dat bedoel ik!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs als ik in de cul kom voel ik me nog niet eens de oudste met mijn 36,en weet ook dat ik dat niet ben, aangezien kennissen van mij de 40 al gepasseerd zjin en er nog steeds komen.![]()
Mischien heeft hij de instelling op een oude fiets moet ik het leren.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
ik weet niet hoe tof het dan is om met je 15 jaar daar te gaan stappen
dat is misschien als je het hebt over een groepje 20ers in een kroeg waar vooral eind 30ers komen of zoquote:Op zondag 28 januari 2007 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mischien heeft hij de instelling op een oude fiets moet ik het leren.![]()
Als je met een gezellige groep mensen bent maakt het toch vaak niet al te veel niet wat de rest van de leeftijd in de tent is. Ja in puberkroegen wordt je dan vreemd aangekeken als stelleltje oude gekken. Terwijl juist in kroegen waar wat gemiddelde wat ouder publiek komt het totaal niet vreemd wordt gevonden als er jong publiek binnen komt.
ik gok (maar ik weet ook pas sinds gister van heel dat verander gedoe) dat no 9 apart blijft bestaan en dat de naam komt omdat uitstad op de korte heuvel nr 8 en 9 zitquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Parafernalia het volgende:
"Acht en Negen"
gaan ze uitstad en nr. 9 samenvoegen?
nr 9 is dus eigenlijk nr 10?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok (maar ik weet ook pas sinds gister van heel dat verander gedoe) dat no 9 apart blijft bestaan en dat de naam komt omdat uitstad op de korte heuvel nr 8 en 9 zit
of zo
hmz dat zou ook nergens op slaan he...quote:
Je kunt nu via de Uitstad naar de buren lopenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Parafernalia het volgende:
"Acht en Negen"
gaan ze uitstad en nr. 9 samenvoegen?
Ik zou wel willen maar dan moet ik tochecht de loterij winnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nog meer mensen hier die in Westpoint wonen toevallig??
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dan moet ik tochecht de loterij winnen.
Ik ook, het schijnt dat je er Rotterdam en Antwerpen op heldere dagen gewoon vanaf kunt zien...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef vamperotica het volgende:
ik zou alleen helemaal bovenin wel willen wonen...
Mijn natuurkundeleraar heeft een penthouse daar.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nog meer mensen hier die in Westpoint wonen toevallig??
En waarom wil ik weten dat jou natuurkunde leraar daar woont? Was benieuwd of er ook Fokkers zaten.. Ik zit overigens niet zo hoog dat ik Rotterdam of Antwerpen kan zien liggen...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mijn natuurkundeleraar heeft een penthouse daar.
Ja.... En met onweer!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, het schijnt dat je er Rotterdam en Antwerpen op heldere dagen gewoon vanaf kunt zien...Bij mist lijkt het me ook mooi, naar beneden kijken en alleen een grijze deken zien...
Ik heb wel een mooi uitzicht op westpoint vanaf 12 hoog op noord.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
En waarom wil ik weten dat jou natuurkunde leraar daar woont? Was benieuwd of er ook Fokkers zaten.. Ik zit overigens niet zo hoog dat ik Rotterdam of Antwerpen kan zien liggen...
Ik ook. Een maandje of zo geleden nog overvallen, vlak onder m´n neus. Zo rond het tijdstip dat m´n wekker ging. Kutbuurt is het toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:21 schreef Parafernalia het volgende:
ik heb een mooi uitzicht op een benzinepomp
Ja fuck-a-duck, zit weer in Amsterdam en mag morgen werken...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef JackHerrer het volgende:
Vanavond Loosch.
Weh een likkiken meense!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ernstig.
http://www.wolffelaar.nl/(...)2007/pcdsc_7827.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |