Je zit op Fok!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
menschen.. ik ben gewoon op zoek naar een goed gesprek
met een fotoboek??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
menschen.. ik ben gewoon op zoek naar een goed gesprek
Ik heb het ook niet over vanavondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je zit op Fok!
Iets klopt niet aan die 2 zaken![]()
(en het is geen hart voordat je dat grapje weer krijgt)
Ben dan duidelijk in je eisen... waar? wanneer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over vanavond![]()
Wheheh.. ik ga eraan werkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Biancavia het volgende:
Kluupkluup, die wc op die eerste foto kan écht niet hoor!
Gewoon.. 'een keertje' ergens lunchenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:51 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ben dan duidelijk in je eisen... waar? wanneer?
't is dat ik geen fobo heb, anders had je die van mij wel ff mogen checkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Gewoon.. 'een keertje' ergens lunchen![]()
ben een zeer beschaafde jongen![]()
Jij hebt niet eens foto's van jezelf in je foboquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef Biancavia het volgende:
Kluupkluup, die wc op die eerste foto kan écht niet hoor!
Ik bedoel, ik zit alleen maar naar die wc te kijken en ik zag pas later dat je er zelf ook op stond.
Nee, maar wel van mijn wc!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens foto's van jezelf in je fobo![]()
Helaas.. ik ben dan waarschijnlijk nog teveel kind voor jequote:
Ik hoop dat ik ook zo'n schattig zoontje als jij krijgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Helaas.. ik ben dan waarschijnlijk nog teveel kind voor je![]()
Haal jij die schandalige usericon van je maar eens weg dwaasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef jaspah het volgende:
nou thuumass mijn fotoboek staat open voor een goed gesprek hoor
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo'n schattig zoontje als jij krijg.
Lik men baard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef jaspah het volgende:
nou thuumass mijn fotoboek staat open voor een goed gesprek hoor
ik maak eigenlijk nooi slidings.. maarja die jongen vroeg er gewoon omquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haal jij die schandalige usericon van je maar eens weg dwaas
Een overtreding van achter op een zwarte speler van Colmschate..
Fotoboek even gecheckt.. Ziet er ook o.k. uitquote:
Ik zit nog in de orientatie-fasequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef jaspah het volgende:
heb je nu een match thomas?
fuck.. was ik alweer vergeten wie dat wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De mijne. Ene Miss Honey staat erin. Echt iets voor jou.
Hoe kan die vetpappert vergeten...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
fuck.. was ik alweer vergeten wie dat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |