ja en? als ik in november download had aangezet had ik hem ook in november gehadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef nijnja het volgende:
spijt me, niet heel lullig bedoeld maar ik heb hem hier vanaf november![]()
Mocht je willen.quote:
Hoe dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef lucina het volgende:
ik ga nergens heen![]()
maar ben half afwezig![]()
ben aan het pokerequote:
quote:
haihai..quote:
Ik heb een hekel aan PP sinds gisteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:08 schreef lucina het volgende:
ik poker nu bij PacificPoker
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan PP sinds gisteren.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:11 schreef lucina het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezen![]()
Heb even een nieuw account aangemaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:11 schreef lucina het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezen![]()
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?quote:
hoe heet je nu dan daar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb even een nieuw account aangemaakt
Blijkbaar weet je dat ik een mannelijkheid heb, dus blijkbaar is het niet zo nep?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Net zo nep als jouw mannelijkheid
of jij komt hier heen, ik heb een koffertjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef lucina het volgende:
[..]
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?![]()
moet wel op internet niemand anders wil met mij poker spelen![]()
Ik ruik een poker-date?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
of jij komt hier heen, ik heb een koffertje
Dus dan ben ik ook niet nepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je dat ik een mannelijkheid heb, dus blijkbaar is het niet zo nep?
of doe je niet aan strippoker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef lucina het volgende:
[..]
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?![]()
moet wel op internet niemand anders wil met mij poker spelen![]()
hahaha.. dat zien we dan wel weerquote:
jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |