Die komt morgen toch pas?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef mash_ het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/45703279/ kijk maar
quote:
Slaap lekker ookquote:
wie ben jijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook slapen maar mijn bier moet op.
...quote:
Jij had al meer dan 50.000 posts toen hun ouders nog lagen te krikken, Q., zo is het wel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach lub, ze zijn nog niet uit de luier, ze weten niet beter.
Dat zou wel kunnen, wat ik wel weet is dat het nu niet heel goed is hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen alles beter was.
Jij bent iemand de zo al 2 account heeft, die andere staat op 200000 post ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach lub, ze zijn nog niet uit de luier, ze weten niet beter.
Zo weinig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Jij had al meer dan 50.000 posts toen hun ouders nog lagen te krikken, Q., zo is het wel!
120.000. Niet overdrijven he?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Jij bent iemand de zo al 2 account heeft, die andere staat op 200000 post ofzoen deze ook halverwegen ofzo
(...) meer dan (...)quote:
Nou, 'kennen' is een groot woord, Q.!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef Q. het volgende:
Verder is er uiteraard niemand op FOK! die zoveel FOKkers IRL kent als ondergetekende..
Excuus. Het is al laat, ik ben niet zo helder meer. Dat krijg je met al dat bier.quote:
"Aangeraakt hebben" dan Lub, aangeraakt hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nou, 'kennen' is een groot woord, Q.!
Dat waren overigens geen tieten met 3 tepels.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Excuus. Het is al laat, ik ben niet zo helder meer. Dat krijg je met al dat bier.
IRL?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef Q. het volgende:
Verder is er uiteraard niemand op FOK! die zoveel FOKkers IRL kent als ondergetekende..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
"Aangeraakt hebben" dan Lub, aangeraakt hebben.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef mash_ het volgende:
kut newbies
Het zijn pubersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:08 schreef Q. het volgende:
Het niveau is hier te hoog voor mij.
Reinquote:
Dit neigt ernaar dat je jezelf eigenlijk niet meer tot de pubers rekentquote:
Helasche doe ik dat nog een tijdje welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit neigt ernaar dat je jezelf eigenlijk niet meer tot de pubers rekent
Ja wtfquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Helasche doe ik dat nog een tijdje wel
Ja, hoor je het jezelf zeggenquote:
quote:
Jongen, adt jij maar eens een halve liter pul leegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hahahahahaen die zegt tegen mij, dat ik geen bier kan drinken
Oke doen wequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jongen, adt jij maar eens een halve liter pul leeg![]()
-edit- Maar ik kots niet [afbeelding]
Lukt je nietquote:
Jou wel dacht jequote:
je kan maybe ook wel op internet bestellenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:47 schreef nijnja het volgende:
Mensen, laat ik net mn hond uit, sprint hij weg, knapt de riem... mag ik morgenvroeg zeker ook nog naar de stad gaan fietsen voor een nieuwe
![]()
Maandag kan ik niet meer laat opblijvenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef Bravebart het volgende:
Si si
Maar ik ga weer verder tv kijken
Hehe, dan win ik weer van jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Maandag kan ik niet meer laat opblijvenmijn stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |