Moet je vooral zo'n bericht plaatsen:quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
Ja dag. Ik ga hier niet de verspreidkoning worden.
Wat een gelul.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef rotskibo het volgende:
dat je dan niet moet zeuren als iemand vraagt of je het wil sturen als je er zelf over begint
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen: "ik heb de MP3 en jullie nietquote:
skiczukie@hotmail.com, dank-u.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen, ik heb de MP3,
.
Jij past hem dan wel door he?quote:
Ah, ik zag de aanhalingstekens niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat arneaux het bikkeltje uithangt maar daarna niet wil doorsturen.
Goed bezig.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
Ja dag. Ik ga hier niet de verspreidkoning worden.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, ik zag de aanhalingstekens niet.HEt is ook ge-edit.
Hoe? Die van mij is gewoon okee als ik er er naar toe klik. 0% in use.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef nipeng het volgende:
Als de inbox niet beschikbaar is dan moet de tegenpartij PM nog aktiveren.
[..]
Goed bezig.
Ja en ik heb de DVD ook, en jullie niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen: "ik heb de MP3 en jullie niet"
.
2004 en 2006. Bevrijdingsfestival Overijssel programmeert doorgaans niet dezelfde band twee jaar achter elkaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Volgens mij speelden ze de afgelopen 3 jaar gewoon in zwolle toch? Volgens mij spelen ze 's middags in Groningen ofzo, en 's avonds in zwolle. Kan me niet anders herinneren dan dat ik op 5 mei in Zwolle opgezwolle zag staan namelijk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef BdR het volgende:
Del The Funky Homosapien
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat Fakkelteit uit was maar dat ik 'm nergens meer kon kopen..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef Brun0 het volgende:
[..]
jij kan echt niet meer wachten hè
das dus binnen nu en 3 maandenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef Pjetr het volgende:
ik heb dan waarschijnlijk slecht nieuws voor je arneaux,, ik was afgelopen zaterdag op noorderslag en daar werden flyers uitgedeeld van topnotch waarop stond dat fakkelteit pas in voorjaar 2007 gereleased zal worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |