemand op msn mij op fok wees maar ik dacht dat ik al eerder x-fire had off eerder fok dan x-fire,,, maja schijt aan. heb jij x-fire danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mocht je die dag voor het eerst op Internet, dat je meteen overal registreerde.![]()
hahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeeeeeeen idee, ik weet wel dat iemand op msn mij op fok wees maar ik dacht dat ik al eerder x-fire had off eerder fok dan x-fire,,, maja schijt aan. heb jij x-fire dancssen?? hahaha
Hendig hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij met die username die mij teveel moeite kost om na te typen jij.
ik pwn je gek, want ik ben l44t h4x0rquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeeeeeeen idee, ik weet wel dat iemand op msn mij op fok wees maar ik dacht dat ik al eerder x-fire had off eerder fok dan x-fire,,, maja schijt aan. heb jij x-fire dancssen?? hahaha
hou het ff verstaanbaar haha, zo vaak speel ik nie whehequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
ik pwn je gek, want ik ben l44t h4x0r![]()
Ik speel geen CSS, enige game die ik speel is Pro Evolution Soccer 6.![]()
Daarnaast is CSS zwaar overgewaardeerd in termen van opmaak,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speel geen CSS, enige game die ik speel is Pro Evolution Soccer 6.![]()
Whehe, ik zei opmaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarnaast is CSS zwaar overgewaardeerd in termen van opmaak,.
Als je CSS speelt moet je die termen toch kennen, of ben je n00b daar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hou het ff verstaanbaar haha, zo vaak speel ik nie whehe
soccer is voetbal, da vink niks aan whehe kan je dat ook online doen dan???
blijf nou gewoon, anders word het saai hierquote:
hahaha nou er zijn wel sites waar je dat kunt doen whehehequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hou het ff verstaanbaar haha, zo vaak speel ik nie whehe
soccer is voetbal, da vink niks aan whehe kan je dat ook online doen dan???
ik speel soms 1 keer in de 3 weken ofzo hoor haha ik speel meer Seaworld Tycoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als je CSS speelt moet je die termen toch kennen, of ben je n00b daar?![]()
PES speel ik alleen maar online, er is een speciale FOK! group.![]()
Moet je dan een levensgroot aquarium bouwenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:14 schreef Frederiqueske het volgende:
ik speel soms 1 keer in de 3 weken ofzo hoor haha ik speel meer Seaworld Tycoon
Ben je nog nooit in Seaworld geweest??? Is gewoon een groot dierenpark wat je opzet alleen waterdieren dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Moet je dan een levensgroot aquarium bouwen![]()
Is dat niet de reden dat de passmailer is uitgevonden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:17 schreef cerror het volgende:
Metronoom wil een oom om een fantoom te converteren tot een nepusert.
En zo kom je dus bij de VVD.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in Seaworld geweest??? Is gewoon een groot dierenpark wat je opzet alleen waterdieren dusen je maakt een heel pretpark erbij, allerlei attracties en je moet de mensen tevreden stellen en geld verdienen
awards voor je park halen
is leuk hoor
Rollercoaster tycoon is ook leuk en Zoo2 tycoon, die spellen speel ik heel vaak
![]()
![]()
Oh, je bedoelt [willekeurig_welke_atractie] tycoon!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in Seaworld geweest??? Is gewoon een groot dierenpark wat je opzet alleen waterdieren dusen je maakt een heel pretpark erbij, allerlei attracties en je moet de mensen tevreden stellen en geld verdienen
is leuk hoor
![]()
![]()
Ik mis de tijd dat meisjes gewoon al hun onzin-meninkjes in gedrochten der kneuterigheid als deze:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
is leuk hoor
![]()
![]()
hahaha ik heb wel een vriendenboekje maar van Garfieldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat meisjes gewoon al hun onzin-meninkjes in gedrochten der kneuterigheid als deze:
[afbeelding]
propten, zodat ze daarna nooit meer een reden hadden om te denken dat ze íets bij kunnen dragen aan een gesprek..
Maak nou niet de fout om te denken dat het hier daadwerkelijk om een 'gesprek' gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:21 schreef Nosh het volgende:
[...]
dat ze iets bij kunnen dragen aan een gesprek.
Garfield is niet jouw vriend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:23 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hahaha ik heb wel een vriendenboekje maar van Garfield
Louisesque komt zo online, begrijp ik?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:30 schreef Frederiqueske het volgende:
damn mun zus komt thuis.......... tot straks doei doei![]()
Die is 11.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Louisesque komt zo online, begrijp ik?
ja nou en kan da nie dan?? mijn ouders stemmen vvd, mijn zus en d'r vriend stemmen vvd en mijn oom zit in de tweede kamer voor de vvd maar ik zeg nie wiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:31 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe kom je in godsnaam op VVD. je bent 13.
nie zo stom doen, nee zij heet nie zo nee,,,, marie-jeanne heet zequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Louisesque komt zo online, begrijp ik?
Je hebt niet eens 5 uur geslapen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:34 schreef Frederiqueske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |