En op dit moment meteen maar besloten om nooit meer te roken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dit is een rokers long: Rokers long
bronquote:Anatomie voor Beginners op herhaling bij Tien
Televisiezender Tien (voorheen Talpa) zal binnenkort het veelbesproken programma Anatomie voor Beginners herhalen. Dat meldt een woordvoerder van de zender. Tien kreeg naar eigen zeggen veel verzoeken om de twee uur durende documentaire opnieuw uit te zenden. Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden, in acht delen van een half uur. De eerste aflevering is maandag 29 januari te zien, de laatste donderdag 8 februari. Afgelopen zaterdag trok de uitzending 204.000 kijkers.
“Na de eerdere uitzending op 6 januari is Tien overspoeld met voornamelijk positieve reacties“, aldus de zegsman. “In verreweg de meeste reacties werd de waardering over het programma geuit (boeiend, leerzaam, interessant), of werd verzocht het programma te herhalen, omdat men het tot hun grote spijt gemist had.”
Anatomie voor beginners is oorspronkelijk een programma van de Engelse zender Channel 4. De kijker wordt door de Duitse anatomie professor Gunther von Hagens en de Britse patholoog John A. Lee meegenomen op een educatieve reis door het menselijk lichaam. In het programma is een aantal ontledingen te zien, waarin de vier grote systemen worden behandelt die het leven beheersen: het zenuwstelsel, de ademhaling en bloedcirculatie, de spijsvertering en het voortplantingssysteem.
Zenden ze een keer iets uit wat geen productie van henzelf is, vindt iedereen het opeens tofquote:
punt infoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef MrSleep het volgende:
In de nieuwsgroepen zijn de 4 originele BBC afleveringen te vinden
Gewoon zoeken naar "Anatomy For beginners" op binsearch punt com
Was het het entreegeld waard? Ik vond het nogal duur (meen iets van 35 of 40 euro's) om het te gaan kijken, vooral omdat er nog een stevige heen en terugreis aan vast zit voor mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:55 schreef Brighteyes het volgende:Ok, dat wist ik dan weer niet.
Ik ben overigens wel naar de tentoonstelling in A'dam geweest en heb het ethische bezwaar rond het feit dat het geen vrijwillig afgestane lichamen genegeerd.Mijn nieuwsgierigheid won.
Ah thanx BE. Ik denk dat ik dan beter me de rit kan besparen. Ben ook zo'n vluchtige kijkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, dat vind ik lastig om te zeggen. Ik vond het heel interessant maar ook niet superwereldsinteressant. Maar ik ben dan ook geen biologiefan bijvoorbeeld. Er waren mensen die echt tijden lang voor een stuk stonden te kijken, ik ben vluchtiger zeg maar.
Dus ja, dat moet je echt voor jezelf uit maken. Anders moet je het nog even vragen in: Bodies The Exhibition
Daar zijn meer mensen die gegaan zijn.
www.easynews.nl, gratis enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
punt info
Eens kijken of die @home nieuwsserver nog een beetje werkt..
23 euro's en ja, ik vond het het geld wel waard, sterker nog, ik ga vandaag voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:48 schreef Roeji het volgende:
[..]
Was het het entreegeld waard? Ik vond het nogal duur (meen iets van 35 of 40 euro's) om het te gaan kijken, vooral omdat er nog een stevige heen en terugreis aan vast zit voor mij.
bronquote:Nieuw beeldmateriaal in Anatomie voor Beginners
Het veelbesproken programma Anatomie voor Beginners is vanaf vanavond opnieuw te zien bij Tien. Gedurende twee weken wordt het programma van maandag tot en met donderdag om 22.30 uur uitgezonden in acht delen van een half uur. In het Britse programma Anatomie voor beginners wordt de kijker door de Duitse anatomie professor Gunther von Hagens en de Britse patholoog John A. Lee meegenomen op een educatieve reis door het menselijk lichaam.
Anatomie voor Beginners, waarin een aantal ontledingen op het menselijk lichaam te zien is, trok op 6 januari 204.000 kijkers. Tien kreeg naar eigen zeggen veel verzoeken binnen om het programma te herhalen. “In verreweg de meeste reacties werd de waardering over het programma geuit (boeiend, leerzaam, interessant), of werd verzocht het programma te herhalen, omdat men het tot hun grote spijt gemist had.”
Oorspronkelijk bestaat de serie uit vier afleveringen van één uur. De uitzending van Tien op 6 januari was een bewerking hiervan tot een eenmalige uitzending van twee uur. De komende weken is dus twee uur aan nieuw beeldmateriaal te zien.
Nee joh, nu is de penis zelf aan de beurd.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef arneaux het volgende:
Als ze maar niet weer in ballen gaan snijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |