quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig hier met allemaal nieuwe mensen
quote:
nee daar ga je dood aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef gfo het volgende:
is het gezond om overmatig mandarijnen te eten?
Die verwijder ik juist altijd, rotzooiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef seekfaM het volgende:
Hoelalalalalalalalalal,
ik ben verveeld
otw ik zit nu men 250 gig aan muziek van covers te voorzien
Precies.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Die verwijder ik juist altijd, rotzooi.
ik verveel me ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef seekfaM het volgende:
Hoelalalalalalalalalal,
ik ben verveeld
otw ik zit nu men 250 gig aan muziek van covers te voorzien
Nha der zitter wel goede tussen, ook gewoon CD's maar nooit de moeite genomen om dat bij te houden.. dus achquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Die verwijder ik juist altijd, rotzooi.
Als je verder niks te doen hebt, achjaa in snap het niet, maar van mij mag jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nha der zitter wel goede tussen, ook gewoon CD's maar nooit de moeite genomen om dat bij te houden.. dus ach
eens moet een keer zijn
Schatjeeequote:
ja en? als ik in november download had aangezet had ik hem ook in november gehadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef nijnja het volgende:
spijt me, niet heel lullig bedoeld maar ik heb hem hier vanaf november![]()
Mocht je willen.quote:
Hoe dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef lucina het volgende:
ik ga nergens heen![]()
maar ben half afwezig![]()
ben aan het pokerequote:
quote:
haihai..quote:
Ik heb een hekel aan PP sinds gisteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:08 schreef lucina het volgende:
ik poker nu bij PacificPoker
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan PP sinds gisteren.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:11 schreef lucina het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezen![]()
Heb even een nieuw account aangemaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:11 schreef lucina het volgende:
[..]
moet je ook niet zoveel bluffen en verliezen![]()
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?quote:
hoe heet je nu dan daar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb even een nieuw account aangemaakt
Blijkbaar weet je dat ik een mannelijkheid heb, dus blijkbaar is het niet zo nep?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Net zo nep als jouw mannelijkheid
of jij komt hier heen, ik heb een koffertjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef lucina het volgende:
[..]
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?![]()
moet wel op internet niemand anders wil met mij poker spelen![]()
Ik ruik een poker-date?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
of jij komt hier heen, ik heb een koffertje
Dus dan ben ik ook niet nepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je dat ik een mannelijkheid heb, dus blijkbaar is het niet zo nep?
of doe je niet aan strippoker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef lucina het volgende:
[..]
kom jij hierheen dan om het in het echt te spelen?![]()
moet wel op internet niemand anders wil met mij poker spelen![]()
hahaha.. dat zien we dan wel weerquote:
jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |