Hij heeft een onderbeetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef mstr het volgende:
Het lijkt alleen alsof 'ie een hazelip heeft
mist'ie een oogje?quote:
Heb het gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Geen idee!
[..]
Enjoy your stay!.
ja maar wel sgattigquote:
* mvdlubbe noteert.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef mash_ het volgende:
tering geil
spike zo heet me katquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Spike is een donder!
Wie is die man die er met je hond vandoor gaat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef Auticia het volgende:
Even spammen dan hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
De man die boven u postte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Wie is die man die er met je hond vandoor gaat?
Poepvlek.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef nijnja het volgende:
vet lief, hemaal wit alleen zwart koppieof zie ik aan de achterkant een zwarte vlek niet?
Hij had een zwarte zak, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef nijnja het volgende:
vet lief, hemaal wit alleen zwart koppieof zie ik aan de achterkant een zwarte vlek niet?
Afgestorven zak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij had een zwarte zak, maar nu niet meer.
Welnee. Hij is alleen gecastreerd omdat hij zo'n last had van z'n hormonen. 't Was eigenlijk net een puber.quote:
Oh, ken dat wel van sommige mensen hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Welnee. Hij is alleen gecastreerd omdat hij zo'n last had van z'n hormonen. 't Was eigenlijk net een puber..
Míjn kater is stoer.quote:
Ja ik heb op de een of andere manier 'binding' met jullie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef nijnja het volgende:
Kijk, hier komen wij in het spel
Mooie tag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef Q. het volgende:
Dit is vandaag the place to be?
Vertel ons van je puberstreken, Q.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef Q. het volgende:
Dit is vandaag the place to be?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |