Kon wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef nipeng het volgende:
Mail/PM/ICQ/MSN elkaar dat linkje, ik kan het niet op het forum laten staan.
Als ik een edit zie in een opgezwolle topic neem ik aan dat het om een linkje naar muziek gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef martinlutherking het volgende:
Huh? Er viel niks te downloaden via die link?
Die shit komt wanneer t af is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand al wanneer het album van ty uit gaat komen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef arneaux het volgende:
Fakkelteit mag nu wel komen vind ik. Eerst kwartaal 2007 staattie voor dus t kan ook nog zomaar dattie in maart pas komt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef arneaux het volgende:
Die shit komt wanneer t af is.
Op de pagina staan logs met links naar complete albums op yousendit enzquote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef martinlutherking het volgende:
Huh? Er viel niks te downloaden via die link?
Bij mij is dit nog steeds de eerste pagina. Bedankt voor je bijdrage inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef Chrishop het volgende:
Wow dit topic word echt met de pagina kanslozer..
Opgezwolle #16 : Fakkelteit komt eraan!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Bij mij is dit nog steeds de eerste pagina. Bedankt voor je bijdrage inderdaad.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Opgezwolle #16 : Fakkelteit komt eraan!
Smoel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:46 schreef arneaux het volgende:
Gelukkig draag jij bij aan verbetering..
Alleen mp3, nooit op CD.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef Brun0 het volgende:
weet iemand of Rijmpappie, koptheorie, Aap tot Primaat ook echt uitgebracht zijn? Dus niet alleen op mp3...
jawel, heb al wat gebrand, zelfs de hoesjes geprintquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dan brand je die meuk toch gewoon zelf op cd of lekker ghetto, op een tape
Haha, true. Maar als het duvel het zo wil, geschiedde het zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Brun0 het volgende:
[..]
jawel, heb al wat gebrand, zelfs de hoesjes geprintmaar staat toch een beetje jammer in mijn collectie
Shh weet het toch? Shhh weet het toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die shit komt wanneer t af is.
Fakkelteit mag nu wel komen vind ik. Eerst kwartaal 2007 staattie voor dus t kan ook nog zomaar dattie in maart pas komt.
Wow.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Shh weet het toch? Shhh weet het toch?
En al me neven zeggen: Ey, wanneer komen jullie nou?
En al me neven zeggen: Ey, wanneer komen jullie nou?
Nou ja, die shit komt wanneer het af is.
Ook al voegt deze post van mij ook niets toe. Ik ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik vond mijn subtiele terechtwijzing op iets dat duizend keer herhaald word niet echt verbaggering van het topic. Het feit dat jij het idee het dat je me daarom moet gaan dissen vind ik eerder van een dergelijk niveau dat dit topic erdoor verbaggerd word.
Dankje, dus als het gebicht en gediss even kapt kan het topic door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook al voegt deze post van mij ook niets toe. Ik ben het wel met je eens.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:
24 feb Opgezwolle in A'dam en 27 april in ex-hometown Zoetermeer, ik ben erbij![]()
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef arneaux het volgende:
Ik snap het gezeik in het topic niet zo. Wat maakt t nou uit als iemand een toevoegingaan t topic waar niet iedereen t mee eens is? We hebben allemaal onze liefde voor Opgezwolle en laat dat dan belangrijker zijn dan grote egos.
Opgezwolle heeft een prijs gewonnen en hij zei dat ze het niet om de prijzen te doen was, maar om de muziek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zag gisteren Sticks voorbij komen met een interview op RTL Boulevard![]()
Ik viel er midden in dus ik weet niet waar het over ging.![]()
Bij De Wereld Draait Door zei Delic precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opgezwolle heeft een prijs gewonnen en hij zei dat ze het niet om de prijzen te doen was, maar om de muziek.
Ah, dan heb ik het daar gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij De Wereld Draait Door zei Delic precies hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het daar gezien. Ik vermoed dat het bij RTL Boulevard ook zoiets geweest zal zijn.
Bron.quote:,,Mijn moeder zegt dat het een hele prestigieuze prijs is", zegt Junte Uiterwijk van Opgezwolle. De hiphopformatie bracht begin vorig jaar het vierde album uit en kan niet echt een nieuwkomer worden genoemd. ,,Het is vorig jaar ineens heel snel gegaan. We merken dat steeds meer mensen onze naam en muziek kennen."
lol, mooie kerelquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Bron.
,,Mijn moeder zegt dat het een hele prestigieuze prijs is"..
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Chrishop het volgende:
Stickert in dat intervieuw: wij zitten ook met schulden weetje, en als je ziet dat dit alleen eeuwige roem is daar beleg ik mn boterham niet mee..
Nee, maar als je op de bron klikt, bovenin Uitzending gemist aanklikt, in de lijst rtl boulevard opzoekt en dan op recente afleveringen die van gisteren opzoekt vind je het kopje zilveren harp en voila filmpje. Erg voor de hand liggendquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef arneaux het volgende:
[..]. +10 Scherp.
Heb je een linkje voor me?
Bedankt man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee, maar als je op de bron klikt, bovenin Uitzending gemist aanklikt, in de lijst rtl boulevard opzoekt en dan op recente afleveringen die van gisteren opzoekt vind je het kopje zilveren harp en voila filmpje. Erg voor de hand liggend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |