Wordt gebruikt als graffiti, weet niet of het ook goed is voor je brommer. Denk het niet eigenlijk want dat kost je echt best wat bussen hebben en de goede 'cap' das dat gat waar de verf uit komen, die moet wel groor genoeg zijn.. Maarja je kan het proberenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kan ik deze spuitbus gebruiken om mijn brommer een kleurtje te geven?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:28 schreef Zuen het volgende:
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20995
Wat vinden jullie van deze?
tss mijn puch pwnt je. (JA ik weet dat pwnen niet meer magquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:28 schreef Zuen het volgende:
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20995
Wat vinden jullie van deze?
montana is graitfie man.. is vast niet zo gewelig voor als lakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kan ik deze spuitbus gebruiken om mijn brommer een kleurtje te geven?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
montana is graitfie man.. is vast niet zo gewelig voor als lak
mijn puch brengt de uberpwndz0rrrquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:29 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
tss mijn puch pwnt je. (JA ik weet dat pwnen niet meer mag)
Tegenwoordig laat je je rijbewijs toch bij het gemeentehuis maken??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef Ipho het volgende:
Ik las net op me papier, dat ik helemaal geen Pasfoto meer mee hoefde te nemen naar het CBR klopt dit wel?
Ja, maar mijn autorijschool (die helpt me gewoon, en de familie heeft daar allemaal rijbewijs gehaald, en maakte dus ook me afspraak) vond het ook zo raar dat je de pasfoto niet meer mee hoefde te nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat je je rijbewijs toch bij het gemeentehuis maken??
Vroegah, met het certificaat, moest je hem meenemen, want toen maakte ze dat certificaat gewoon bij het CBR. Nu met het rijbewijs gaat het volgens mij gewoon op het gemeentehuis, want het CBR mag geen officieele documenten maken, dat mag alleen het gemeentehuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja, maar mijn autorijschool (die helpt me gewoon, en de familie heeft daar allemaal rijbewijs gehaald, en maakte dus ook me afspraak) vond het ook zo raar dat je de pasfoto niet meer mee hoefde te nemen.
Want stond nadrukkelijk er op, ingeval van brommertheorie geen Pasfoto mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |