jawel, heb al wat gebrand, zelfs de hoesjes geprintquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dan brand je die meuk toch gewoon zelf op cd of lekker ghetto, op een tape
Haha, true. Maar als het duvel het zo wil, geschiedde het zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Brun0 het volgende:
[..]
jawel, heb al wat gebrand, zelfs de hoesjes geprintmaar staat toch een beetje jammer in mijn collectie
Shh weet het toch? Shhh weet het toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die shit komt wanneer t af is.
Fakkelteit mag nu wel komen vind ik. Eerst kwartaal 2007 staattie voor dus t kan ook nog zomaar dattie in maart pas komt.
Wow.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Shh weet het toch? Shhh weet het toch?
En al me neven zeggen: Ey, wanneer komen jullie nou?
En al me neven zeggen: Ey, wanneer komen jullie nou?
Nou ja, die shit komt wanneer het af is.
Ook al voegt deze post van mij ook niets toe. Ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik vond mijn subtiele terechtwijzing op iets dat duizend keer herhaald word niet echt verbaggering van het topic. Het feit dat jij het idee het dat je me daarom moet gaan dissen vind ik eerder van een dergelijk niveau dat dit topic erdoor verbaggerd word.
Dankje, dus als het gebicht en gediss even kapt kan het topic door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook al voegt deze post van mij ook niets toe. Ik ben het wel met je eens.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:
24 feb Opgezwolle in A'dam en 27 april in ex-hometown Zoetermeer, ik ben erbij![]()
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef arneaux het volgende:
Ik snap het gezeik in het topic niet zo. Wat maakt t nou uit als iemand een toevoegingaan t topic waar niet iedereen t mee eens is? We hebben allemaal onze liefde voor Opgezwolle en laat dat dan belangrijker zijn dan grote egos.
Opgezwolle heeft een prijs gewonnen en hij zei dat ze het niet om de prijzen te doen was, maar om de muziek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zag gisteren Sticks voorbij komen met een interview op RTL Boulevard![]()
Ik viel er midden in dus ik weet niet waar het over ging.![]()
Bij De Wereld Draait Door zei Delic precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opgezwolle heeft een prijs gewonnen en hij zei dat ze het niet om de prijzen te doen was, maar om de muziek.
Ah, dan heb ik het daar gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij De Wereld Draait Door zei Delic precies hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het daar gezien. Ik vermoed dat het bij RTL Boulevard ook zoiets geweest zal zijn.
Bron.quote:,,Mijn moeder zegt dat het een hele prestigieuze prijs is", zegt Junte Uiterwijk van Opgezwolle. De hiphopformatie bracht begin vorig jaar het vierde album uit en kan niet echt een nieuwkomer worden genoemd. ,,Het is vorig jaar ineens heel snel gegaan. We merken dat steeds meer mensen onze naam en muziek kennen."
lol, mooie kerelquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Bron.
,,Mijn moeder zegt dat het een hele prestigieuze prijs is"..
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Chrishop het volgende:
Stickert in dat intervieuw: wij zitten ook met schulden weetje, en als je ziet dat dit alleen eeuwige roem is daar beleg ik mn boterham niet mee..
Nee, maar als je op de bron klikt, bovenin Uitzending gemist aanklikt, in de lijst rtl boulevard opzoekt en dan op recente afleveringen die van gisteren opzoekt vind je het kopje zilveren harp en voila filmpje. Erg voor de hand liggendquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef arneaux het volgende:
[..]. +10 Scherp.
Heb je een linkje voor me?
Bedankt man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee, maar als je op de bron klikt, bovenin Uitzending gemist aanklikt, in de lijst rtl boulevard opzoekt en dan op recente afleveringen die van gisteren opzoekt vind je het kopje zilveren harp en voila filmpje. Erg voor de hand liggend.
Volgens mij is het alleen Sticks die een freestyle wegzet. Rico rapt volgens mij iets van Fakkelteit, wat ik natuurlijk onmogelijk zeker kan weten, maar dat denk ik gewoon en Raymzter rapt iets uit een nummer van 'm wat me bekend voorkomt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 05:43 schreef ma_jojo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qf34Nxp78D4
Rico doet idd een stukje uit dat nummer van hem, Sticks en Typhoon.. Ga heen en ga terug, ga op en ga neer, ladiedadiedadieda, je komt er niet achter als je't niet probeert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen Sticks die een freestyle wegzet. Rico rapt volgens mij iets van Fakkelteit, wat ik natuurlijk onmogelijk zeker kan weten, maar dat denk ik gewoon en Raymzter rapt iets uit een nummer van 'm wat me bekend voorkomt.
Verder wel tof natuurlijk.
Klopt, heeft ie ook wel meerdere malen verteld tijdens live optredens. Als hij het dan wel deed (zoals in Enschede) gaat de zaal wel even op zijn kop, al leek het helemaal nergens opquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Rico doet idd een stukje uit dat nummer van hem, Sticks en Typhoon.. Ga heen en ga terug, ga op en ga neer, ladiedadiedadieda, je komt er niet achter als je't niet probeert.
Rico freestyled amper tot nooit, of heb ik 't mis?
Zn teksten snijden mijn inziens vaak hout inderdaad maar ik snap denk ik ook wat je bedoelt, het klinkt vaak allemaal best schel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef DubzOne het volgende:
Ik vond Kutmarokkanen niet eens zo'n slecht nummer van hem... het nummer is alleen dik gehyped. Maargoed, daardoor heeft hij ook voor een groot deel zijn naamsbekendheid gekregen.
Op de een of andere manier trek ik zijn albums niet zo goed, live vind ik hem wel goed. Vooral qua freestyles & battles
Die Bang-Bang vind ik dus echt niet boeiend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
31 jan komt er een album uit van Kubus samen met Bang-Bang.
statemagazine dacht ik, vind bang-bang ook niet echt super, maar wil het album wel ff horen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef arneaux het volgende:
Bron?
Bang Bang My Space:quote:
saaie clipquote:
quote:saai zegti ook nog je snapt die fockin shit niet jij bent ckr ook zon figuur die alleen om zn geld geeft en shit right? FUCK DAT je moet die shit snappen
je weet dat ie dan hele slechte techno draait he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef ma_jojo het volgende:
27 januari Kubus & Bang Bang in Tivoli, guess who's there.
Hoezo slechtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je weet dat ie dan hele slechte techno draait he?
ik vond t aardig slecht iigquote:
Onderbouw het is waarom je het slecht vondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond t aardig slecht iig![]()
hij zou trouwens wel hele vette techno of minimal techno kunnen maken als je die hip hop beats van hem hoort![]()
omdat het slecht klonkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Onderbouw het is waarom je het slecht vond![]()
Met Eminemaspiraties, denken dat t normaal is.quote:
Man, ga niet meteen zo over de jank, ik zit je maar te stangen.quote:
ik jank ook echt en ben echt teleurgesteldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Man, ga niet meteen zo over de jank, ik zit je maar te stangen.
Okay.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik jank ook echt en ben echt teleurgesteld
Mooi, bevrijdingsfestival in Groningen is altijd superchillquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef arneaux het volgende:
Opgezwolle is niet alleen 3voor12-Award-, Zilveren Harp- en meervoudig Gouden Greep-winnaar, Rico, Delic en Sticks zijn voor dit jaar ook nog eens benoemd tot "ambassadeurs van de vrijheid". Dat betekent in ieder geval dat ze op 5 mei de bevrijdingsfestivals afgaan in een helikopter van de Koninklijke Luchtmacht.
Naast Opgezwolle zullen ook de bands Racoon en Krezip de festivalbezoekers oproepen "om op te komen voor vrijheid overal ter wereld". Vorig jaar was die eer o.a. aan Lange Frans & Baas B maar n.a.v. het ijsblokjesincident in Meppel waren de twee uiteindelijk niet welkom op het Haarlemse Bevrijdingspop.
"Op 5 mei brandt de fakkel voor de vrijheid / Maar waar de fuck is dan die vrijheid?" vroeg Rico zich op Eigen Wereld af in het nummer Gekkenhuis. Zolang Opgezwolle het rustug houdt, strijken ze zaterdag 5 mei in ieder geval neer bij de bevrijdingfestivals in Assen, Groningen, Leeuwarden, Amsterdam en Haarlem
Bron.
Opgezwolle speelt om het jaar in Groningen en om het jaar in Zwollequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mooi, bevrijdingsfestival in Groningen is altijd superchill.
Ja klopt, afgelopen jaar stonden ze in Zwolle, en was Typhoon dacht ik in Groningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Opgezwolle speelt om het jaar in Groningen en om het jaar in Zwolle
Jij bent echt een sukkelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met Eminemaspiraties, denken dat t normaal is.
Volgens mij speelden ze de afgelopen 3 jaar gewoon in zwolle toch? Volgens mij spelen ze 's middags in Groningen ofzo, en 's avonds in zwolle. Kan me niet anders herinneren dan dat ik op 5 mei in Zwolle opgezwolle zag staan namelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Opgezwolle speelt om het jaar in Groningen en om het jaar in Zwolle
Ja hij was zo goed die moet je wel in je bezit hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef rotskibo het volgende:
de albumfilm ligt sinds vandaag in de winkel, maandag ff halen dan maar.
Ze waren zeker in Zwolle, in het Wezelandenpark, 100.000 man op de been, fantastisch was het.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja klopt, afgelopen jaar stonden ze in Zwolle, en was Typhoon dacht ik in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |