2004 en 2006. Bevrijdingsfestival Overijssel programmeert doorgaans niet dezelfde band twee jaar achter elkaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Volgens mij speelden ze de afgelopen 3 jaar gewoon in zwolle toch? Volgens mij spelen ze 's middags in Groningen ofzo, en 's avonds in zwolle. Kan me niet anders herinneren dan dat ik op 5 mei in Zwolle opgezwolle zag staan namelijk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef BdR het volgende:
Del The Funky Homosapien
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat Fakkelteit uit was maar dat ik 'm nergens meer kon kopen..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef Brun0 het volgende:
[..]
jij kan echt niet meer wachten hè
das dus binnen nu en 3 maandenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef Pjetr het volgende:
ik heb dan waarschijnlijk slecht nieuws voor je arneaux,, ik was afgelopen zaterdag op noorderslag en daar werden flyers uitgedeeld van topnotch waarop stond dat fakkelteit pas in voorjaar 2007 gereleased zal worden..
Okay, thx voor de info. Dan word het dus gewoon rustig afwachten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef Pjetr het volgende:
ik heb dan waarschijnlijk slecht nieuws voor je arneaux,, ik was afgelopen zaterdag op noorderslag en daar werden flyers uitgedeeld van topnotch waarop stond dat fakkelteit pas in voorjaar 2007 gereleased zal worden..
Goed bezig man. Thanksquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:14 schreef rotskibo het volgende:
ik zal niet gierig zijn:
Url verdwijderd
Geen last vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:31 schreef skiczukie het volgende:
Koel, maar is die bass bij jullie ook zo irritant hard?
woord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef _petjan het volgende:
bedankt man!![]()
Hier kunnen andere fokkers een voorbeeld aan nemen.![]()
Dat is tegenwoordig, laatste 3 keer, tunnelvisiequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef skiczukie het volgende:
Hoe vet is het trouwens als tijdens een optreden de eerste tonen van 'Sporen' worden gedraaid.Ik móet ze snel weer live zien!
Tunnelvisie is ook vet. Ik wil ze ook weer zien btwquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig, laatste 3 keer, tunnelvisie.
Hmmm .. Sporen vind ik toch duidelijk doper dan Tunnelvisie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig, laatste 3 keer, tunnelvisie.
Brandstof is ook goed. Eigenlijk is geen enkel nummer slecht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef arneaux het volgende:
Afgelopen 3/4 weken luister ik weer best veel Vloeistof trouwens. Tjappies&Mammies blijft súperdope, net als Vraag en Antwoord. Vork vind ik ook dik. Eigenlijk zijn t allemaal wel dope tracks..
Ja zeker waar wat je nu zegt. Haters en Stokers is ook wel dope trouwens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Brandstof is ook goed. Eigenlijk is geen enkel nummer slecht.
Nooouuu. Dat ben ik dan weer niet met je eens. En ik praat nu vele recensies na, maar wat vooral goed is aan Eigen Wereld is dat er een verhaal verteld wordt. Op Vloeistof/Brandstof (voor mij 1cd) zijn t meer losse tracks.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Toen ik Eigen Wereld voor het eest hoorde dacht ik dat ze een nieuw niveau hadden gehaald, wat eigenlijk niet echt waar is.
Ik bedoel meer, ze zijn met elk nummer goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nooouuu. Dat ben ik dan weer niet met je eens. En ik praat nu vele recensies na, maar wat vooral goed is aan Eigen Wereld is dat er een verhaal verteld wordt. Op Vloeistof/Brandstof (voor mij 1cd) zijn t meer losse tracks.
Op Eigen Wereld zetten ze een statement weg. Vandaag ook de albumtitel ws..
Waarom vind je dan dat ze niet een nieuw niveau hebben gehaald? Of begrijp ik je verkeerd, wat kan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ze zijn met elk nummer goed.Toen ik Eigen Wereld vorig jaar luisterde zat ik echt te trippen.
Ik bedoel, het maakt me niet uit, het is allemaal dope.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom vind je dan dat ze niet een nieuw niveau hebben gehaald? Of begrijp ik je verkeerd, wat kan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:14 schreef skiczukie het volgende:
21 nummers lang genieten, en dan nog teleurgesteld zijn dat het weer voorbij is. Nu met die 80-plussers zit ik ook weer hard te genieten.
Vind die bangbang maar een conjo, dat spoken word voel ik absoluut niet en met die hype beats van Kubus heb ik dr ook nog niet echt een voorstelling van.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef arneaux het volgende:
Ja ik ook zeker gast. Ben erg benieuwd wat Delic en Sticks ervan gebakken hebben.
Ook ben ik best benieuwd naar het album van Kubus met Bang Bang. Die track die op zn Myspace staat doet een beetje Audio Bulleys achtig aan, goed dus.
Ik denk wel dat t iets kan worden. Wel hoop ik dat hij niet allemaal offbeat gaat rappen, dat doet mij namelijk ook-niet-zo-heel-erg-veel. Ik vind het gewoon dope dat er een nieuw album wordt gezet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind die bangbang maar een conjo, dat spoken word voel ik absoluut niet en met die hype beats van Kubus heb ik dr ook nog niet echt een voorstelling van..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind die bangbang maar een conjo, dat spoken word voel ik absoluut niet en met die hype beats van Kubus heb ik dr ook nog niet echt een voorstelling van..
Vind je echt alle nummers op Eigen Wereld zo zwaar goed dan?!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:14 schreef skiczukie het volgende:
21 nummers lang genieten, en dan nog teleurgesteld zijn dat het weer voorbij is. Nu met die 80-plussers zit ik ook weer hard te genieten.
Ut is wat ut isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind je echt alle nummers op Eigen Wereld zo zwaar goed dan?!
Toen ik de cd voor het eerst luisterde .. daar ging het over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind je echt alle nummers op Eigen Wereld zo zwaar goed dan?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |