quote:
quote:De inbox "skiczukie" is niet beschikbaar
pm??quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
01-opgezwolle-80_plussers.mp3.
Vet wel.
Plemp die skeit hier even neer dan, en dan over een paar minuten weghalen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
Ja dag. Ik ga hier niet de verspreidkoning worden.
Moet je vooral zo'n bericht plaatsen:quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
Wat een gelul.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef rotskibo het volgende:
dat je dan niet moet zeuren als iemand vraagt of je het wil sturen als je er zelf over begint
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen: "ik heb de MP3 en jullie nietquote:
skiczukie@hotmail.com, dank-u.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen, ik heb de MP3,
.
Jij past hem dan wel door he?quote:
Ah, ik zag de aanhalingstekens niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat arneaux het bikkeltje uithangt maar daarna niet wil doorsturen.
Goed bezig.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef arneaux het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, ik zag de aanhalingstekens niet.HEt is ook ge-edit.
Hoe? Die van mij is gewoon okee als ik er er naar toe klik. 0% in use.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef nipeng het volgende:
Als de inbox niet beschikbaar is dan moet de tegenpartij PM nog aktiveren.
[..]
Goed bezig.
Ja en ik heb de DVD ook, en jullie niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet bitchen passen ouwe. Beetje het bikkeltje uithangen: "ik heb de MP3 en jullie niet"
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |