ik heb er al 3 gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik ook. Een maandje of zo geleden nog overvallen, vlak onder m´n neus. Zo rond het tijdstip dat m´n wekker ging. Kutbuurt is het toch.
Lekker subtiel ookquote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Lekker. Vannacht hebben ze met een koevoet aan de deuren van het appartementencomplex lopen trekken. Deur ontzet, deurstijl naar de filistijnen. Het is nota bene voor kwart over 12 ´s nachts al gebeurd. Niet eens diep in de nacht ofzo. Stelletje kutcriminelen![]()
waar?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Lekker. Vannacht hebben ze met een koevoet aan de deuren van het appartementencomplex lopen trekken. Deur ontzet, deurstijl naar de filistijnen. Het is nota bene voor kwart over 12 ´s nachts al gebeurd. Niet eens diep in de nacht ofzo. Stelletje kutcriminelen![]()
Ergens in Westquote:
Ringbaanquote:
Op de Heuvel, van één tot half 5 nie normaal!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar heb je zeten? en waarvoor?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Hoppa!
Een zitzak van het Brabants Dagblad: vandaag 4 uur gezeten daaro, en koud nie normaal!
As 'k oe nummer had gehad hak oe wel ekkes opgebeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Ha'k ut gewitte, dan was'k bekaant gegaan, k'hey toch vrij!
Ik denk al, waar staat die dingen voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Op de Heuvel, van één tot half 5 nie normaal!
ZIe dr t eerst op ging zitten kreeg ze tot er een sirene afging, zit gezellig dr was gratis soep en broodjes enzo.
Verrekten appetjoek! Tracteer k'oe wel op'n bierke!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
As 'k oe nummer had gehad hak oe wel ekkes opgebeld.
wat moet je met een fohn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Hoppa!
Een zitzak van het Brabants Dagblad: vandaag 4 uur gezeten daaro, en koud nie normaal!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef toma het volgende:
ik zag vandaag een hoop mensen zitten op de heuvel met van die zitzakken. Dan moet je wel heel wanhopig zijn om daar een hele dag te zitten met je krantje
Weh denkte deh ik heb gedoan op dieje zitzak!?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef Yankee_One het volgende:
als ik niet hoefde te leren had ik dat ook wel gedaan hoor
joooah zeetie!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[..]
Weh denkte deh ik heb gedoan op dieje zitzak!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |