Ze krimptquote:Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef DarkElf het volgende:
eef slaapt alleen maar op het moment, is dunnig, pierig, snurkt hard, gilt in haar slaap en is benauwd.
(maar wil ook nog elke dag even naar buiten, knuffelt, wil lekkere dingen eten en komt er 's avonds gezellig bij)
maar poseren lukt ff niet. Het viel me wel op gisteravond dat haar mandje waar ze al jaren in slaapt en die ze eerst vulde, nu net tot de helft vult, dus ze is echt verandert.
Wat een lieverd,daarom wil ik buiten mijn vier katten een rood kitten erbij in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:16 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Nu heel lief, maar de laatste tijd vooral heel stout! Ze is nu 6 maanden en drukker dan ooit! Ze raast door het hele huis, gooit alles omver, maar is ook heel aanhankelijk. Elke morgen krabbelt ze vanaf een uur of 6 aan mijn slaapkamerdeur. Als ik opendoe, kruipte ze behoedzaam op mijn nek en vlijt zich der omheen, met d'r neusje in mijn oor. Om gek van te worden! Maar als je haar zo ziet liggen maakt het allemaal niks meer uit.
wat een heerlijke foto,s heb je geplaats ,hier smelt ik vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef prupke het volgende:
hier ons Fokke (die opgekrulde poes) en ons nolleke (langharig stuk tuig )
[afbeelding]
fokke is zo lief..ze komt bij je liggenen al helemaal als je pijn hebt of verdriet. echt een knuffeldoos is het. Maar ja het is een meid he
dan ons nol!! echt een ex kater die je wel achter het behang kan plakken!
meneer gooit alles in de waterbak wat hij maar kan vinden : sokken , doosje met snoepjes, dekbedovertrek ( die in de kast lag , maar ons sukke is net houdinie , die krijgt elke kast open) shagbuilen, elastiekjes enz....
En nol weet dat hij die dingen niet mag doen en hij weet ook dat als ik hem roep dat hij fout is (meneer gaat dan altijd plat op de buik liggen en komt naar me toe gekropen met de blik in zijn ogen : hey ik was aleen maar ff leuk aan het spelen en ik zal het noooooooit meer doen )
Voordeel van Nol : je kan er alles mee doen
[afbeelding]
hoi MissBliss, met wat voor camera heb je die foto`s gemaakt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook een rooie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto's maken
En nu ga ik hem naar binnen halen want hij heeft vast alweer ruzie met diezwart-witte
uit de buurt...
Toffe naam!quote:
Onze Garfield ook, die hoor je vanaf kilometer ver aankomen, en ze bek staat ook nog eens open tijdens het ronken, waardoor het geluid versterkt wordtquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Toffe naam!![]()
Zo zou ik die van mij ook moeten noemen, het is net een oude diesel die aanslaat![]()
Aww Duchess, wat zieligquote:Op zondag 10 december 2006 18:26 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Bengel is niet meer![]()
Hij viel om en stierf aan een hartaanval. We hebben hem maar heel kort gehad helaas.![]()
Ghehehehe bril staat goed hoorquote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef prupke het volgende:
Nol met zonnebril
[afbeelding]
alleen is de bril net iets te breed voor hem
Deze foto's zijn genaakt door mn vriend, met een Nikon D2Xquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:12 schreef ellos het volgende:
[..]
hoi MissBliss, met wat voor camera heb je die foto`s gemaakt?
die onderste is cutequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:29 schreef Aventura het volgende:
De poezemeisjes bij Aafje op schoot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi !quote:Op zondag 7 januari 2007 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Awww, hoe komt latifa aan dat scheurtje in haar oor?
Oh en hoi![]()
.
Dat hadden wij dus ook gehoord, maar volgens de dierenarts is dat toch niet waar en zijn ze niet onvruchtbaarder dan andere poezen. Bovendien zijn die 2 van ons allebei van een rode moeder, dus het kàn blijkbaar wel. Ach we zien wel, het lijkt me in ieder geval wel supersupersuper-schattig zo'n nestje rode wolletjes!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef prupke het volgende:
@ doemijdiemaar : ws is gaat dat nestje er niet komen... rode poezen zijn overhet algemeen onvrichtbaar heb ik me laten vertellen.
ontopic : heel mooie beestjes komen er voorbij
Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:49 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus ook gehoord, maar volgens de dierenarts is dat toch niet waar en zijn ze niet onvruchtbaarder dan andere poezen. Bovendien zijn die 2 van ons allebei van een rode moeder, dus het kàn blijkbaar wel. Ach we zien wel, het lijkt me in ieder geval wel supersupersuper-schattig zo'n nestje rode wolletjes!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |